Search Results

Search results 141-160 of 662.

  • Beste spelers, Op 25 oktober zal universum Fidis haar intrede doen! Het universum zal zeer waarschijnlijk zoals altijd rond 14:00 starten. Dit universum zal de volgende features hebben: Quote: “- 4x economische snelheid - 3x vlootsnelheid - 50% vloot naar puin - 25 extra planeetvelden - 6 melkwegen - 70% deuterium verbruik - AGS ” OG_NewServer.jpg De GO en SGO van dit universum houden jullie van ons tegoed in verband met de lopende merges en zullen in dit draadje aangekondigd worden wanneer ze b…

  • Startpagina versie 9.5.4

    Wish2Die - - Archief

    Post

    Beste spelers, Aankomende maandag, 22 oktober, zal er een update plaatsvinden voor de startpagina van Ogame. De update zal die dag om 11:00 plaatsvinden, er wordt geen downtime verwacht. Hieronder een overzicht van de wijzigingen die met deze update doorgevoerd worden: Quote: “ - [Bugfix] De tekst op de registreer knop wordt nu weer correct weergegeven. - [Bugfix] Enkele tekstwijzigingen op de landingspagina. ” Voor een overzicht van de wijzigingen in de vorige updates, verwijzen we jullie graag…

  • Manager

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Welkom in het team Manager. Sterkte met je trial en natuurlijk ook veel plezier gewenst!

  • Hitsugaya Toushiro

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Welkom terug HT. Veel succes met je trial!

  • Merge

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Veel van de klachten hier spelen ook in de andere communities. Het verzoek tot uitstel is volledig genegeerd, ook al is er meerdere malen aangehaald door admins uit meerdere communities dat de merge in de huidige staat geen gewenst resultaat opleverd en enkele spelers gewoon hard... nja, ik zal het netjes houden, benadeeld worden. En toch komt de merge in zijn huidige staat erdoor en zullen we het beste ervan moeten maken. Ik denk wel dat wij een van de weinige communities zijn waar die spec wij…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Wish2Die: “Server Merges Please don't shoot the messenger. ” Nee hoor, doen we niet! Mag ik wel zeggen dat het een stel amateuristische incompetente prutsers zijn bij GF? ” Daar zou ik nooit iemand van weerhouden.

  • Wish2Die

    Wish2Die - - Ex teamleden

    Post

    Na twee weken het 23/7 voorstel van Gambit uit te hebben geprobeerd, ben ik helaas alweer toe aan rust. Wellicht 'opvallende' timing na het slechte nieuws wat ik net heb moeten mededelen in de nieuwssectie, maar ik ben vanaf morgen tot en met volgende week woensdag (11/10 - 17/10) in Engeland en ben daardoor niet of sporadisch aanwezig voor Ogame zaken. In de tussentijd kunnen jullie zoals gewoonlijk bij mijn collega's terecht.

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Server Merges Please don't shoot the messenger.

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Ik heb een helaas niet zo fijne toevoeging op bovenstaande FAQ, zie de tweede vraag: Quote: “Zullen mijn planeten na de merge binnen een stelsel in hetzelfde bereik geplaatst worden? Het systeem zal zoeken naar een planeet binnen hetzelfde 'bereik' in hetzelfde stelsel mits mogelijk. Dat houdt in dat wanneer jouw planeet op plek 5 in een stelsel lag en deze bezet is in het doeluniversum, dat er dan een plek zal worden gezocht binnen hetzelfde stelsel tussen plek 4 en 12. Hoe werkt…

  • Onduidelijke Bug

    Wish2Die - - Klachten en bugs

    Post

    Ik denk dat je tijdelijk je internetverbinding kwijt bent geweest. Je browser (ook op mobiel) doet vaak gegevens opslaan tijdens je bezoeken aan websites om het laden van pagina's te versnellen. Wanneer je geen verbinding meer hebt, kan je telefoon proberen de pagina te herstellen in een soort van offline modus met de data in zijn cache/geheugen. In jouw geval dus blijkbaar echt hele oude gegevens. Ik ga er vanuit dat dat is gebeurd, maar een berichtje aan de GO zoals Queen voorstelt is natuurli…

  • Quote from Wish2Die: “Hier staat al antwoorden op een paar vragen die ik voorbij heb zien komen: Server Merges Quote from paul-maximilianus: “Omdat Cygnus 30 velden heeft en de doelunis 25 neem ik aan dat alle doelunis in die groep er 5 velden bij krijgen? Al iets bekend van 9 mw gemergend worden naar 6 mw bv? Dat de spelers weten of al de 6-7-8-9 MW in die mw 6 gepropt worden? Of loop ik iets te ver vooruit nu? ” Zowel de vraag over planeetvelden als de vraag wat betreft het algoritme voor serv…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “Krijgen mensen in de doeluni ook de kans om te verplaatsen als er ineens een nieuwe nummer 1 in hun stelsel gedropt wordt? ” Reeds openstaande vraag, kom ik ook op terug.

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Hier staat al antwoorden op een paar vragen die ik voorbij heb zien komen: Server Merges Quote from paul-maximilianus: “Omdat Cygnus 30 velden heeft en de doelunis 25 neem ik aan dat alle doelunis in die groep er 5 velden bij krijgen? Al iets bekend van 9 mw gemergend worden naar 6 mw bv? Dat de spelers weten of al de 6-7-8-9 MW in die mw 6 gepropt worden? Of loop ik iets te ver vooruit nu?” Zowel de vraag over planeetvelden als de vraag wat betreft het algoritme voor servers met meer melkwegen …

  • Server Merges

    Wish2Die - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Hieronder volgt een FAQ die opgesteld is door GameForge met betrekking tot de merges, om antwoord te geven op enkele veel gestelde vragen en twijfels bij de merge. Quote: “Kan ik in een Exodus universum blijven en niet meemergen? Nee, alle accounts binnen het Exodus universum zullen in zijn volledigheid overgezet worden naar een van de doeluniversa. Kan ik mijn keuze tussentijds bijstellen? Wanneer er meerdere opties zijn, kun je je keuze veranderen zolang de merge nog niet gestar…

  • account weggeven/ruilen

    Wish2Die - - Spel

    Post

    Quote from discordia: “als het binnen 1 maand gefixt is of dat je er dm op hebt staan anders is hij natuurlijk ook weg ” Wij doen daar nooit moeilijk over. Eens per maand op zo'n account inloggen (niet spelen verder) om verwijdering te voorkomen is prima. Contact met de GO daarover is natuurlijk aangeraden om misverstanden te voorkomen, maar in principe zou hier geen probleem van gemaakt moeten worden.

  • Quote from WaZ: “Quote from ReformeD: “Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook ev…

  • Beste spelers, Van 9 t/m 11 november is er weer een (onofficiële) Ogame meet. Wat moet je je erbij voorstellen? Een groepje spelers, zoals jij en ik, die onder het genot van een drankje en leuke indoor en outdoor activiteiten een weekend samen met elkaar doorbrengen. Waarom? Omdat het gezellig en ook leuk om toch eens die mensen aan de andere kant van het scherm te leren kennen. De meet wordt georganiseerd door de spelers en mijzelf. Het is dus net als het Discord kanaal volledig door de spelers…

  • Nieuwe GO's gezocht

    Wish2Die - - Nieuws - Community

    Post

    We zijn nog altijd op zoek naar vrijwilligers die als GO wat extra's willen betekenen voor de community. Interesse? Lees even bovenstaande posts door en stuur een mailtje met motivatie naar Queen Sylvia (queen_sylvia@ogame.nl) en/of mij (Wish2Die@ogame.nl).

  • Rechten voor Likes

    Wish2Die - - Forum

    Post

    Quote from blaargh: “Ik stoor me meer aan de mogelijkheid van forum mods om wel te liken, maar wij niet. Hierdoor worden uitsluitend dingen geliked door de paar mensen die een compleet andere interesse hebben. Daarnaast maakt dit best wat belangenverstrengeling en manipulatie mogelijk. Een pluim voor het team wordt zo geliked, maar onderbouwde kritiek niet. Hierdoor lijkt het alsof de pluim door iedereen als overheersende mening geldt, terwijl het slechts de mening van die ene teamlid is. ” Ik v…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Wish2Die - - Algemeen

    Post

    Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je uitpakt.