Search Results

Search results 121-140 of 222.

  • Geil slapje hoor Waz! Keep them coming!

  • schattig hitje hoor. kan slechter. ben trots op je

  • Dat is al goed om te horen. De ervaring leert dat dit soort dingen snel aangeven nog de grootste kans van slagen heeft. Van doorgeven wordt niemand minder natuurlijk Actieve spelers aanvallen gebeurd ook zeker wel. Op de één of andere manier houden die het echter nooit langer dan een paar maanden vol. Die permanente i'tjes die mee gemerged worden kunnen je jarenlang plezier opleveren.

  • Allemaal leuk zo'n merge. Zeker omdat er geen account verloren gaat en dus ook de i'tjes mee gemerged zouden worden. Klinkt allemaal leuk. Maar als je dan de i'tjes die buiten vmode mee merged en in vmode gooit krijg je enkel een compleet blauwe uni. Was dit ook GF zijn intentie? De hele server zit vol met blauwe accounts waardoor je met herplaatsingen/koloniseren ook bijna geen kant meer op kunt... Dat niet alleen, het kost me natuurlijk ook gewoon inkomsten als tamelijk fanatiek i'tjes raider.…

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Nickjuh weet weer niet waar hij het over heeft. Gok dat buckie je wat heeft verteld maar die ziet nog niet eens een tiende van wat er in mijn uni gebeurde. Details ga ik je ook niet geven maar alle uitgevoerde acties van onze kant zijn 100% legaal. Als dat niet zo is dan had de sgo echt wel ingegrepen. Die is echtniet gek natuurlijk. Maar verder is de afgunst wel mooi om te zien. Zeker omdat je op speculatie moet uitgaan ipv feiten :')

  • Knigge houdt dus stiekem van Lelouch... Altijd al geweten. Verder weinig aan toe te voegen. Van de ene speeltuin (taurus) naar de andere speeltuin (Pegasus). Eens zien of we pega net zo dood kunnen krijgen als Taurus

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Nu snap ik dat Flugel in Pegasus vandaag 60 miljoen punten steeg. Gratis neem ik aan. heheh mijn acca is nog geen 50 milj punten waard daar na 5 jaar rommelen. Hmz. ” Of Flugel is al maanden aan het sparen voor zijn 15e planeet en heeft dat net voor de merge deadline rond gekregen. Heb zelf niks gratis gehad helaas. Ben enkel wat productie op mijn planeten kwijtgeraakt door de overgang. Als je 53 miljard gs verwerkt kun je die 100m gs wel missen.

  • afscheid van Betelgeuse

    Flugel25 - - Algemeen

    Post

    Goed verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Maar succes in RL dan maar.

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Ik zou hem zelf nog om willen draaien Swami, kijken wat de mogeiljkheden zijn om de doeluni's terug te brengen in mw. u3 naar max 7 mw, gemini naar een max 7 mw en pegasus naar een max 6 mw. Alle doeluni's 2 mw inkrimpen en de planeten die daar liggen desnoods random plaatsen in de overige mw (met eventueel gratis herplaatsing). Gok dat het inkrimpen voor meer act gaat zorgen dan de merge zelf in dat geval. Al zal dat meer een goed idee blijven dan ook echt uitgevoerd vrees ik. De wens om betrok…

  • Het is al jaren zo dat boosters/officieren doorlopen in vmode. Wat mij betreft ook alleen maar prima aangezien je vmode hoppers zo niet tegemoet komt. Wel vind ik het raar dat je bij een ban alsnog extra gestarft wordt doordat je officieren/boosters doorlopen. Al is dit naar mijn weten ook al jaren zo.

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Niet helemaal waar. Die merge is altijd met meerdere communities tegelijk. Ze gaan echt niet voor een kleine community als NL alles uitstellen. Ik snap dan ook best dat ze die merge op dit tijdstip in NL ook erdoor willen hebben. Het is gewoon ongelukkig dat het team navraag doet naar die specs, ze een poll uitbrengen en dat GF vervolgens een merge erdoor drukt. Die hebben dus totaal niet gekeken naar wat er bij de OGame.nl community allemaal loopt. GF heeft meerdere games met meerdere communiti…

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Oke, maar stel dat ik de 29e over wil (5x eco nu levert me meer op dan 4x eco waar ik naartoe wil...) dan moet ik mijn keuze dus pas maken op de 28e? Klinkt nogal risky als ik dit verhaal lees namelijk en wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik in een uni terecht kom waar ik helemaal niet wil zitten.

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Ik snap dat GF niet de fijnste partij is om snel informatie van te winnen Lord. Vraag 1 is door het kunnen kiezen al beantwoord. De gewenste uni is reeds gekozen. Hierdoor ga ik er van uit dat dat wel goed gaat. Vraag 2 blijft echter open staan. Het is wel interessant om te weten wanneer je account gekopieerd wordt naar de nieuwe mergeuni. Is dat direct de 23e of kan de 29e ook? Als je op de 23e al gemerged bent heeft doorspelen tot de 29e in je oude uni dan nog zin? Dit lijkt me toch wel essent…

  • Merge

    Flugel25 - - Spel

    Post

    Goed, de info over de merge is er dan eindelijk. Buiten de genoemde data om is er voor mij nog een hoop onduidelijkheid. 1. Wordt bij de selectie al rekening gehouden met accounts reeds in de server of 3 accounts in de exodus uni's waardoor een automatische selectie wordt gemaakt zoals eerst bekend was? Zo ja, hebben we nog tijd om hierin onze gewenste keuze te forceren of zijn we gewoon de lul door wanbeleid van GF? 2. De daadwerkelijke merge vindt plaats tussen 23 en 29 oktober. Betekent dit d…

  • Dat lijkt me niet eens zo'n gek idee. Zelf zou ik er niet heel gelukkig van worden aangezien één van de weinige doelen in een server vooral is om jezelf zo snel mogelijk oncrashbaar te bouwen. Deze uitdaging zou met een vergroting van de max AGS spelers wel weer wat groter worden. Op zich niet erg, maakt de uitdaging weer ietsje groter. Punt is wel dat nieuwe ideeen door GF niet heel snel aangenomen en verwerkt worden. Vrees dus alleen dat het bij een idee blijft voor de aankomende merge.

  • Quote from swami_dude: “Quote from Flugel25: “@swami_dude Als 1 persoon dominant is en dit heeft verkregen door dit zelf uit te bouwen in een bestaande uni dan maak je waarschijnlijk weinig kans. De reden dat de speler dit heeft kunnen doen is doordat hij simpelweg veel beter is dan de rest. Bij een merge wil een dominante #1 opeens een stuk minder zeggen. Ik kom zelf ook uit de echt dode servers van .nl en daar is een #1 halen echt geen prestatie. Dat zijn spelers die saven niet meer gewend zij…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Flugel25 - - Algemeen

    Post

    @swami_dude Als 1 persoon dominant is en dit heeft verkregen door dit zelf uit te bouwen in een bestaande uni dan maak je waarschijnlijk weinig kans. De reden dat de speler dit heeft kunnen doen is doordat hij simpelweg veel beter is dan de rest. Bij een merge wil een dominante #1 opeens een stuk minder zeggen. Ik kom zelf ook uit de echt dode servers van .nl en daar is een #1 halen echt geen prestatie. Dat zijn spelers die saven niet meer gewend zijn en dus echt wel fouten zullen maken. Bovendi…

  • Quote from DutchGoD: “misschien een stom idee (misschien is het idee er al, heb niet alles gelezen..), maar als je de lage unis voor de komende maanden tot aan de merge een eco boost geeft van eco x20 ofzo dan trek je de unis nog enigszins naar elkaar toe. Wanneer komen die merges eigenlijk? Ik zag dat t in oktober zou gebeuren, maar zie nergens meer iets ervan ” Prachtig dit. Nu beschik ik over één van de top accounts van .nl, maar dit soort ideeen zouden er echt voor zorgen dat ik dan over sto…

  • Quote from paul-maximilianus: “Omdat Cygnus 30 velden heeft en de doelunis 25 neem ik aan dat alle doelunis in die groep er 5 velden bij krijgen? Al iets bekend van 9 mw gemergend worden naar 6 mw bv? Dat de spelers weten of al de 6-7-8-9 MW in die mw 6 gepropt worden? Of loop ik iets te ver vooruit nu? ” Uitstekend punt. Al denk ik dat GF hier ook al over heeft besloten. Ga er maar van uit dat je gewoon naar het max aantal mw gaat wat voor de doeluni van toepassing is. Voor pega dus 8 mw uit mi…

  • Quote from GeneralDuke: “Quote from swami_dude: “Het probleem zit hem als je 1 speler hebt die zo belachelijk hoog staat ten opzichte van de rest dat die in principe ongestraft al je manen zou kunnen blazen en het onmogelijk is om genoeg vloot bijeen te trekken om er iets aan te doen. Dat iemand zo ver voor ligt dat zelfs als je het onmogelijk voor mekaar krijgt om met 5 man in ags te vliegen en dan nog eens een 5 mans ags achteraan en dan nog eens 5 man daarachteraan om eindelijk de vloot kapot…