Search Results

Search results 121-140 of 452.

  • Discussie topic - Lifeforms

    Lange Giraffe - - Algemeen

    Post

    In het begin zal het wel leuk puzzelen zijn voor de ideale combinaties als dit wordt toegevoegd. Maar niet bepaald een toevoeging waarbij er iets verandert in het spel. Uiteindelijk beginnen beginnende spelers met een nog grotere achterstand en zorgt het enkel voor een kleine verhoging van de mijninkomsten.

  • Even met de collectebus langsgegaan bij de buren, altijd fijn als ze het nieuwe zwembad willen financieren ! Thanks voor de goodies en GLRB Ruimte Konijntje giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [SFS] ________________________________________________ Kruiser 100.000 _________________________________________ Verdediger Het Ruimte Konijntje [Buurman3] ________________________________________________ Groot vr…

  • Aangezien ik steeds meer hogere spelers deuterium zie zoeken voor een schijntje, wordt het wel tijd om de minimumprijzen wat op te hogen. Je kunt vanaf nu je deuterium per 100.000.000 kwijt voor een ratio van 2,75-1,75-1 bij mijn liefdevolle koninkrijk. Heronderhandel je lopende contracten gerust met je huidige partners voor een een eerlijke ratio, of kom gezellig langs voor de koffie bij deze giraffe ! Tenslotte slingert het gros van de hogere spelers ook alles door de handelaar om er met jouw …

  • Koop deut

    Lange Giraffe - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Scaapiee: “Je vergelijking zou kloppen als ik een vaste deutboer zou zoeken en iedereen in de uni expo’s draait.. echter is dit niet aan de orde en is dit eerder eenmalige offertes opvragen, waardoor er verschil kan optreden tussen aanbieders. Door bijvoorbeeld de hoeveelheid die ze aan kunnen bieden, of de zogeheten ‘gunfactor’. Iets waar je met zulke opmerkingen wel naast pist Speciaal voor jou hanteer ik 2-1-1. Anders blaas ik je manen wel op als ik wat van je wil ” Kom gerust lang…

  • Koop deut

    Lange Giraffe - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Het is toch ook wel alsof je een vacature plaatst zonder salarisindicatie. Gelijk overslaan, want dan weet je dat de werkgever geen concurrerend salaris heeft. Maar voor 3-2-1 mag je best langskomen, alles daaronder is tenslotte toch niet de moeite waard voor een verkoper ! Of de verkoper moet wel heel vrijgevig zijn met alle gratis DM en handelaren tegenwoordig..

  • Quote from Atlas: “haha, onze cheater is er ook nog, je leest niet goed, Vogel is de beste NL speler volgens hemzelf. Jij de beste cheater denk ik ” Wijsheid komt met de jaren, maar jij hebt blijkbaar toch nog een paar decennia nodig. De uitspraak van Vogel klopt verder als een bus. Jij bent toch wel de kampioen in het meeprofiteren van de betere spelers uit je allianties. Ontopic: het blijft toch wel kleinzerig als je een speler uit een universum probeert te bashen, omdat je zelf de inboedel la…

  • Je moet Atlas niet te lang op nummer 1 laten staan in een lege universum, dan krijgen we hier straks weer te horen dat hij de beste speler van NL is. Maar ik verwacht dat dat wel goed komt, hij wordt tenslotte in iedere universum hier gesloopt !

  • Deze portie karma voor de verliezer is toch ook stiekem wel genieten als neutrale speler. Maar goed dit had je ook wel mogen aan zien komen als beetje speler, tenslotte is dit al de tweede maal in NL dat hij een uni onverwachts komt binnenwandelen, met al tijden een inactiviteitsteken bij zijn spelersnaam. Al is het absurd dat deze manier van hoppen nog steeds mogelijk is.

  • Een paar weken naar het kerkhof en je kan een ander universum opzoeken. Of je moet natuurlijk van die oase van rust houden, want daar gaat weinig aan veranderen in Deimos !

  • Van al dat gesmikkel binnen de alliantie begint de giraffenmaag te knorren, dus maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken. Tijdens het spio rondje troffen we ineens een mini buffet aan op de savanne, nom nom nom ! Thanks voor de kebab en GLRB Scaapie! giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-04-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [SFS] ________________________________________________ Interceptor 10.000 Pathfinder 27.000 _____________________…

  • Paasevent 2022!

    Lange Giraffe - - Algemeen

    Post

    B14, C14, D14 Lange Giraffe Uni 3

  • DM banner

    Lange Giraffe - - Klachten en bugs

    Post

    Dat is standaard tegenwoordig. Zet je de mobiele weergave aan dan ben je fucked op je mobiel

  • Trucendoos

  • Nom nom nom lekker weer die hap grondstoffen! Als dat geen schone melkwegen zijn, dan weet ik het ook niet meer !

  • Herziening (v)-mode deel II

    Lange Giraffe - - Ideas Planet

    Post

    Quote from discordia: “Om te beginnen ben ik zelf geen v mode hopper,daarna dacht ik dat het een oorlogspel was en geen taalspel (ivm leesbaarheid,je doet je best maar een beetje ) Lange Giraffe je punt klopt niet zoals bolder al aangaf er zijn nu eenmaal regels aan fessenvoetbal en een van die regels is dat iedereen een fles heeft. Dan over deze discussie als iedereen die in de top 20 staat hier niets meer reageert word het lekker rustig,dus of dit wel de gemiddelde mening is van de spelers ? ”…

  • Herziening (v)-mode deel II

    Lange Giraffe - - Ideas Planet

    Post

    Daar staan we met z'n allen op het veld een potje flessenvoetbal te spelen, waarbij een paar spelers persé willen meevoetballen zonder fles. Zodat ze nooit als verliezer kunnen eindigen, want zonder fles valt er niets te verliezen. Vervolgens komt er een voorstel om ook deze spelers een gevulde fles te geven en dan volgt onderstaande reactie.. Quote from Bolder: “Vooral dat "niet lekker leesbaar" zeer irritant waldo!!Het gaat niet over jou!! Jij kiest je speelstijl, daar ben jij zelf verantwoord…

  • We begonnen je al te missen, maar zo te zien veeg je nog even de melkwegen schoon !

  • specs van doeluni

    Lange Giraffe - - Spel

    Post

    Quote from Vogel: “In Jap zitten nog 4 active accounts. dus die moeten nog over.zoals ik had bekeken zijn de meeste toch wel na u3 of zaga gegaan, wat best wel verrassend is omdat zaga een 6x speed is.. en uni is giga turtle uni.. dus daar kozen ofwel voor rust ofwel voor vmode.. deimos is misschien wat minder intrek juist door de def na puin hmm.. ik ben nog steeds niet zeker wat ik wil u3 of deimos.. maja zolang ik kan blijf ik nog lekker in japu lekker farmen en genieten van mijn rust ” Er zi…