Search Results

Search results 81-100 of 175.

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “Quote from I Am Gonna Kill: “En ik las ook ergens in EN dat rips binnenkort een Debuff gaan krijgen dus die blaaz je zo weg met een paar M ic. ” ja hun rapidfire wordt omlaag gebracht; en dat maakt het dat sterren eigenlijk nutteloos worden ” daarom als dat gefixt is wat maakt t dan uit als ik naar u3 zou komen je mag weten ik heb ma 15k rips daar verder niks, dus hoop dat na die debuff de grave weer open gaat.

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “Quote from Lange Giraffe: “De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen. Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen. ” in bella hadden we van de week nog een kevin en een ind0 die kwamen koekeloeren hoor Quote from Kamikaze: “Vindt de nieuwe regels prima zo. Jammer voor jou in dit geval maar geen geswitch van uni om deze leeg …

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Zippy: “Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Zippy: “ ” Dan vindt ik persoonlijke dat alle grote fleeters naar EN moeten gaan zodat de puppies inde unis geen last meer hebben van last bakken zoals zippy, goodbye ect ” Waarom moet ik een uni uit waar ik al vanaf de merge in 2020 in zit, zonder graveyard jumps? Dat jij een grote mond had met een ‘gekregen’ account, tientallen of honderden euro’s ingestoken hebt en vervolgens je vloot niet heel kunt houden is je eigen domme schuld Hee…

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Zippy: “Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Lange Giraffe: “De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen. Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen. ” leuk om te zeggen ma ik wil alleen ruilen met mn vega omdat 1 vega van mezelf was 2 eco si hoger op mn vega dus ja vandaar dat ik die naar u3 wil miss dat er een ruil mogelijk zal ku…

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen. Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen. ” leuk om te zeggen ma ik wil alleen ruilen met mn vega omdat 1 vega van mezelf was 2 eco si hoger op mn vega dus ja vandaar dat ik die naar u3 wil miss dat er een ruil mogelijk zal kunnen zijn ma ja dat moeten we ma afwachten en da…

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “yeah ik heb een oud acc uit .nl nu vast zitten in GY want die kan alleen terug naar .cz waar ik m ooit heen gemerged had ” ja ik ken t ik zit vast in EN Vega met een acc van 1,428B ik was daar in t geheim op aant bouwen rustig aan ma ja wat moet ik daar doen in EN verder niks dus zou graag naar NL U3 willen ma helaas door de regels mag dat dus niet GRRR, zou graag zien dat er een verandering in komt.

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “graveyard regels even weggelaten, graveyard is k.u.t. punt ” ja vooral dat sommigen nu gewoon vast zitten dit maakt ogame niet leuk meer!!!!!

  • Merge/grave regels.

    NoneOfYoureBusiness - - Algemeen

    Post

    Ik heb een acc in Engeland voel me daar niet fijn, maar door de regels die er nu zijn maak ik geen kans om naar universum3 te komen dat was mijn planning toen t acc nog net 900m punten was ma vanwegen levensvorm mocht t toen niet, en nu al helemaal niet meer, zo heb ik meerdere accs die nergens heen kunnen dan alleen naar t buitenland, dus mijn vraag aan jullie allemaal wat zijn jullie meningen over de graveyard regels?

  • fijn je te zien, hoop goeie ervaringen mee te maken , komt er ooit levensvorm in u3?

  • hoe klinkt een aqau acctje 103m punten? aardig wat def op

  • Quote from Zippy: “Quote from I Am Gonna Kill: “leukste is vloot lag er en hij vloog gelijk zinder spio ga die maar verklaren zipp heb er bewijzen van, ma je hebt t voorelkaar ik ben gestopt in u3 acc is overgenomen succes verder daar. ” Hahaha nu niet als een slechte verliezer allerlei onzin verkopen, 08:07:20 spio rapportje (Heb ik ook bewijzen van ) Hopelijk dat je je grote mond in andere uni’s wat beter onder controle kan houden. In u3 ben je in ieder geval weer even op je plek gezet ” Nogma…

  • leukste is vloot lag er en hij vloog gelijk zinder spio ga die maar verklaren zipp heb er bewijzen van, ma je hebt t voorelkaar ik ben gestopt in u3 acc is overgenomen succes verder daar.

  • Ik ga weer mn best doen met rebuild ik had zelf ff een momentje voor me zelf nodig en vergat te save, En thx ik ga weer alles trug opbouwen, oja ff snel de reden waarom en hoe of wat waarom er niet gesaved is door me, kwam omdat t allemaal gwn ff tegen zat.

  • Apart dit als ik daar de vloot door 2 doe kon ik wel save 1. 20h 15m 2s 21:25:07 [*:***:15] 2,664,895 [*:***:15] 20h 15m 22s 21:25:27 [*:***:15] 2,671,400 [*:***:15] ogame begint steeds raarder te worden?

  • Ik weet niet deze onzin is ma vindt dit wel schandalig ik wil gewoon save van locatie naar locatie krijg ik dit, heb btw genoeg gs : - Resources 214,469,725,154 - Metal 127,974,861,672 - Crystal 66,623,264,563 - Deuterium 19,871,598,919 En nog steeds dat gezeik, pfff begin steeds minder zin te hebben om door te spelen zo...

  • Quote from Vogel: “dat u3 is toch wel een beetje peuter zippy in een snoepwinkel.... dat geld ook wat steeds maar naar zippy gaat... De teamlers kunne Dema beter perma bannen voor hun eigen bestwill xD ” En dan?

  • Quote from Zippy: “Quote from I Am Gonna Kill: “als hij is eerlijke spelers vat in plaats van 1,5m -erepunten te pakken wat on sportief bah spel bederf dit met hem zo laat hem naar rusland gaan waar zero day is. mmorpg-stat.eu/base.php?ftr=10…rs=_139&pays=6&statview=0 ” tja 1,5m erepunten of ruim 14miljard winst, moeilijke keuze Gelukkig heb ik nog ruim 260m erepunten over van alle ‘eerlijke’ slagen Ben je nou eindelijke klaar met dat Calimero gehalte?! Hij is groot en ik ben klein en dat is nie…

  • Quote from Kamikaze: “Lekker Zipke! @I Am Gonna Kill niet zo miepen, wees eens wat liever! Pinned. ” als hij is eerlijke spelers vat in plaats van 1,5m -erepunten te pakken wat on sportief bah spel bederf dit met hem zo laat hem naar rusland gaan waar zero day is. mmorpg-stat.eu/base.php?ftr=10…rs=_139&pays=6&statview=0

  • Quote from Vogel: “Daar sta je dan... Jammer joh... op na de volgende, Brandon. ” Grappig ma nee dat is niet mijn acc J JOH, maar t zijn alleen maar push hits bij hoge spelers doet ie geen moonblow kans en bij kleintjes wel :), en daar bij hij kan alleen inner liggen en dan aanvallen bang dat zn deut op gaat V hoppertje