Search Results
Search results 1-6 of 6.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie hit zeer zeker. Veel plezier met uitgeven. Dat er sentimenten meespelen; ook heel logisch. Maar ik vraag me in alle eerlijkheid af "wat is er mis met een Ninja"? Zeker als je het lef hebt om een topper als jou aan te durven pakken. Jij hopt vakantiemode in en uit. Of spelers met een dikke portemonnee die een vloot zien aankomen en dan met DM een dikke vloot genereren. Niks mis mee. We spelen allemaal binnen de goedgekeurde lijntjes. Tenminste bijna allemaal. Soms lijkt het er op dat de ene…
-
leuke slag; ik wilde die COMA slag overigens teruglezen. Ik kan hem niet meer vinden noch lees ik een terugkoppeling erover.
-
Is er al duidelijkheid over de slag in onderzoek van Zippy? Of is hij definitief op vakantie gestuurd?
-
Monfy vroeg om toelichting, welke is gegeven. Daarnaast dus ook geen verwijt maar een klinische weergave van de werkelijkheid. Overigens zou je je af kunnen vragen waarom zippy dan dik in de plus staat? Niet omdat hij de zogenoemde zwakke broeders aanvalt.
-
De titel Roverhoofdman heb je "verdiend" door je aanvalshouding. Daarbij gaat het er niet om wat ik er van meen te vinden, maar zoals Ogame het benoemt, ik het teruglees en de kille cijfers die het bewijzen. Ik citeer: Punten voor verworen eer: Als beloning voor je gevechten zal het, binnen vastgestelde parameters, mogelijk zijn punten te krijgen (of te verliezen) voor verworven eer. Je kunt ze krijgen bij gevechten tegen spelers van bijna gelijke rang of hoger. Je zult ze kwijtraken als je veel…
-
tja, of hij nou wel een grote mond geeft of niet - als zijn vlootje er staat vlieg je er in, zou ik ook doen. Die grote mond doet er niks toe. Overigens weten we allemaal hoe jij je targts kiest, Roverhoofdman!