Search Results

Search results 1-20 of 708.

• Klein verhaaltje erbij : Fakir Raki was al even een i geworden en ik was er net als Silvericarus met rips op aan het vliegen. Hij ligt er vlakbij en was me al een paar keer voor geweest. Dan maar eens de lanx erover gooien en kijken of ik zo iets te pakken kon krijgen van hem. Zag dat ie wel degelijk met zen rips op Fakir vloog (hij zag mij trouwens ook vliegen met men rips zei ie eerder op de dag al) Snel een spiotje op Silver voor zen techs (lees : motoren) en dan maar ff gaan rekenen en gokke…

• Nuja, dode uni, dus pak je wat je kan hé. Zag deze per ongeluk vliegen op expeditie (lange vlucht heen + terug). Ff gewacht om zeker te zijn dat ie niet zou pullen in het heenvliegen, wat niet gebeurde. En dan maar beginnen met deut transporteren, Silvericarus aangesproken of ie mee wou, lag daar toch vlakbij. GV getimed! Wat al een moeilijk geval is met mijn pc... En dan maar gaan met die banaan. En zo gebeurt er nog eens wat in deze uni. Ook al is de winst magertjes. (kan me niet boeien hoor) …

• Bij gebrek aan beter... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-11-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [FSA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.800 Licht gevechtsschip 5.000 Interceptor 500 _________________________________________ Verdediger Qwat [UFP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Licht gevechtsschip 5 Kruiser 1 Slagschip 13 Recycler 7 Bommenwerper 19 Vernietiger 32 Raketlanceerder 2.220…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [FSA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 3.800 Kruiser 10.000 Interceptor 20.000 _________________________________________ Verdediger Qwat [UFP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Recycler 29 Raketlanceerder 41.000 Kleine laser 575 Grote laser 73 Gausskanon 12 Ionkanon 61 Plasmakanon 237 Kleine planetaire schildkoepel…

• Quote from Legend.bdr: “Solo is 1 vs 1 ga ik vanuit, niet 1 vs 5. Weet niet hoe ze het zien en dat kan weinig boeien, maar ik gok dat het geen solo is. Nieuwe solo Top 10: wordt gebruikt wanneer de totaal verliezen van een eenmansslag voldoende zijn voor een plek in de top 10. [sup][b]3 - De top 10 of solo top 10 drempel is een 'gevorderde slag' (minimaal 100 miljoen schade), een slag komt pas in aanmerking voor een top10 notering indien er dus 100.000.000 schade is gedaan én er geen sprake is v…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-11-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [FSA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.100 Kruiser 20.000 _________________________________________ Verdediger Qwat [UFP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 244 Recycler 91 Spionagesonde 24 Bommenwerper 2 Zonne-energiesatelliet 7.575 Vernietiger 2 Raketlanceerder 60.000 Kleine laser 741 Grote laser 106 Gausskanon 10 I…

• Heel af en toe vind je nog eens iets (kleins)... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-10-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [FSA] ________________________________________________ Vernietiger 200 _________________________________________ Verdediger own2play [LIGHT] ________________________________________________ Ster des Doods 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Trucker [FSA] _______________________________________________…

• Zag deze op de lanx vliegen, op een i'tje. Als save... Moet niet gekker worden. En ja, ik lanx i'tjes Om te zien of niemand me voor is met i raiden in dat deel van de MW. Mja, moest dus wachten tot 3u30 (en nog wat) om te zien of ie niet zou pullen want er was af en toe activiteit bij hem. Deed ie dus niet Ging normaal zonder rips vliegen, maar met kwam beter uit qua tijd voor me (lees : paar uur slaap meer) Vlootje getimed, beetje later reccies erachter en bedje in. En toen ik wakker werd vond …

• Dooie boel nog wat doder maken... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-07-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [FSA] ________________________________________________ Vernietiger 3.000 _________________________________________ Verdediger Opzetsteiger ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 278 Kruiser 693 Slagschip 123 Bommenwerper 10 Vernietiger 70 Interceptor 22 Raketlanceerder 1.000 Kleine laser 2.500 Grote laser 125 Gausskanon 10…

• Maanvernietiging bescherming

Trucker - - Ideas Planet

Quote from NB4: “Wat Knigge hierboven zegt En daarbij zou je ook gewoon 2 planeten inner kunnen leggen en op plaatsing saven. Maakt het ook al een stuk onaantrekkelijker om manen te gaan blazen. ” Say what?

• Geen idee of ie nog speelt, was al eens i. Nu niet, dus maar eens gaan kijken. Deut heb ik er uit, dus wat mij betreft is het goed zo. wink.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-02-2017 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [Nieuw] ________________________________________________ Vernietiger 1.900 _________________________________________ Verdediger Epol [PiZa] ________________________________________________ Groot vrachtschip 150 Recycler 15 Spionagesonde 50 Zonn…

• Tis weer van dattum. 17 spios de deur uit, zijn al lang terug binnen en men vlootslots zijn nog steeds bezet...

• Doe je lekker man. Beetje jammer dat ik niet kon helpen met vliegen of met ruimen. Volgende keer maar wat meer deut neerplanten daar. Blitz GL@RB, je hebt al een mooi bergje gs om te starten.

• Quote from Flugel25: “Quote from Trucker: “Ach kijk, de 2de noob die zen planeetjes moet verplaatsen om me te pakken is daar ook. Huren jullie samen een kamer ofzo? Spelstijl is dezelfde, misschien broertjes? Nja, NB4, mij maakt winst niet veel uit hoor, ik speel het spel op een 'normale' manier, daar gaat het mij om. Als jij dat niet kan, hoepel dan een end op, verdwijn uit men stelsel in Rigel en ik kom weer spelen. Geld ook voor die andere noob. En nu weer ontopic voor de mods komen zeuren da…

• Ach kijk, de 2de noob die zen planeetjes moet verplaatsen om me te pakken is daar ook. Huren jullie samen een kamer ofzo? Spelstijl is dezelfde, misschien broertjes? Nja, NB4, mij maakt winst niet veel uit hoor, ik speel het spel op een 'normale' manier, daar gaat het mij om. Als jij dat niet kan, hoepel dan een end op, verdwijn uit men stelsel in Rigel en ik kom weer spelen. Geld ook voor die andere noob. En nu weer ontopic voor de mods komen zeuren dat jullie mijn topic vervuilen.

• Quote from NB4: “Ik zie dat het tijd wordt voor een merge Trucker, leuk vlootje! Leuke slag, hf met de winst ” Tsjaaaah, deze is wel gemaakt zonder dat er planeten verplaatst werden. Moeilijk is dat niet hoor, moet je maar eens proberen.

• Was beetje ant rondkijken toen ik tijd zag staan bij Pietiemini, ff spio erover en lag een leuk vlootje. Alleen had ik geen deut liggen en moest ik dus van wat verder komen. Daarom ook het bescheiden aantal schepen dat ik meegestuurd heb. Moest met men recs dus ook van verder komen en had er dan nog niet eens genoeg omdat er 45 RIPS waren bijgekomen ondertussen. Geen zin om te pullen of weet ik veel wat, gewoon vliegen en knallen maar, zo gebeurd er hier ook eens iets. Na de knal was de Maestro …

• Ben zoals gewoonlijk wat i aan het raiden, kom ik tot de vaststelling dat ik normaal een vlootslot moet vrij hebben omdat er een vloot is teruggekeerd. Is dat dus niet het geval. Zelfs als meerdere vloten terug zijn krijg ik geen melding dat ze terug zijn, zo ook met de gevechtsrapporten die tot een minuut op zich laten wachten. --> vlootoverzicht : klaar 16:55:51 Area 51 [x:xx:x] 298 Kolonie [x:xx:x] --> inbox : Gevechtsrapport Kolonie [x:xx:x] 14.12.2016 16:56:46 Kleine minuut na de effectieve…

• --> vlootoverzicht : klaar 16:55:51 Area 51 [x:xx:x] 298 Kolonie [1:77:9] --> inbox : Gevechtsrapport Kolonie [1:77:9] 14.12.2016 16:56:46 Tis een i, dus denk niet dat ie gaat zeuren dat zen coords op forum staan. Hola, had blijkbaar al op posten gedrukt en het was nog niet af... Deze mag verwijderd worden.

• Vooraleer al mijn maantjes er hier ook aan moeten geloven nog wat met men vlootje doen. Te weinig kv/gv voorhanden om meer naraids te doen, maar ik mag niet klagen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-09-2016 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [Nieuw] ________________________________________________ Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Blitz ________________________________________________ Groot vrachtschip 518 Kruiser 443 Recycl…