Search Results

Search results 161-180 of 646.

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from JamesCameron: “Jezus het is een keer genoeg joh nick.... 1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts 2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForg…

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Syrabi: “Voor zover ik weet worden de spelers binnen .NL NIET teruggezet. Het ticket komt weer terug (wanneer weten we nog niet) en dan heeft iedereen de kans om te kunnen mergen. ” zolang die tijd doet het ook uit gezet te worden voor de kopers van de ticket eerlijke kansen voor iedereen!

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Syrabi: “Het zou pas oneerlijk zijn als ze 500k DM hebben neergeteld en GF ze de middelvinger geeft omdat ze dan lekker het ticket uitzetten. Terwijl de spelers die het ticket meteen gebruikten, wel hebben kunnen mergen. ” dus wij die later zijn gemereget zijn ergens waar we geen eens naar toe wilde geen 1 van de 2 keuzes die we krijgen nu dus de middelvinger en die eerste mergers om dat in onze doel uni de ticket niet tekoop was is dat dan eerlijk ?nu krijgen wij de middelvinger zoek…

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Syrabi: “Wanneer de tickets terugkomen is nog niet bekend. Als het goed is kunnen degene die een ticket hebben gekocht, deze nog altijd gebruiken. ” dat is ooneerlijk !! en dat mag gewoon niet waar zijn!

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from MiniMe: “Quote from Woozy: “Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3 De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt. Ik heb nog geen extra maanvelden gezien Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3? ” Discussie mag maar de merge begint nu in andere community's. Zolang die merge's nog bezig zijn zullen de polls niet komen. Pas als echt alle merge's voorbij zijn …

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “Quote from Woozy: “Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3 De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt. Ik heb nog geen extra maanvelden gezien Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3? ” .nl heeft geen publieke testserver; dit betreft de origin server op .org d8 ik. ” lobby-pioneers.ogame.gameforge.com/en_GB/accounts

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Caspertvanmierlo: “ik zie dat er vandaag zo na de merge een herbalancering van de klasses komt ik zie bij 'generaalsklasse' geen kerkhof meer staan dat wordt gevormd bij een aanval. Is die eruit gehaald als extraatje, of zit die er nog gewoon bij? ” General - +100% speed for combat ships - +100% speed for Recyclers - -25% deuterium consumption for all ships - -25% deuterium consumption for Recyclers - +20% cargo bay for Recyclers and Pathfinders - A small chance to immediately destroy…

  • *KNIP* ][Lord][ [16-09-2020 rond 20:30 uur] Drie posts na elkaar gemerged naar één post en deze geknipt. Voor klachten over ingame strafmaat kun je contact opnemen met de GO van het universum. Daarvoor zijn een mail adres en tickettool beschikbaar. Dit weet je, als ervaren gebruiker, ook prima.

  • Syrabi's Sig Shop

    BeLikeMe - - Thuisplaneet

    Post

    wilde niet gek doen maar iets met een feyenoord logo en omgekeerde ooievaar als afb plaatje ipv die neppe F die in standaardrt feyenoord logo zit is dat mogelijk ? ledertype obk en eigen creatie done wel wil ik de makers naam er bij hebben het stukje waar Rotterdam staat de naam BeLikeMe

  • wattttttttttttt goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed echt goeddddddddddddddddddddddddddddd james wil je op date met me? mischien mag ik dan ook 1 van al jullie push acc hebben ?? kuch kuch kuch en hoop dat je nog veel mooie natte dromen over me heb toedels xxx

  • leuke binne komert zo plezier met de winst uitgeven

  • lekker daan hoor misschien ze brug ingestort ?

  • gewoon staken loll nah gf zoek van zelf wel weer van die dombo's die dit op zich nemen weet al presies wie op de voorste rij staat dat is ht om het spel nog meer te verneuken !! dat heb gf zich zelf al aan gedaan dus geef ht geen ongelijk

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from rcthans: “Ik kan me ook echt niet voorstellen dat een account waar nog een boel gekochte DM op staat. Waar 100'en uren en euro's in geïnvesteerd zijn afgelopen 20 maanden zomaar verwijderd is. Die 1 MB aan data die je daarmee bespaart als host is toch verwaarloosbaar. Ik verloor 10 miljard vloot een paar maand terug. Ik ben hier actief sinds 2006. Na een crash ben ik even een paar maand genezen. Wat het ook nog eens spooky maakt, gister nacht in bed had ik na 3 maand opeens ogame in m…

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from MiniMe: “Zoals we reeds vermeld hebben zijn de verloren ere punten helaas ook echt verloren toen dit bekend was hebben we dit aan gegeven en heeft GF zo snel mogelijk een update gedaan waardoor de laatste spelers wel ere punten mee konden krijgen. Helaas heeft GF ook aan gegeven dat alle ere punten die niet mee gekomen zijn verloren zijn en helaas ook niet meer terug komen. Hier kunnen wij dus ook helaas niks aan doen. Wij als admin hebben geen optie om een rondgaande bericht te sture…

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from ressiv: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Woozy: “@BeLikeMe , waarom ben je dan naar uni3 gemigreerd ipv Zagrada ” om dat cheatzo kapot moet!!en de meeste die in zaga zitten al in mijn recs hebben gezeten we wachten de stemmingen wel af ” ik had ook maar 1 keuze te migreren...nl uni3 verder niets...:-( ” alsof je naar zaga had willen gaan met hun zogenaamde nap samen met de trol spelers ze vechten het daar samen maar lekker uit koek koek ben nie van de boom gevallen met tdr in dat str…

  • Ichie

    BeLikeMe - - Ex teamleden

    Post

    welkom in een lege uni zonder spelers

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Het proces om een uni te kiezen zal voor alle groepen gesloten worden op maandag 7 september 2020. dus dat kan om 00:00:00 al afgelopen zijn !

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    hier ook Access denied. You are not authorized to view this page. hij denkt wss dat we dom zijn ht toch ouwe RoT

  • Discussiedraadje merge 2020

    BeLikeMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Buckert: “Doen jullie door de merge ook forum posts verwijderen? Waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig. ” idd waar is me post gebleven weer een lakse merge beleid waar zijn me ere punten militair die vraag al vaak ontwijken ik wil ze terug!!