Search Results

Search results 1-20 of 558.

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

DJ Tiësto - - Spel

Daar ben ik dan ook wel benieuwd na aangezien ik een leven zonder AGO in ogame niet meer kan voorstellen Heb niet veel zin om elke keer alles uit te gaan moeten rekenen, bedoel hoe moeilijk is het om die functies gewoon te integreren in ogame..

• Aanpassing specs universa

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Baksmurfje: “of het is juist een voorteken voor een merge ” Dat mag ik dan wel hopen, ik zou er alleen niet vanuit gaan De reden zal vast wel legitiem zijn daar niet van alleen het is altijd zo lekker vaag.

DJ Tiësto - - Spel

haha wat een verrassing.. mag hopen dat zoiets niet langer dan een aantal weken zal gaan duren, anders is dat een mooie k*tstreek. Toen er geen merge aankwam toch al gestopt met DM kopen voor dit spel verwegen de totaal niet meer vergelijkbare uni's, hoopt dat de rest dat ook zal doen of in ieder geval aanzienlijk minder kopen. geen merge, geen nieuwe specs en geen idee van wanneer wel, wat een prachtige afsluiting van dit gehele zomerproces..

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Flugel25: “Hoe meer ik er bij nadenk hoe beter dit idee is tbh. Voer dit door en je pusht mij als #1 gewoon miljarden extra per maand op een legale manier aangezien minimaal 50% van mijn inkomsten waarschijnlijk uit raids komt. ” Het is sowieso geen slecht idee om het raiden van itjes weer onmogeljk te maken. Ik zou er in ieder geval niks op tegen hebben dat ze dat weer uitzetten na deze wijziging. Zo verzeker je dat iedereen op eigen kracht, hetzei met mines of door middel van fleete…

• Quote from Yggdrasill: “Ik zeg gewoon op het oude laten. Mensen die moeite hebben gedaan om wat te krijgen worden hier de dupe van, anderen kunnen het veel sneller krijgen. Mensen die een speelstijl gewend zijn met meer puin ook de dupe. Deutverbruik verminderen krijg je ook weer van die troep handels ratios van. Vlootsnelheid omhoog hebben we in dit uni ook niet voor gekozen. Dit is een rustig uni, laat dat gewoon zo, mensen die een sneller uni willen, ga dan lekker naar een sneller uni, laat d…

• Quote from de zwerver: “laten zoals het is is de beste optie ik ben het eens met Lord omega er wordt teveel unies gestart tegenwoordig als je sneller wil spelen stap je over naar ee unie die je wel ligt zit onder de brug donders en bliksem Quote van captain haddock ” Dus omdat er veel uni's worden geopend moeten we de huidige spelers maar straffen? Alsof de meeste nog zin hebben om vanaf 0 te beginnen terwijl er jaaaaren in een account zitten. Ik vind dat je rekening moet houden met de ontwikkel…

• Laten we gewoon slim doen en de eco, net als heel veel uni's uit het buitenland die ook een zelfde startjaar hebben als uni 3, naar x7 eco doen, vlootspeed mag ook wel naar x2 en deutverbruik naar 0.50 vind ik ook niet overbodig. Ik zou het persoonlijk zeer zonde vinden als acc's die in principe het langst bestaan en waar ontzettend veel uren in zitten straks het onderspit gaan delven tegen o.a. DM getankte acc's uit vele male jongere en hogere speeduni's. Zeker gelet op het feit dat de komende …

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Wish2Die: “Quote from DJ Tiësto: “We zijn ondertussen alweer een aantal weken verder sinds iemand er naar zou kijken, is er op dit moment ook al een soort van status-update met betrekking tot de stand van zaken op dit moment? ” Hou de komende dagen even het forum in de gaten. Er is mij van de week gevraagd wat voorwerk te doen met betrekking tot de opties binnen de polls, dus ik zal van het weekend dat ook alvast opzetten. Zoals ik zei, het balletje rolt, alleen van een niet zo steile…

DJ Tiësto - - Spel

Quote from DJ Tiësto: “Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen. Polaris From Eco x5 to Eco x7 Vega From Eco x2 to Eco x6 From 0 to +25 fields Izar From Eco x5 to Eco x7 From +25 f…

DJ Tiësto - - Spel

Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen. Polaris From Eco x5 to Eco x7 Vega From Eco x2 to Eco x6 From 0 to +25 fields Izar From Eco x5 to Eco x7 From +25 fields to +30 fields Lib…

• leuke afscheidshit, zoals ik al zei zal het zo wel stuk rustiger worden dan dat het al was. Ook goed dat jullie op elkaar zijn gevlogen i.p.v iemand anders zijn dag te verzieken GL IRL mannen en misschien tot weerziens

DJ Tiësto - - Spel

Quote from TheDutchRitual: “Quote from dutchpride: “Bij uni's zoals u3 en draco is dit echt wel hard nodig, vooral in draco de eco gedeelte en in u3 de vloot snelheid.... ” Bij draco is eco een must i would say. voor uni 3 zou dan ik kiezen voor het idee van tiesto waar bij je de rip snelheid omhoog zet. ” Ik doelde meer op dat als ze de vlootsnelheid in uni 3 in het algemeen verhogen naar x2, x3 of hoger, rips in het geval van x3 of hoger gecapped zouden worden op x2, overige vloot mag van mij …

DJ Tiësto - - Spel

De vlootspeed van uni 3 zou van mij best naar x2 mogen, zelfs wel naar x3 echter vind ik dat de snelheid van rips standaard gecapped zou moeten worden op max x2. alles boven 2x vlootspeed is te overpowerd voor rips, iets wat je ook wel duidelijk terugziet in de vlootsamenstellingen en hits van zulke speeduni's. Met 2x speed zou je eventueel nog een nacht kunnen slapen zonder dat je manen van een mw verder worden geploft. Rips zijn duur en erg sterk maar de trage snelheid is in dit geval de achil…

• Wat een rust hier op dit forum XD maar lekker hitje, weer eens een aardige knaller! hf spending

• Mobiele versie ogame

DJ Tiësto - - Klachten en bugs

Gebruik zelf een S7 edge en ik moet zeggen dat als ik soms vloot spring via de mobiele versie en dan een tijdje later ogame weer open (zelfde tabblad) ik gewoon weer de normale variant voor mij zie. Persoonlijk vind ik het geen probleem want dat scheelt mij weer uitzetten maar denk meld het toch even.

DJ Tiësto - - Spel

Goed om te horen, ben benieuwd wat er uiteindelijk uit de pijplijn komt!

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Wish2Die: “Laat GameForge eerst maar eens succesvol die nieuwe Lobby uitbrengen, daarna kunnen we wel eens nagaan wat de mogelijkheden zijn wat dat betreft. Zeker geen beloftes of wat dan ook dus voor alsnog, maar wel bedankt voor het aan onze aandacht brengen hiervan. ” Het nieuwe lobby systeem is nu gelukkig ingevoerd. Al enige indicatie of er iemand binnen het team ook met dit idee aan de slag gaat?

• Quote from Knigge: “Waarschijnlijk omdat als er ooit een email veranderd wordt door een hack wij vrij weinig kunnen doen qua dm of simpelweg te laat zijn na een hack. In theorie is het handig maar of het uitvoerbaar is en wenselijk, nee. ” Denk niet dat het zoveel uitmaakt toch? als je (lobby) account gehacked wordt ben je sws de sjaak. Daarnaast moet je het ook niet mogelijk maken om DM te transfereren tussen accounts maar dat ze DM aftrekken van het totaal wat op je e-mail (lobbyacc) staat. In…

• Wachtwoord wijzigen

Quote from paul-maximilianus: “Alles lijkt te werken. Leuk dat je kan zien hoeveel spelers er actief zijn in een uni. Taurus 1 (vast Flugel25 die achter zijn itjes aanjaagt) ” Inloggen werkt weer maar een wachtwoord wijzigen lukt mij nog steeds niet. Idd leuk dat ze die erbij hebben gedaan, nu kunnen we allemaal zien hoe goed het gesteld is met de activiteit haha!

• Wachtwoord wijzigen

Op die manier kan het dus ook, dan maakt het niet zoveel uit gelukkig