OGame.nl

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

• New

Beste Community,

Zoals jullie weten door de beperking om accounts te ruilen/schenken hebben we in het verleden "multi-account" situaties toegelaten na de merge.

Omdat OGame nu de optie heeft om accounts te ruilen/schenken zullen we deze situaties toelaten tot 31 januari 2019. Tijdens deze periode willen we jullie vragen om nieuwe thuis te vinden voor eender welk extra spelaccount dat jullie hebben in het zelfde universum als het hoofdaccount.

Vanaf 1 februari zullen de multi-regels weer strikt toegepast worden.

Jullie admin team
  • New

Beste spelers,

Op maandag 21 januari zal er tussen 10:00 en 10:30 onderhoud plaats vinden aan de servers van Ogame. Het is mogelijk dat je opnieuw moet inloggen of niet kan inloggen. Geschat wordt dat dit maximaal 5 minuten zal duren.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jullie Admin Team

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

GANIMED Starters account (rang 121)

1

Sempi

Pinned Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours

741

queen sylvia

cr tread Vikings(koningmotu) vs Jigsaw

2

motu

[TOT: 426.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. kale [INQ] (A: 0, V: 426.000)

0

CR thread Vikings(koningmotu) vs Cca

7

motu

Recent Activities

• Sempi -

Replied to the thread GANIMED Starters account (rang 121).

Mod, hier mag een slotje op. Account is vergeven :)
  • queen sylvia -

Replied to the thread Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours.

OG_Itemsale.jpg Datum: 22 & 23 januari 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op voorwerpen uit de winkel.
  • motu -

Replied to the thread cr tread Vikings(koningmotu) vs Jigsaw.

[TOT: 6.883.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Snor [JIGSAW] (A: 932.000, V: 5.951.000)
    jammer dat je online kwam xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings]
  • motu -

Posted the thread [TOT: 426.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. kale [INQ] (A: 0, V: 426.000).

Thread
    Buig voor je almachtige koning kleine slag maar wel leuk om kale ook eens te pakken en te laten buigen xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings]
  • Sempi -

Posted the thread GANIMED Starters account (rang 121).

Thread
    Bij deze bied ik mijn Ganimed-account aan. Heb er kort gespeeld, maar inmiddels doe ik bijna niks meer met het account. Tot het account is overgenomen zal ik links en rechts nog wat mijntjes en/of wat gebouwtjes aanzetten. Beetje info over het…
  • motu -

Replied to the thread cr tread Vikings(koningmotu) vs Jigsaw.

[TOT: 4.392.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Snor [JIGSAW] (A: 529.000, V: 3.863.000)
    Buig voor je almachtige koning motu De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [
  • motu -

Posted the thread cr tread Vikings(koningmotu) vs Jigsaw.

Thread
    hier alleen gevechtsraporten
  • motu -

Replied to the thread CR thread Vikings(koningmotu) vs Cca.

[TOT: 465.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. horrorkok [CCA] (A: 22.000, V: 443.000)
    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings]
  • Quote from Mighty-Me: “och, een beetje zeiken moet kunnen, helemaal omdat jij doorgaans nog voordat je kan launchen na een spy alweer in vm staat ... ” Klopt een beetje mag... En ik bepaal hoe ik speel, niet jullie! En die spio's van jullie??? nou…
  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 300 Groot vrachtschip 150 Licht gevechtsschip 1.088