Search Results

Search results 121-140 of 386.

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Ik probeerde hem gewoon te helpen ” Geloof je het zelf? Jij wou alleen zeuren over dat ik zogenaamd je woorden aan het verdraaien was en de quasi interessante jongen uithangen in andere topics. Dat je bijval krijgt van hypocriet nummer 1 verbaasd helemaal niemand. Nietjes plaatsen zegt de v-mode saver. Klinkt aannemelijk. Als hij in je uni speelt kan hij namelijk midden in de nacht uit v komen om ze te pakken. Save goed (dus niet maan -> puin) en maak nieuwe manen als iemand…

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Ik heb je mijn excuses aangeboden in de eerste zin, dus ik geef toe dat ik fout was. En waarom ben je zo geobsedeerd bezig met v-hoppers? Heb soms het gevoel dat je er jezelf een beetje in verliest (no offence) ” Je excuses maken en daarna hypocriet zitten doen maakt de excuses weer een beetje nutteloos, niet? En die hypocrisie is precies waar de hoppers ook in uitblinken. Niets meer, niets minder. Misschien moet je je minder druk maken om maan vernietiging, je hebt zo een n…

  • Quote from Zippy: “Ohw maar het gehalte azijn zeikerij vanuit jou maakt het JUIST zo fantastisch ” Helpt je dat door de nacht? Mensen die je speelstijl slecht vinden wegzetten als azijn zeikerds? "goed bezig". ==Yoshi [1/3/21 13:57] warn offtopic/provoceren

  • Quote from Zippy: “Ahhh gossie, de reacties bereiken weer je vertrouwde niveau merk ik: Nietszeggend en inhoudloos ” Maak je niet zo druk, je hebt mij niet nodig om je speelstijl fantastisch te vinden. Je hebt al je eigen fans, je eigen clubje, je eigen complimenten cirkeltje. Kijk maar, ze komen je al verdedigen. Allemaal hypocrieten die praten over v-mode alsof ze er niet 90% van de tijd inzitten. Wees blij met je clubje, ze zijn zo gezellig. En slim. En oprecht.

  • NeppeRD

  • Quote from Zippy: “Quote from Azenomei: “"leuk" resultaat hoor. Wat "mooi". "Goed bezig" etc. etc. En de voor jou zo belangrijke "sportieve reactie". GL@VM ” Dank je wel schatje ” "Graag" gedaan.

  • Quote from Zippy: “Een idee kan nooit een onwaarheid zijn ” Dat jij een idee hebt wel.

  • Quote from Zippy: “heb ik het idee ” Over onwaarheden gesproken.

  • "leuk" resultaat hoor. Wat "mooi". "Goed bezig" etc. etc. En de voor jou zo belangrijke "sportieve reactie". GL@VM

  • Quote from Zippy: “Vervelend hè als je op je onjuistheden wordt gewezen? En pfff dat zijn er nogal wat zeg... En pas op, je reageert alweer op me. Probeer nou gewoon woord te houden en mij te negeren ” Wat loop je nu quasi populair te doen? Ik bepaal zelf wel waar ik wel of niet op reageer. Of heb je er last van dat je de situatie niet kunt beheersen?

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf !ciao ” Woow, twas …

  • Quote from Eclipse: “Nette hit, waauw dat heb je echt goed gedaan. GLRB Quote from Azenomei: “Applaus voor weer een "prachtige" slag iedereen. Clap, clap! Bravo!! "mooi" en "goed bezig". GL@VM ” Waarom is hij een v-hopper? Hij post al meerdere dagen achter elkaar slagen. Of spaart hij de rapporten op? (oprechte vraag) Moest het eerste zo zijn, dan worden de gs niet uit de uni gehaald en kan iedereen hem pakken. Niet genoeg vloot hebben om hem te prakken, kan hij toch niks aan doen. Als je hem ec…

  • Quote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Applaus voor weer een "prachtige" slag iedereen. Clap, clap! Bravo!! "mooi" en "goed bezig". GL@VM ” Ga je Nederlands even bijschaven als je wat wilt bijdragen aan het forum. ” Is dat je nieuwe come-back (moeilijk woord, google het maar)? Het wordt er alleen maar zieliger op.

  • Applaus voor weer een "prachtige" slag iedereen. Clap, clap! Bravo!! "mooi" en "goed bezig". GL@VM

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf !ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoo…

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf !ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor.Niet al te serieus nemen, vroeg enkel ver…

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf ! ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor.Niet al te serieus nemen, vroeg enkel verduidelijking ” Trolder is alleen maar aan …

  • Maanvernietiging bescherming

    Azenomei - - The Docks

    Post

    Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes ! En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf ! ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor. Niet al te serieus nemen, vroeg enkel verduidelijking ” Trolder is alleen maar aan het laten zien hoe alles hem niet raakt. …

  • Zo zo, je blijft maar gaan. Lekker hoor. "mooi" en "goed bezig". GL@VM