You are not logged in.

Dear visitor, welcome to OGame.nl. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Monday, April 9th 2012, 1:14pm

Ogame simulator

kent iemand een goede battle simulator voor Ogame? ik vind er wel makkelijk via google maar ik betwijfel de betrouwbaarheid ervan.
WoTo expects that all Ogame members will do their duty

Mr. TuS

There are many behind me, but still some ahead!

• Send private message

2

Monday, April 9th 2012, 1:17pm

speedsim
drago-sim

zijn beide goeie simulatoren

Imenak

Call me regular :D

• "Imenak" is male

Universum: Capella, Gemini

• Send private message

3

Saturday, May 5th 2012, 12:47pm

Naar mijn weten is geen enkele simulator volledig correct. Het is dus zoiezo handig van meerdere simulatoren te raadplegen :biggrin:
Ook spinnetjes kunnen schattig kijken :P

Ammer

I think i spend too much time here....

• Send private message

4

Saturday, May 5th 2012, 12:59pm

ik gebruik zelf al jaren dragosim. is redelijk betrouwbaar
en laat over het algemeen de maximale verliezen zien
manen gegeven-10
hof-42
gevorderde-2
RIP kill-8

Orion-Rules

Imenak

Call me regular :D

• "Imenak" is male

Universum: Capella, Gemini

• Send private message

5

Saturday, May 5th 2012, 1:11pm

Ik zal die simulator dan ook eens gebruiken. Ik gebruik eigelijk de eerste beste simulatoren in google dus één vaste simulator heb ik nog niet.
Ook spinnetjes kunnen schattig kijken :P

swami_dude

Fulltime vloot rebuilder

• "swami_dude" is male

Universum: Jupiter

• Send private message

6

Monday, May 7th 2012, 1:47pm

Ik gebruik altijd de gedownloade versie van speedsim, is veel makkelijker om naast je browser open te hebben staan dan de hele tijd van tabblad te moeten switchen en is altijd een goede simulator geweest, nooit problemen mee gehad en gebruik hem al 6 jaar denk ik :P

http://www.speedsim.net/index.php?page=downloads

Thx syrabi voor de geweldige sig :love: :) Ex-GOtje
Hofcounter Jupiter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9 ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

Kenny

• "Kenny" is male
  • Send private message

7

Tuesday, May 8th 2012, 1:03am

Ik gebruik altijd de gedownloade versie van speedsim, is veel makkelijker om naast je browser open te hebben staan dan de hele tijd van tabblad te moeten switchen en is altijd een goede simulator geweest, nooit problemen mee gehad en gebruik hem al 6 jaar denk ik :P

Is Idd een goede, alleen wilt die sim niet meer mijn coördinaten laden. Was handig voor je Deut verbruik te weten en je vleig tijd. :p

Ammer

I think i spend too much time here....

• Send private message

8

Tuesday, May 8th 2012, 8:08am

voor vliegtijden en deut verbruik typ ik gewoon op google ogame calculator

je krijgt dan alles in een pakketje :P wat je moet berekenen
manen gegeven-10
hof-42
gevorderde-2
RIP kill-8

Orion-Rules

9

Tuesday, May 8th 2012, 10:36am

Jup, ik inderdaad ook.

Dat 'ie de coords niet meer laad en daardoor de vliegtijd en deutverbruik niet meer laat zien, maakt me niet zo veel uit. Je selecteert in ogame je vloot, klikt 1x op verder en je weet het ook... Dan weet je overigens ook zeker dat het correct is. Met 3rd party software is dat altijd maar afwachten..
"Strive not to be a success, but rather to be of value."

The other side
of the heart
is white

megacool

• "megacool" is male
  • Send private message

10

Tuesday, May 8th 2012, 12:07pm

Jup, ik inderdaad ook.

Dat 'ie de coords niet meer laad en daardoor de vliegtijd en deutverbruik niet meer laat zien, maakt me niet zo veel uit. Je selecteert in ogame je vloot, klikt 1x op verder en je weet het ook... Dan weet je overigens ook zeker dat het correct is. Met 3rd party software is dat altijd maar afwachten..

Dit probleem had ik ook. Even die nederlandse language file downloaden en opnieuw erin plaatsen verhielp dit.

richf

Learning my ABC

• "richf" is male

Universum: Fornax

• Send private message

11

Thursday, May 10th 2012, 8:37am

Gebruik zelf drago-sim. Al vanaf het begin dat ik ogame speel en dat is al een tijdje terug.
Nooit problemen mee gehad, dus waarom zou je van een goed iets afstappen?:P