Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Lord -

    Replied to the thread Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours.

    Post
    2021-07-07_OG_Stackable_Items_Event_Announcement_Combo_Sale_Forum_800x540.jpg Datum: 24 & 25 april 2024 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% korting op items voor extra vlootvelden en expeditievakken.
  • Ind0 -

    Posted the thread ACCOUNT GEZOCHT VOOR MERGE.

    Thread
    Er is weer een merge aanstaande, dit kan soms nog wel eens wat problemen opleveren voor mensen met meerdere accounts. Dus als iemand nog van een leuk account af moet, dat een goede basis bezit. Stuur me even een pm Groetjes Ind0
  • Trucker -

    Posted the thread Merge/Planeten verzetten (met def in aanbouw op maan).

    Thread
    Ik zal al maar beginnen zagen : ik heb (godzijdank) al jaren defjes lopen op mijn manen. Die lopen altijd door, zo nu dus ook en in de week van de merge ook. Nu ga ik meer dan waarschijnlijk enkele (meerdere/alle) planeten gaan moeten verzetten, naar…
  • Lord -

    Replied to the thread Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours.

    Post
    OG_Itemsale.jpg Datum: 22 & 23 april 2024 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 20% korting op voorwerpen uit de winkel. En... announcement_ogame_en_cea0f87c1ed2b7f801030c23b9044480.jpg Datum: 22 & 23 april 2024 Tijd: Van 00:01 tot 23:59
  • Bellatrix van Detta -

    Replied to the thread Laatste letter -> eerste letter nieuw woord.

    Post
    Amsterdammer
  • Bellatrix van Detta -

    Replied to the thread Wie reageert er na jou?.

    Post
    Helaas. Piraat?
  • Keyroon -

    Replied to the thread Laatste letter -> eerste letter nieuw woord.

    Post
    loempia
  • Lord -

    Replied to the thread Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours.

    Post
    OG_HappyDay.jpg Van: 20 april 2024 18:00 Tot: 21 april 2024 23:59 Wat: In universum 3, Xanthus, Yildun, Zibal, Aquarius, Bellatrix en Cosmos 100% extra Donkere Materie. Wat: In overige universa 25% extra Donkere Materie. Alle tijden op basis van
  • Kamikaze -

    Replied to the thread Wie reageert er na jou?.

    Post
    Klopt! SHozeman?
  • Kamikaze -

    Replied to the thread Laatste letter -> eerste letter nieuw woord.

    Post
    Groothandel
  • Trucker -

    Replied to the thread Wie reageert er na jou?.

    Post
    Yes, beetje laat, maar wel aanwezig. Kami?
  • Noodle.. -

    Replied to the thread Wie reageert er na jou?.

    Post
    Helaas! Ik denk Trucker
  • Noodle.. -

    Replied to the thread Defense vooruitgangs rapportage op .nl.

    Post
    Kleine update :) Raketlanceerder: 10.000.000 Kleine laser: 5.000.000 Grote laser: 2.500.000 Gausskanon: 1.500.000 Ionkanon: 1.000.000 Plasmakanon: 850.000
  • Bellatrix van Detta -

    Replied to the thread Wie reageert er na jou?.

    Post
    tuurlijk hahaha Knoest?
  • Jillian -

    Replied to the thread [TOT: 383.802.000] Mr ID vs. Sunrise (A: 290.889.000, D: 92.913.000).

    Post
    lekker slappie!
  • Ind0 -

    Replied to the thread Levensvorm onderzoek klikken.

    Post
    Dank voor je reactie Hysteria :) En zal ook even kijken bij het nieuwe board, had er al een account voor aangemaakt
  • Lord -

    Replied to the thread Verzameldraadje (kortings)acties/Happy hours.

    Post
    OG_FastResearch.jpg Datum: 18 t/m 20 april 2024 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Alle onderzoeken die worden gestart tijdens dit event zullen 25% sneller afgerond zijn. Onderzoeken gestart buiten deze periode zullen geen versnelling hebben. De
  • Hysteria -

    Replied to the thread Levensvorm onderzoek klikken.

    Post
    Het geen addon zover ik kan zien, want ik speel niet met add-ons maar het is in elk geval ook al wel doorgegeven naar GF. Neem eens een kijkje op het nieuwe board, hier komen geen nieuws berichten meer, en er is daar ook een lotterij bezig :P Board
  • BobSunrise -

    Replied to the thread Levensvorm onderzoek klikken.

    Post
    dit is voor alle gebouwen/onderzoeken momenteel zo. Toen ik hier een vraag over stelde, werd teruggegeven dat het waarschijnlijk een addon is, die nog niet is geupdate. Succes!
  • Jillian -

    Replied to the thread Levensvorm onderzoek klikken.

    Post
    Quote from Ind0: “Hola, Normaal als je een levensvormonderzoek aan klikt. Dan bleef er zo'n groen vinkje staan, die kon je doorklikken zodat je die onderzoeken snel in een wachtrij kon zetten, alleen werkt niet niet meer als je 5 onderzoeken van…