Search Results

Search results 161-180 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

  • zipp het word tijd dat die push accs van jou gebannen worden haha.. nee grapje.. heerlijke winst weer bahbah

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 50.000 Pathfinder 10.000 _________________________________________ Verdediger Cannondale [LMS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 25.000 Groot vrachtschip 1.500 Recycler 1 Zonne-energiesatelliet 5.112 Crawler 1.000 Pathfinder 5.000 Raketlanceerder 60.000 Kleine laser 1.000 Grote laser 1.500 …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Interceptor 25.000 Pathfinder 12.000 _________________________________________ Verdediger Cannondale [LMS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 27.000 Kruiser 7.062 Recycler 1.500 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Vogel [Fubar] _____________________________________…

  • Afgelopen week ging hij vmode nadat ik 1 maantje gesloopt had vannacht is hij er uut gekomen en begonnen te ipren.. 350 gevechtsrapporten totaal 14k plasma kwijt.. Spios verstuurd toen ik zag dat hij nog niet in vmode was. En idd de slimmerik is halve wegen in slaap gevallen en alles lag er nog.. Nog enkele kleine hitjes erbij... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ …

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from hadjo: “Wat gebeurd er met de allianties en de items van deze alliantie bij een merge? ” zelfde als vorige denk ik. Alliantie leider moet ticket maken in de nieuwe uni krijg je je klasse item weer die je had in je oude uni.

  • Wie reageert er na jou?

    Vogel - - Thuisplaneet

    Post

    Ben aam het werk laat me met rust Veteraan

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from Hysteria: “Betreft de meerdere accounts in een uni. Ik wacht nog op een definitief antwoord, ik vermoed dat je die gewoon kan mergen en dan 1 account naar de GY kunt laten gaan, maar ik kom daar nog op terug. Het inlogevent. Zodra je naar een andere uni mergt gaat alle voortgang verloren. Het is dus zaak alles te innen wat je wilt voor je mergt. ” Verloren als in je kan het opnieuw doen,( 0 weer beginnen) of als in krijgt krijgt niets meer?.

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from SailorTwift: “Quote from Vogel: “@Hysteria hoe werkt de login event ivb met betrekking merger?? 10 maart begin deze en 13 maart de merger. Zit er geen probleem met het event als je de 13de meteen merged? ” of gewoon wachten tot je op 16 maart al je rewards hebt ” bemoei je er niet mee. ik merg wanneer ik dat wil!

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    @Hysteria hoe werkt de login event ivb met betrekking merger?? 10 maart begin deze en 13 maart de merger. Zit er geen probleem met het event als je de 13de meteen merged?

  • Wie reageert er na jou?

    Vogel - - Thuisplaneet

    Post

    tijdens het werk idd.. Bella?

  • BAM! gaat lekker pik! heerlijke farms. Fr def.

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from n00b: “Quote from rcthans: “Ik ben verrast lijkt goed over nagedacht. En volgens mij is er voor ieder wel een keuze die sense maakt. Ik ga ook naar Bella ” thanks we hebben ons best gedaan Quote from Lange Giraffe: “Quote from Vogel: “Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest. voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden ” Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal ge…

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from Hysteria: “Quote from Vogel: “Quote from Lurtz: “Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels? Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge? ” Oe dat is oprecht een goede vraag.misschien dat @Hysteria het antwoord weet. ” Dat weet ze. Nee, de nieuwe uni's gelden zoals het ons is verteld als een jaar oud en dus open voor GY merges. Echter gaan wel de overi…

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from Lurtz: “Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels? Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge? ” Oe dat is oprecht een goede vraag. misschien dat @Hysteria het antwoord weet.

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “Quote from Vogel: “U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD ” Mwah goed is iets relatiefs.. ik geniet zelf ook liever van 10x eco i.p.v. slechts x8, dat scheelt gigantisch ! Als we dan als uni 3 niet de mogelijk krijgen om te verhuizen, laat ze dan op zijn minst de eco specs verhogen. ” Eens! Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest. voor het aankomende 2…

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “Wat ik vooral raar vind is dat spelers uit iedere uni mogen kiezen uit nieuwe specs, behalve spelers uit uni 3? ” U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD

  • merge maart 2023

    Vogel - - Algemeen

    Post

    Quote from veteraan: “Zeg het maar! waar gaan we elkaar slopen? Aqua of cosmos? ” Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen. Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan.

  • Oorlog Fubar vs IOG

    Vogel - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    De alliantie is opgeheven en dus ook deze weer gewonnen

  • Lekker farmpje kerel!

  • Cr thread Fubar vs IOG

    Vogel - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Hier mogen alleen de oorlogs slagen gepost worden! Geen berichten.