Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Knigge -

Replied to the thread vlootsnelheid Eridanus.

Het zal doorgegeven worden, bedankt voor het melden.
  • Klapstoeltje -

Posted the thread vlootsnelheid Eridanus.

Thread
    Leuk hoor die vlootsnelheid x3, dan moet ie wel aanstaan... je kan mij niet vertellen dat het innerstelsel 1 uur en 12 minuten duurt voor je bij je target bent in Eridanus. Hier moet even naar gekeken worden, grondstoffen lopen naar mijn idee wel goed,…
  • WaZ -

Replied to the thread Extra planeetvelden verdienen?.

Quote from paul-maximilianus: “Extra planeetvelden achter gekochte dm velden zetten vind ik geen goed idee. Ik blijf het orginele idee prima vinden ook al kan dat wat mij betreft worden geintegreerd door de terraformer 6 extra velden te laten geven…
  • The Script -

Gewoon planeten koloniseren met 220+ velden. Dan heb je niks te klagen en valt alles prima op te lossen met een terra. Als je dan nog te weinig ruimte hebt en geen zin hebt om planeetvelden te kopen, kun je ook gebouwen afbreken. Tegen de tijd dat je…
  • paul-maximilianus -

Extra planeetvelden achter gekochte dm velden zetten vind ik geen goed idee. Ik blijf het orginele idee prima vinden ook al kan dat wat mij betreft worden geintegreerd door de terraformer 6 extra velden te laten geven ipv 4/5 Die aanpassing is ook vrij…
  • gambit -

Ik koop nooit velden erbij, dus ik vind het juist een prima idee en beloning voor het langdurige spelen die je toch doet als je er al jaren insteekt, dan mag GF daar best wel een beloning tegenover stellen, dus extra velden is altijd prima en vind het…
  • Yoshi -

Idee is goed, uitvoering mag nog wat beter. Als je de extra planeetvelden achter de gekoopte zet (je moet dus eerst kopen voordat je de extra krijgt), dan heeft GF ook hier geen last van terugtrekkende inkomstenbron. (zie dit een beetje net zoals het dm…
  • Alpatsjino -

Je kan er meer dan genoeg maken met terravormer, en in geval van nood kun je er zelfs nog kopen dus acht de kans zeer zeer klein dat er wat mee gaat gebeuren. Wil niet zeggen dat ik het geen interessant idee vind, maar GF maakt het niet zoveel uit wat…
  • stickied
  • lekker gedaan man. Manager houd van veel dm uit te geven en komt steeds 30min naar de slag online en soms eerder
  • Bolder -

Replied to the thread Discussiedraadje: Nieuw universum Eridanus.

Quote from Klapstoeltje: “mochten er mensen zijn die zin hebben om te spelen ^^ komt u maar: nl.ogame.gameforge.com?refId=131+100028 ” Niewe job??
  • Klapstoeltje -

mochten er mensen zijn die zin hebben om te spelen ^^ komt u maar: nl.ogame.gameforge.com?refId=131+100028
  • WaZ -

Quote from paul-maximilianus: “Terra 10 bouwen kost 25,6 M kristal en 51,2 M deut. Juist voor beginnende spelers die het allemaal nog niet zo doorhebben is dat best een strafkorting om 5 velden erbij te krijgen. Een (minder kostende?)…
  • wesselman -

Dank voor jullie reactie! Met een terra kan je een heel eind komen inderdaad. En misschien red je het er prima mee. Het lijkt mij wel interessant om niet alleen planeetvelden via die weg te kunnen verkrijgen. Dat je ook op een andere manier dus die…
  • swami_dude -

Ik heb een terra 9 gebouwd toen ik mijn graviton deed op mijn kleinste 200+ velden planeet. Ik had toen denk ik 1 tot 1.5 mil punten? Goed te doen dus :P
  • tuin -

• paul-maximilianus -

Terra 10 bouwen kost 25,6 M kristal en 51,2 M deut. Juist voor beginnende spelers die het allemaal nog niet zo doorhebben is dat best een strafkorting om 5 velden erbij te krijgen. Een (minder kostende?) aanmoedigingsbonus om extra velden te krijgen…
  • WaZ -

Terravormer 10 is prima betaalbaar en levert je zo uit het hoofd een 55 extra velden op, als je er gewoon voor zorgt dat je niet al te kleine planeten koloniseert zou je vrij eenvoudig genoeg ruimte moeten hebben. Niet het probleem van het spel als je…