Search Results

Search results 141-160 of 916.

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Lord: “En over de "vergoeding" die we krijgen, volgens mij hebben vele spelers kunnen profiteren van coupons van verschillende vertrekkende teamlers. Hebben diverse teamlers in het verleden wedstrijden gepost waar eigen coupons vergeven werden en zijn ook de coupons in terugkerende "evenementen" gewoon vanuit het team beschikbaar gesteld. Ik zit zelf onderhand aan mijn coupons van 2015 als er iets vergeven moet worden. Bedankt voor de waardering ” Super …

  • Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    Abremsev - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “Quote from Takeoff: “Uni 12, Uni 6, Electra, Gemini, Zaga (van NL dan) ” Beste uni ooit, niet al je speeluni's. Ik vond Zagadra ook geweldig, maar uni 10 blijft voor mij altijd de legendarische uni, veel van de mensen die ik nu nog tegen kom ken ik allemaal uit die tijd. Uni 10 was niet eens m'n beste uni, niet in rang, niet in slagen, ook de specs waren achteraf niet de beste. Toch heeft die tijd in uni 10 altijd een plekje in m'n hart gehouden. Was toen natuurlijk ook t…

  • Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    Abremsev - - Algemeen

    Post

    Uni 3, de nostalgie!

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Takeoff: “Quote from GeneralDuke: “Quote from Takeoff: “Dat de community het product krijgt dat het wil of dat wij ons maar moeten aanpassen aan naar hoe jullie vinden dat het forum moet zijn? ” Nou, ja, als jij het forum wil gebruiken moet je je idd gedragen naar de regels die daar gelden. Als dat voor jou een aanpassing in je gedrag betekent, dan ja, moet je je aanpassen. ” Als ik een winkel open en vervolgens hele strenge regels toepas dan komen er minder klanten, moet ik dan zegge…

  • Oh nightmare, was het maar 7 of 8 keer. We zouden eigenlijk een nationale Kale dag moeten maken in ogame.nl, gewoon in elke uni, iedereen een bakkie gs naar hem sturen voor het sponsoren al die jaren! Pinnetje

  • zo zo, pak die spotlight maar hoor! Lekker winstje pak je daar. Pinned

  • Kijk, dit begint ergens op te lijken! Enjoy the goodies. Pinned

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from GeneralDuke: “Quote from Abremsev: “Daarnaast, alles wat je 'mag' zeggen in een flametopic, mag je ook zeggen in een gewoon topic. Wil jij een draadje hebben waar je mensen direct uit kan schelden, tja ik weet niet eens wat ik daarop moet zeggen. ” Even iets rechtzetten: zelf heb ik geen behoefte aan een flame topic, maar als er mensen zijn die zich beperkt voelen in een CR-thread over andere dingen dan de slag te gaan ranten, dan is zo'n topic misschien een idee. Noem het een space t…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from ReWinD: “Dit gedrag zie ik vooral komen bij een paar leden: Gorilla, treinrek(compro), Bolder en BeLikeMe. Dit gedrag slaat ook over naar discord waar Go hysteria, Gorilla aansprak op zijn gedrag. Gorilla zijn antwoord was: Ben je aan het bloeden? ” Volgens mij zit je hier in een gevaarlijk stukje tekst Rewind!Als je dus iets aan de kaak stelt, en het "bevalt" een bepaald persoon niet, mod of teamlid en het topic gaat op slot dan val je dus onder jouw foute spelers…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from WaZ: “Quote from Abremsev: “Quote from WaZ: “Maar kijk dan ook niet raar op als mensen daar een mening over hebben en dat dat afstraalt op de rest van het team, zeker in een kleine community en op een board waar je veel dezelfde mensen tegen komt. ” Compleet met je eens dat bepaalde acties in-game gelinked zijn aan jouw functies, en dat sommige dingen niet kunnen. Of dat in dit geval waar over wordt gesproken zo is, ga ik mij niet uiten, want daar weet ik niet genoeg over. Maar dat he…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from WaZ: “ Maar kijk dan ook niet raar op als mensen daar een mening over hebben en dat dat afstraalt op de rest van het team, zeker in een kleine community en op een board waar je veel dezelfde mensen tegen komt. ” Compleet met je eens dat bepaalde acties in-game gelinked zijn aan jouw functies, en dat sommige dingen niet kunnen. Of dat in dit geval waar over wordt gesproken zo is, ga ik mij niet uiten, want daar weet ik niet genoeg over. Maar dat het afstraalt op het team? Echt mega bul…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    heeren, ik probeer op alles te reageren, maar de discussie die nu los barst loopt redelijk van het doel weg. Jullie mogen dit van mij absoluut bespreken, maar het probleem is, het heeft zo weinig nut. Ik sta compleet buiten zaga, geen idee wie wie is en wat daar gebeurd. Nu weet ik dat als de regels overtreden worden, er een ban volgt. Ik hoor allerlei beschuldigingen over het kopen van accounts en dergelijke, maar zonder dat iemand hier bewijzen voor levert, gaat er denk ik weinig gebeuren. Enf…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    @Takeoff Je kan beter gewoon namen noemen, beetje te overduidelijk wat je bedoeld hier. Er was ooit een regel dat een mod niet mocht modderen waar hij speelt, en dat is verwaterd omdat we nog maar met zo weinig mods zijn. Dit is wel iets wat ik gister toevallig heb besproken, en waar we een groot deel van de frustratie weg kunnen halen. Een ander probleem is, dat jullie als individu natuurlijk maar 10% zien van wat er gebeurd. Wij spreken als mods wel degelijk erg veel in PM, op discord en ander…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from GeneralDuke: “Quote from Lord: “Je kunt gewoon weg blijven als het je allemaal niet aan staat, maar blijkbaar is er nog genoeg om te blijven komen en posten. ” Hier wil ik even een korte feitelijke opmerking over maken: het gebruik van het board is niet helemaal vrijblijvend om het spel correct te kunnen spelen. Wanneer twee allianties in oorlog zijn, veranderen de onderlinge bashingregels. Oorlogsverklaringen staan enkel op het forum, dus je bent toch op een of andere manier verplich…

  • Deze had ik helemaal nog niet gezien, flinke klapper ook! Netjes boys.

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from swami_dude: “Nou hele discussie opgestart zie ik. Ik ga hier geen posts neer zetten die gesloten werden, want dan ga ik die situaties in dit topic bespreken. Dit is volgens de board regels niet toegestaan dus dan komt hier een slotje op. Precies dat is de reden waar ik het vaak niet mee eens ben. Stel ik zeg hier nu, dit topic, met link, ging voor mij onnodig dicht, dan zou er vervolgens dit komen te staan onder mijn post. (ga het uit m'n hoofd proberen) ~Swami: Het bespreken van bans…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “waarom een draadje is gesloten, maar dat gebeurd niet. ” En of dat gebeurde!!!!! ” Misschien lang geleden, ik heb nog nooit een PM van jou gehad over een gesloten draadje. Van niemand trouwens nog. Dus kan ik daarop baseren dat het afgelopen jaar er geen voorvallen meer zijn geweest dat er ten onrechte een draadje is gesloten. Wat daar voor gebeurde weet ik niet, en dat gebeurd niet meer dus vind ik het ook niet relevant op te merken in het verzoek van S…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Treinrek: “Mijn idee was meer om het board gewoon te laten sterven en alles ingame te laten gebeuren. ” Tja, misschien gebeurd dat wel. Tot die tijd zijn wij er om het hier netjes te houden. in ieder geval alle top 10's geupdate, en alle oude draadjes gesloten etc.

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Treinrek: “Mooi om te lezen dat wc-eend nog steeds wc-eend adviseert. Dit board is te managen met ongeveer 5 mins per dag of 20 minuten als je wc-eend gelooft. Dit soort fora zijn ouderwets en werken niet meer. Het werk wat je doet is nutteloos. GF kan net zo goed een functie in ogame zelf inbouwen waarmee je je slag kan delen en vervolgens een ingame ranking van de slagen in de uni kan zien. Aangezien volgens Abrams dat het bijna het enige is wat er op het board gebeurd. Mocht GF dez…

  • Draadjes idee 3.0

    Abremsev - - Ideas Planet

    Post

    Dag heeren, @BeLikeMe Wat je zegt klopt niet, en ook jouw ongegrond geschreeuw heeft betere argumenten en bewijs nodig. Ik wil prima in gaan op zaken m.b.t. het sluiten van draadjes, en zoals HT al aangaf, kunnen jullie ten alle tijden bij de mods terecht om te vragen waarom een draadje is gesloten, maar dat gebeurd niet. en voor zowel jou als bolder, je hebt wel door dat als dit een draadje wordt waar jullie alleen maar aan het bashen zijn op mods, we natuurlijk het gewoon dichtgooien. Je mag j…