Search Results

Search results 581-600 of 646.

  • Quote from Deurwaarder: “@BeLikeMe, het zou echt al een heleboel helpen als je normaal Nederlands typt, met leestekens en dergelijke. Door je warrige taal ontstaat er verwarring over wat je precies bedoelt. 1) teamleden verwijderen geen accounts 2) DM op een account bestaat uit 2 delen, gekochte DM en gratis DM. Het spel maakt eerst gekochte DM op als je deze uitgeeft. Het kan dus best dat er nog DM op je account staat, maar dat dit account toch wordt verwijderd na 35 dagen inactief. 3) Het vers…

  • niet Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het systeem werkt gewoon naar behoren. Ben je lange tijd niet ingelogd in de uni ( 35 dagen volgens mij ), dan wordt je account enkel verwijderd mits er geen gekochte DM meer op staat. Het kan dus zijn dat er 3k DM op staat, maar dat dit allemaal via gratis opties zijn gebeurd ( expo, restant van activeren van account ). Het zou een optie kunnen zijn om de speler te herinneren aan de mogelijkheid tot verwijderen van het account. Dit kan eventueel bij dag 28 d…

  • Quote from Knigge: “the-point-you-30719018.png Je gaat er van uit dat wij als game team spelers verwijderen, waarom zouden dan spelers met perma's die alles stappen doorlopen hebben blijven bestaan? Denk heel even na voordat je iets op het forum gooit. Het enige wat jij kan doen is opletten op bij jouw eigen dm en dan kan je meer dan 30d offline zijn. Het komt weer terug op het punt dat telkens gemaakt moet worden, je bent oud genoeg om je zaken onder controle te hebben. Doe je dat niet dan heef…

  • Quote from Knigge: “Quote from Alpatsjino: “Je kan toch zien als er al DM op je account staat hoeveel er van gekocht is, en hoeveel ervan er is gevonden. Lijkt me niet echt hogere wiskunde om dat zelf even te checken toch. ” Je houdt je muis erover en dan zie je het.Zoals gezegd worden accounts met dm niet verwijderd, de aanname dat go's accounts verwijderen is ook al van de pot gerukt. Volgens mij kom je een heel eind met je eigen zaken op orde hebben en het domweg niet een maand offline gaan e…

  • Quote from gambit: “Denk dat hij bedoeld het verschil tussen gekochte DM (waardoor een account niet mag worden verwijderd) Gekochte DM maakt GF het eerst op en dan pas gevonden / gekregen DM. Dus als je gevonden en/of gekregen DM ook op dat zelfde account hebt staan, het dus lijkt alsof je DM hebt waardoor een account niet wordt verwijderd maar later dus blijkt dat het alleen nog maar gevonden/gekregen DM was. En er dus accounts zijn verwijderd die niet of nog niet hadden mogen verwijderd worden…

  • Quote from Spacefighter: “Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen ” ik heb ook geen idee van wat jij zegt !

  • ~HT @11-02-'19 ~09:00 | Het onderwerp is eigenlijk het blijkbaar verwijderd worden van accounts waar betaalde DM op staat. Aanvullende optie met een mail sturen wanneer gekochte DM opgemaakt is. waarom krijgen we geen mail hoeveel dm er is uit gegeven na aangekochte dm ?? worden dooor go's accc verweidedert waar aangekochte dm is op gekocht waarom geen bevesitiginsgs mail van acc verweideren na een week of je het er mee acc ben ? aangekochte dm moet woren vermeld als het low ranked is aan dm dat…

  • had die je deff niet gezien leuk dat ze dat oude acc van me blijven sponsoren

  • queen sylvia

    BeLikeMe - - Ex teamleden

    Post

    beterschap en kop op geluk irl !

  • Quote from Bolder: “Quote from the_mk: “Hehe je bent vastgeroest aan je principes. Als je de naam Bolder ingame had gedragen, was ik alleen maar sneller komen kijken Fijn dat je niet bang bent voor onze spio's dus je gaat meer uit v-mode blijven? ” Maar een ding.. ik heb nooit beweert dat ik kan ogamen... dat blijkt, mss zit ik daarom wel zo veel in v ” bolder ik wil je het wel leren hoor

  • Quote from Supermercado: “Ey frank ook weer back in ogame Laat die nick maar lullen, die vmode hopper doet zelf ook niks in zaga ” dankje inzane leuk dat je me nogsteeds loopt te trolle maar ga jij maar is goed simmen om winst te kennen boeken en maak mijn naam niet belachelijk vm hopper ? zaga ? wees blij met zap zijn acc en hou je mond verder tegen mij frank suc6 met ali keuze

  • Quote from paul-maximilianus: “Jeetje is dat Bolder, die zou toch beter moeten weten na zoveel jaar... ” als je altijd vm aan klikt weet je niet beter dan te saven ja dan is het knap lastig gl@rb @Bolder

  • ja @Smeagol nu tdr die pern heb is dat beste keuze voor je ! zij willen je handje we; vast houden om te vliegen !! moet je niet je speed gaan omzetten tot riips want nbam houd nog wel van speed fleet! he @ReformeD

  • Quote from Smeagol: “wie wil jou nou hebben ? gewoon nog even verder zoeken biggrin.png ik heb het ook over gezellige ally en dat zal SrG met jou erin in ieder geval niet zijn! ” laat dan is voor de anderen weten wie je ben ervaring handje vasthouden bij vliegen als het warm word schotenn of gewoon domweg in een ninja vliegen wat jou dan ook weer altijd overkomt

  • wie wil jou nou hebben ? gewoon nog even verder zoeken en kan je wat meer vertellen over je ogame verleden ?

  • pegasus

    BeLikeMe - - Account trade Archief

    Post

    heb nog een leuk fleeters acctje over in pegasus wie hem daar een poging wil wagen mag hem ruilen tegen 1 acc van de nieuwe uni's!! 2 gratis herplaatsingen vlootje en mines zijn Gevechtsschepen Vrachtschepen - Licht gevechtsschip200.024 - Zwaar gevechtsschip161 - Kruiser50.000 - Slagschip2 - Interceptor20.000 - Bommenwerper2B - Vernietiger2 - Ster des Doods4 - Klein vrachtschip100.000 - Groot vrachtschip29.871 - Kolonisatieschip2 - Recycler75.009 - Spionagesonde971 mines 11x 37-32-32 motoren 17-…

  • ziet er goed uit en leuke winst khan beterschap??

  • opening account ruil

    BeLikeMe - - Forum

    Post

    na inloggen van de lobbie krijg ik dit scherm xr0lnone3ov.pngkan nog een hoop veranderen :d

  • opening account ruil

    BeLikeMe - - Forum

    Post

    had enkel maar 1 uni je ken het zien als zelfde systeem als sit maar dan vor acc weg geven dus dat :d

  • opening account ruil

    BeLikeMe - - Forum

    Post

    had maar 1 acc aan gemaakt zo kan je de selectie maken q761sv60.png