Search Results

Search results 81-100 of 132.

  • Quote from davyyyh: “Quote from GGMM: “Wie komt er allemaal? Ik kom niet als die @Hitsuyu-gi-honogwat komt ” Wil je dat we je insmeren met varkensvet? ” Nee dan ga jij ondeugende dingetjes met mij doen :$

  • Wie komt er allemaal? Ik kom niet als die @Hitsuyu-gi-honogwat komt

  • Mag je alliantiegenootjes aanvallen?

    GGMM - - Spel

    Post

    Ter aanleiding van deze thread [TOT: 0] Wickedmen [n00dles] vs. Technocrat Tycho [n00dles] (A: 0, V: 0) Er zijn sommige mensen die zeggen dat je geen allygenootjes mag aanvallen, dat het tegen de regels is en dat het valt onder pushing. Nu vroeg ik mij af, klopt dit? Zo ja, dan wil ik best grondstoffen terug sturen naar de mensen die ik heb genaaid.

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 3 _________________________________________ Verdediger Emperor Stellar ________________________________________________ Raketlanceerder 2 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ___________________________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 3 _________________________________________ Verdediger Morgana ________________________________________________ Raketlanceerder 2 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ___________________________________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 3 _________________________________________ Verdediger Emperor Stellar ________________________________________________ Raketlanceerder 4 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ___________________________________…

  • Alliantiegenootjes moeten ook saven, zeker als ze offline gaan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 _________________________________________ Verdediger Technocrat Tycho ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] _________________________________…

  • Wou mijn alliantie joinen, prima. Wachten tot hij offline was, uit de alliantie gekickt om hem eervol te maken en gaan met die banaan. Innerstelsel dus weinig deut, helaas wel worstcase met een kv verlies De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 3 _________________________________________ Verdediger Emper…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 3 _________________________________________ Verdediger Morgana ________________________________________________ Raketlanceerder 2 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ___________________________________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Emperor Stellar ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 ( -0 ) _____________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Senator Redshift ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 ( -0 ) ____________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Senator Redshift ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Wickedmen [n00dles] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 ( -0 ) ____________________…

  • Kaj

    GGMM - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Anuvinda: “Quote from GGMM: “Quote from Rdet: “Quote from GGMM: “Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO ” Omdat, daar niet genoeg steun voor was. ” Lekker man ” Gewoon proberen. Anu namen ze ook aan. ” Triest

  • Kaj

    GGMM - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Rdet: “Quote from GGMM: “Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO ” Omdat, daar niet genoeg steun voor was. ” Lekker man

  • Yoo Ik ben op zoek naar gratis grondstoffen, iemand die mij kan helpen? Ingame naam: Wickedmen

  • Kaj

    GGMM - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO

  • Quote from Jellyfish: “Nog de moeite waard om te starten? ” Nee man, het is wachten op het nieuwe universum volgende week. gr

  • Quote from Anuvinda: “Quote from GGMM: “Bij nader inzien, speel ik toch mee Moge de beste winnen ” Uitkering al binnen? ” Volgende week. Maar ik heb het rustig aangedaan met de shag en de wijn.

  • Bij nader inzien, speel ik toch mee Moge de beste winnen