You are not logged in.

MOD worden? Het team is nog steeds op zoek naar trial-MOD's! Er komt een nieuwe merge aan! Informeer jezelf >>hier!<<

Dear visitor, welcome to OGame.nl. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

TheChosenOne

I'm one of the big boys now :D

• "TheChosenOne" is male
  • "TheChosenOne" started this thread

Universum: 8 & Gemini

• Send private message

1

Friday, July 11th 2008, 1:01pm

Game Namen

Wat vind jij de Coolste Game Name
dus mag ookv an ogame zijn enzo

als het maar een COOLE naam is wat vinden jullie

en nietje eigen naam kiesen:)

ik vind zelf

HeatoN een redelijke mooie naam ....

Universum 8 - Trunks - Besthands [BH] - Rang 56 [Gestopt]
Universum Gemini - Just started.

2

Friday, July 11th 2008, 4:41pm

RE: Game Namen

Quoted

TheChosenOne schreef

ik vind zelf

heat0n of heaton of iets in die richting, pfff dat vind ik nou net niet een vette naam :P die zie je ook zoooooo vaak trouwens ;)

mijn gamertag voor xbox is (NRG I) Negat1ve het gaat dus om Negat1ve daarom clan naam ff tussen haakjes :P maar op 1 of andere manier vind ik dat wel vet klinken :\ (en gek genoeg komt het niet zo heeeeel erg vaak voor (of ik kom net de 'verkeerde' tegen, dat kan natuurlijk ook :P)

3

Friday, July 11th 2008, 8:56pm

negat1ve is wel een vette naam ja.
heet zelf arabier :D
die wat minder. maarja :]
en iets als first( sorry voor het voorbeeld) is ook wel wat.
kort maar krachtig :lol:
War will not determine who is right, but rather who is left.

4

Friday, July 11th 2008, 10:18pm

Hangt van het spel af. Bij een shooter passen namen als fathernaturë niet echt ^^

Helios

Feared enemy..... for some few :P

• "Helios" is male
  • Send private message

5

Friday, July 11th 2008, 10:48pm

Helios

Ik vind mijn eigen naam, Helios toch het beste.. er zit een betekenis achter enzo. En je kunt helios bij zowel spellen als World Of Warcraft, als bij spellen als OGame gebruiken :P

EDIT: De betekenis: :P

Helios (het Griekse woord '·»¹¿Â betekent zon) is de zonnegod uit de Griekse mythologie, zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia. Helios is de echtgenoot van Perseis met wie hij meerdere kinderen had, waaronder Circe, de heks die Odysseus probeerde te misleiden, Pasiphaë, de vrouw van Minos en tevens moeder van de Minotauros, en Aietes, de vader van Medea.

Helios is de baas, de heerser van de nieuwe dag. Met zijn stralende zonnewagen rijdt hij door de hemel en brengt de mensen licht. 's Morgens stijgt hij in het oosten op uit de oceaan (Oceanus), de wereldzee die de aarde omspoelt. Na een tocht langs de hemel daalt hij 's avonds weer in het westen neer in de oceaan. 's Nachts vaart hij op zijn zonneboot terug van het westen naar het oosten over de oceaan. Helios wordt altijd afgebeeld in een licht gewaad met een stralenkrans om zijn hoofd. Meestal zit hij in een wagen en ment hij zijn vlammensnuivende paarden. (Hij wordt ook afgebeeld met griffioenen als trekdieren)

Helios heeft ook twee kinderen bij de oceanide Clymene, Aigle en Phaeton. Het verhaal vertelt dat de mensen niet wilden geloven dat Faëthon een zoon van de zonnegod was. Daarom ging Faëthon naar zijn vader. Hij vroeg hem een teken te geven zodat hij kon bewijzen dat hij de zoon was van de zonnegod. Na lang aandringen kreeg hij van Helios de toestemming om voor één dag de zonnewagen te besturen. De gevolgen waren noodlottig. Toen Faëthon de teugels had genomen, ging alles aanvankelijk goed. Halverwege begon hij echter bang te worden: de aarde lag diep beneden hem en om hem heen verhieven zich de sterrenbeelden. Toen de Schorpioen dreigde met zijn angel, raakte Faëthon in paniek. De wagen schoot met wilde sprongen door de lucht en slingerde heen en weer. De vurige paarden raakten de vaste sterren, later schoten ze een wolkenlaag binnen, die onmiddellijk in vlam vloog. Ook de aarde raakte in brand. Geen plek op aarde schijnt door de vlammen gespaard te zijn. Drie keer trachtte Poseidon zich uit zee te verheffen, maar werd hij door de hitte teruggedwongen. De hitte en straling drongen zelfs tot de Tartarus door, waar Hades, Charon, en alle dodenschimmen verbaasd omhoog blikten. Ten slotte maakte Zeus een einde aan de rit door Faëthon met een van zijn bliksemstralen te doden. Machteloos heeft Helios het lot van zijn zoon moeten aanzien. Op die dag, zo vertelt men, werden de bewoners van Afrika zwart, en Libië werd door verdorring tot een woestijn herschapen.

De twee halfzussen van Faëthon, Phaetusa en Lampetia, die Helios bij de nimf Neaira had verwekt, waren zo bedroefd om de dood van hun halfbroer dat zij allebei in populieren werden veranderd.

Helios wordt soms vereenzelvigd met de lichtgod Apollon.

De Romeinen noemden hun zonnegod Sol.

darksect0r

I think i spend too much time here....

• "darksect0r" is male
  • Send private message

6

Friday, July 11th 2008, 10:54pm

helios vind ik best wel een leuke naam hoor :lol: (zndr de betekenis te lezen.)

Pasiphaë klopt wel ni,moet iets anders zijn ma weeni meer wat :P.Ik weet da omda ik latijn doe (ga stoppe heb b-attest :rolleyes: :cry: ) maar goe,in een van die teksten staat de correcte naam,zal hem wel ns ff opzoekn maar heb daar nu geen zin in ;)

This post has been edited 1 times, last edit by "darksect0r" (Jul 11th 2008, 10:54pm)

Heer Aardappelhoofd

Feared enemy..... for some few :P

• "Heer Aardappelhoofd" is male
  • Send private message

7

Saturday, July 12th 2008, 6:23pm

Bij de meeste online spellen noem ik mijzelf Sharagran.
Geen diepere betekenis of zo, gewoon ineens bij me opgekomen. Nogal vaag nu ik erover nadenk, maar ja.

Helios is inderdaad een hele vette naam.

"Er zijn maar twee dingen oneindig, het universum en de domheid van de mens. En van het universum is nog niet zeker..."

Jareth

Peacefull watcher

• "Jareth" is male

Universum: U10, Draco

• Send private message

8

Saturday, July 12th 2008, 8:57pm

Quoted

TheChosenOne schreef

ik vind zelf

jij speelt cs 1.6 ;)

Speel zelf vaak shooter als <3 me or Love me

Zegevierder

Me? Addicted?

• "Zegevierder" is male

Universum: 10/Draco

• Send private message

9

Saturday, July 12th 2008, 9:01pm

ik noem me zelf soms jackall of diabolic rush;)
vind het stoeren namen;)
59 Hofs/54 Rips Raped/3 Gevorderde

Dries

There are many behind me, but still some ahead!

• "Dries" is male

Universum: Ex4, Ex10, Ex15...

• Send private message

10

Saturday, July 12th 2008, 10:12pm

Ik gebruik haast overal 'Drisos'.

De beste namen zijn zeer opvallende... dan wordt je onthouden. (ok, niet het beste als je er niks van bakt, maar als je ownt dan wil je een naam die berucht wordt, toch? :D)
at ogame.ru debris recycles you!

Wimmetje

Counting the years, enjoying the memories......

• "Wimmetje" is male
  • Send private message

11

Saturday, July 12th 2008, 10:19pm

als je ownt word je naam vanzelf wel onthouden.

ik heet meestal wimmetje (rara hoe ik daaraan kom)

sommige mensen noemen zich voor de grap wel eens your wife of iets in die trand.
dan staat er: AaPJe was shot by Your wife.

best grappig maar bij OGame werkt zoiets niet. ik weet niet eens zeker of het wel zou mogen.
GAAAAAAAAAP!!!

Stillborn & T1m, tnx voor het maken en verkleinen van de sig.

Betha

I'm one of the big boys now :D

• "Betha" is male
  • Send private message

12

Sunday, July 13th 2008, 12:33am

heh, ik kom aan me naam door c & c :)

welcom back commander, plak daar BETHA achter(hoe ik daar aan kom weet ik echt niet meer :P ), maak een typo en je komt bij me vorige nick:
comanderBETHA.

had genoeg van de typo en veranderde me nick naar Betha :)

This post has been edited 1 times, last edit by "Betha" (Jul 13th 2008, 12:33am)

13

Sunday, July 13th 2008, 9:55am

ik gebruik meestal Echo-6 ooit heb ik eens Pizzaboy gebruikt , geen idee waarom :P
vroeger had ik Silver

ik vind toch dat alle drie de namen bij shooters en andere games kunnen =)
IK WIL DE OGAME GENERALS!! xD

Akama

I almost got a job offer from GameForge....

• "Akama" is male
  • Send private message

14

Sunday, July 13th 2008, 10:04am

Hm ik gebruik bij gamen meestal Akama en op CoD4 toevallig G**leNaab... Laatste ben ik keertje op gekomen in melige bui ofzo...

Stiekum niet meer retired :)
Ex u5(.SS. & Anti) u13(Re5 & Cartel) & U16(Smoke)

Yggdrasill

• "Yggdrasill" is male
  • Send private message

15

Sunday, July 13th 2008, 10:18am

Sephiroth
Yggdrasill
Armedias
Odama

Dat zijn de 4 namen die ik vaak gebruik.

Sephiroth: Bad guy uit Final Fantasy VII en mijn favo gamecharacter
Yggdrasill: Bad guy uit Tales of Symphonia
Armedias: Zelf ooit eens opgekomen
Odama: Ook zelf opgekomen, maar bestond al wel, heb het alleen zelf nergens uit.

16

Sunday, July 13th 2008, 11:49am

Quoted

Akama schreef
Hm ik gebruik bij gamen meestal Akama en op CoD4 toevallig G**leNaab... Laatste ben ik keertje op gekomen in melige bui ofzo...

God, je zou es niet melig zijn eh :P
Mijn naam is snuff omdat dat destijds in mijn uni 5 alliantie verplicht was. Ik moest een sesamstraat naam verzinnen en dr was nog een dikke olifant uit de USA variant beschikbaar: Snuffulupagus.
Omdat iedereen zijn vingers over die naam brak is het snuff geworden.

Zo af en toe drink ik koffie.

17

Sunday, July 13th 2008, 12:01pm

1 van mijn maten heet $uicidal Chucky .. vind ik ook wel een mooie

18

Sunday, July 13th 2008, 4:08pm

Metal Marine(ogame), ja 3 jaar terug eens verzonnen al zou ik met halo 2 ooit eens een clan beginnen, met halo heb je van die marines en die vond ik wel vet.

HoffmanNL(CoD4), Als ik GoW online doe EN ik zit in het COG team ben ik altijd deze gast, hijs oud maar cool:D en nog even aangeven dat ik een NL speler ben:P

Rubens Barrichello(ogame ingame), Nouw ik zit in de alliantie F1, even een courreurs naampje nemen dus:P maar een paar hebben zichzelf al weer naar Suicidal Waluigi/Elmo verandert dus wie weet hoe lang dat nog zo blijft, noem ik mezelf Suicidal Pino xD
!!! Nein tegen Rede.... Ahhhh Son of a b*tch!!! :P !!!

White Guardian

• Send private message

19

Sunday, July 13th 2008, 5:31pm

Neocas
Fallen Angel
White Guardian
Caimulus
Crossblader

~White Guardian has brought you this crappy message~

goofy

I almost got a job offer from GameForge....

• "goofy" is male

Universum: Wachten op de volgende mine uni.

• Send private message

20

Sunday, July 13th 2008, 11:45pm

Nou tjah.. stoere en coole naam vooral voor een shooter..
Goofy

Ik speelde vroeger wel is Gunz.
Daar had je dan HP (spreekt voor zich) en AP (je armour defence)
Dan deed ik wel is zo iets van:
0Hp0Ap
NoHpNoAp

Of

Hacker
Glitcher

Ik speel nu SF (Soldier Front) en daar heet ik dan:
*Penetration*
<023-023> (023 = Haarlem)

Mooie namen doe ik eigelijk niet zo vaak aan..
Meer van die simpele namen zoals:
Window65
Goofy
Donald

De enigste "mooie" naam (vind ik zelf) is:
Fairscript

Die gebruikte ik voor Runescape.

Danku Ichigo !