Search Results

Search results 81-100 of 109.

  • Hier op het forum reageren we volgens mij als spelers en dus (volwassen mensen!!) tegen elkaar zonder dat we de vloten laten spreken. Of het dan vooral (en waarschijnlijk alleen) betrekking heeft tot het spel of niet; volgens mij is dit niet de manier waarop we hier met elkaar om horen te gaan. Dat je iemand daadwerkelijk in het spel kapot speelt en basht tijdens een oorlog, prima. Maar het zou hetzelfde zijn wanneer ik hier vreselijke ziektes tegen een speler ga lopen roepen om vervolgens als e…

  • Quote from Flugel25: “Volgens mij gedragen we ons vrij lief hoor de laatste maanden. Meer luiheid ofc, want veel valt er niet meer te vrezen in Pega. Als er dan eentje komt die de aanval opent met o.a. ipr dan is het niet meer dan logisch dat we daar even passend op reageren, anders moet je de top gewoon met rust laten. Bovendien gaat een volgende merge ook geen gevaar opleveren hoor. Doordat door sommige de specs van pega niet extra opgehoogd zijn gaan we nooit bij Gemni/u3 terecht komen. Alles…

  • Quote from Knigge: “knip Oftewel nee we accepteren de overgave niet. ” Ik weet dankzij ingame berichten een beetje de achtergrond van deze 'oorlog' Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?) En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie ==Yoshi 18-6-2019 19:31 post aangepast naar current

  • ja je moet em wel een beetje kennen onze Reformed he eentje met twee gezichten: positief: ik volg af en toe het forum en moet zeggen groot respect voor de slagen die NBAM maakt na de merge in deze unie. negatief: het is dezelfde speler die in VEGA een klein spelertje loopt te bashen omdat hij op de veiling op een item overbiedt. Daarmee ben je dan voor mij weer een grote droeftoeter en in dit rijtje past dan ook het ipr'en van alliantiegenoten van The_mk. Dus als je nou niet zo kleinzielig doet …

  • Quote from Flugel25: “Quote from Caspertvanmierlo: “ben benieuwd waarom Skolp de oorlog er op heeft gezet. Als ik mag gokken, zal de 'veiling' wel de aanleiding zijn geweest van de oorlog ” Ik gok vooral aandachtstekort. ” Hij zal toch niet 'zo maar' de sterkste alliantie van deze unie de oorlog verklaren? Ik neem aan dat er een aanleiding is geweest?

  • ben benieuwd waarom Skolp de oorlog er op heeft gezet. Als ik mag gokken, zal de 'veiling' wel de aanleiding zijn geweest van de oorlog

  • man man, wat een geweld. en zoals je al schreef, ja ik had graag meegedaan, maar door de hemelvaart een keer lang moeten saven dus kon in de slag weinig betekenen. Met de dagproductie nog de nodige recs bijgemaakt en uiteindelijk met puinruimen en een naraid zo'n 200 miljoen metaal binnen gehaald Maar alle credits naar jou; mooie slag!! En nieuwe solo nr 1 staat ook leuker he Khan gl & rb

  • Gisterenavond op zoek naar wat actie, zag ik bij Rutabaga een timer op z'n maan en een spio verder bleek hij daar fullfleet te liggen en verder overal off. In afwachting van een timertje alvast een sim gedaan. De timer die er na 15 min zou moeten komen, die kwam niet. Een minuutje ervoor lag er ineens een hele bak met puin. Een nieuwe spio liet een halvering zien van zijn vloot; alle grondstoffen lagen er nog. Ik voor dat puin snel mijn speedrecs gelanceerd en voor de resterende vloot, na een ni…

  • In de zoektocht naar wat leuks op zaterdagavond spotte ik op een vrachtersvloot met veel snoepgoed erin. Aangezien hij op tal van planeten on was, had ik het even zo gelaten. Half uur later zag ik dat hij overal off was en timer op zijn bewuste maan klopte met mijn spio. Toch de gok genomen en gezien de locatie en alliantiegenoten dichtbij was ik op mijn hoede voor eventuele halters. Die bleken er niet te zijn en er rolde een mooie winst uit. Nexon heeft in totaal 5 miljoen puin nog kunnen ruime…

  • Blijmakers!

    Caspertvanmierlo - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    ik sta ook al in de top50 wel op 500 straatlengtes achter de top15 overigens

  • 73

  • Kleine toevoeging.... *ik had inmiddels al wel een sportieve ingame reactie gehad van Vader * het in de broek doen viel wel mee hoor Verder was het weer leuk om samen een slag te maken; op naar de volgende Vader nogmaals gl & rb

  • Ik postte hier niet al te lang geleden de tot nu toe nr 2 solo slag tegen Cannondale. Nadat hij zijn vloot had gerepareerd af en toen hem toch weer gevolgd en zag dat zijn vloot wederom op dezelfde plek lag. Daarop besloot ik alvast eens een lading brandstof die kant op te sturen zodat ik er gelijk klaar voor zou zijn. Het duurde even tot ik vanavond een timer van 20 min zag. Enige twijfel gehad maar uiteindelijk besloten om vloot te launchen en de gok te nemen. Het bleek een goede gok. Cannonda…

  • je verandert een regel die voor iedereen positief is, en misschien iets meer voor fleeters. DUS moet er iets negatiefs tegenover staan? wat een gekke redenatie is dit. Bovendien geef je met deze redenatie aan dat je dus feitelijk ook een beetje gestraft wordt, wanneer je van deze positieve verandering reeds gebruik hebt gemaakt. Wederom een rare redenatie. Je geeft fleeters een voordeeltje; helemaal prima. Geef je bij de volgende update de miners een voordeeltje. Ik zie dan niet zoveel problemen…

  • Deze slag begint eigenlijk 4 dagen geleden toen er binnen de alliantie een spio werd gedeeld. Ik lag er op dat moment te ver vandaan dus meteen maar een ploffer ernaast gelegd en door het maankans-event ook snel een maan erbij weten te maken. Daarna begon het spotten en kijken van de online en offline tijden. Tot er vanavond ineens timers op maan en planeet stonden en alle spullen op zijn maan lagen naast mij. Ook 15 minuten na mijn spio weer een timer en vervolgens alles erop afgestuurd. Had ev…

  • gewoon typisch gevalletje, even afgeleid zijn door iets anders op de pc. Had bij 4 minuten nog gecheckt en er was nergens act. De timer klopte en ook het aantal planeten, dus een ninja was niet heel waarschijnlijk. Maar goed, dan moet je de laatste 4 minuten er wel gewoon zijn en nog ff wat vertragen....maar vergeten dus. succes met de gs

  • na een weekje gedwongen vakantie vandaag maar weer eens begonnen kwam eigenlijk meteen wat lekkers tegen en maar gebruik van gemaakt gl en rb aan de defender De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama [LoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Slagschip 20.000 Interceptor 20.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger SRTUNA [Red-A] ________________________…

  • excuses voor het plaatsen van de coordinaten; was niet bewust. Het is al aangepast zie ik. Maaruh Kahn, mag ik wel even lachen. In je oorspronkelijke post staat er ferme taal van, wilde de dief van mijn puin zich even melden zodat ik weet wat mijn volgende target wordt. En nu heb je vrienden nodig om je daden waar te maken? hmmm, beetje lafjes, vind je zelf niet?

  • jij zoekt je targets via het forum? Ik gewoon via spioos Ik zag een leuk vlootje bij Harry liggen; die in jouw slag lijkt er verdacht veel op trouwens. Dus 3 vloten de lucht in en recs gestuurd, tot ik ineens een puinveld zag. Spiootje en ja hoor, alles weg. Vloot teruggetrokken en recs laten vliegen. Jouw vloot was sneller, mijn recs waren sneller. Tot slot het resultaat: Schoonmaak rapport voor puin op *hatseflats*. 25.01.2019 12:20:38 Van: Vloot Je (700) recycler(s) hebben een totale opslagca…

  • lekkere hit voorlopig zal het wat rustiger zijn met spioos