Search Results

Search results 141-160 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

  • Ogame Mobile

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Hi Monday,13th of February, we will update OGame Mobile App with version 3.4.1 Changelog: Minor changes to provide a better game experience Your OGame team

  • Ogame Mobile

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Hi Thursday, 9th of February, we will update OGame Mobile App with version 3.4.0 Changelog: New: - Added the API button to espionage reports. - Added the alliance management options. - Added more missing translations. - Added missing characters for the Chinese language. - Added missing reason for failed construction reports. Bugfixes: - Fixed a bug where the “construct” button was stuck while loading. - Removed the broken icon in the building/technology information tab. - Fixed an issue where Li…

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Quote from smurf: “Vraag van mijn kant.. Als je nu in grave zit kan je tijdens de merge periode ook vrij kiezen? Kan nu bijvoorbeeld alleen uni 3 kiezen in NL. ” Nee, de regels betreft de GY zullen niet anders zijn dan ze nu zijn.

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Quote from Courage: “Toch maar weer vragen.. Is er echt nog niets bekend over .NL merge? .RU .US en nu ook in .TR zijn de merges al geweest of in gang gezet: .EN forum ” Nee en nogmaals zodra wij iets weten dan zullen wij het iedereen alten weten.

  • 9 februari - Update 9.1.3

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Ahoy! Tuesday, February 7 at 14:00 CET, we will be applying version 9.1.3 to PTS. The update for the Live universes is planned as: - February 9 at 10:00 on OGame.org - February 9 at 13:00 on all the other communities Please bear in mind that the live server changelog and update dates might change according to the feedback/testing from the PTS phase. We will let you know in advance in case it happens Changelog: - Fixed being able to build ships while their last condition was still in progress. - …

  • Ahoy! On Wednesday, February 1, we will apply version 9.1.2 on live universes. As usual we will have a 2 phases maintenance: - 10:00 CET we will apply on OGame.org universes - 13:00 CET we will apply to the rest of the communities. Changelog: - Fixed several inconsistencies on the lifeform player bonus page. - Fixed an issue that could block you from sending fleet to another planet. - Fixed the Empire View displaying wrong values for Energy. - Several fixes and improvements in the back end. - Gr…

  • Ogame Mobile

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Ahoy Thursday, 26th of January, we will update OGame Mobile App with version 3.3.0. Changelog: - Fixed issues regarding the game settings menu - Fixed an error with deleting messages that resulted in a crash - Fixed the alliance overview screen for members without rights - Resource images are now scaled correctly when cargo is loaded - Fixed building image being greyed out, although is possible to build - Removed the option to sort planets if only 1 planet is available - Fixed a bug that created…

  • 27 Januari Nieuwe Uni Zibal

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Vrijdag 27 januari zal de nieuwe uni Zibal zijn deuren openen. Het zal rond de gebruikelijke tijd gebeuren. De specs zijn als volgt: Economy x8, Fleet Peaceful x4, Fleet Holding x2, War Fleet x2, Research x16, Galaxies 4, DF 50%, 0.5 Deuterium consumption, +30 Fields, 25.000 DM, Category: Miner Levensvormen zullen aktief zijn. Hopende jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Jullie Ogame.nl-team

  • 26 januari Update lobby 4.8.2

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Donderdag 26 januari zal de Lobby een update krijgen. Het zal geen visuele veranderen met zich meebrengen. Wel een korte down-tijd en er zal opnieuw ingelogd moeten worden. Hopende jullie op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd, Jullie Ogame.nl-team

  • Nieuwe Admin

    Hysteria - - Nieuws - Community

    Post

    Beste spelers, Vanaf heden gaat n00b mij helpen met de admintaken en mag ook hij zich admin van Ogame.nl noemen. De verdeling van de uni's kun je vinden op de teampagina . Ik wens hem veel succes en plezier. Hopende jullie op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd, Jullie Ogame.nl Team PS. Mocht je zin en tijd hebben en wil je ons heel graag helpen, we zijn nog altijd op zoek naar nieuwe go's. Stuur een mailtje met je motivatie naar aanmelden@ogame.nl. Meer info kun je hier vinden!

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Nee, en zodra er meer nieuws is, gooien we het op het board.

  • December Event 2022

    Hysteria - - Nieuws - Community

    Post

    Alle prijzen zijn inmiddels bij jullie accounts gezet en de coupon codes zijn per board pm verstrekt! Iedereen nogmaals bedankt voor deelname en veel plezier met de prijzen!

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “^dit zou gewoon moeten kunnen; ze kunnen gewoon een nieuw universum openen; dit is geloof ik ook al gebeurd in het verleden. Echter, wat is het nut ervan? je kan ook een doeluniversum van speccs aanpassen naar waar het animo voor is. @smurf flikker lekker zelf op naar .org ” Een reden die ik kan bedenken is dat mensen in een target uni geen keuze hebben. Die zitten misschien helemaal niet op die spec verandering te wachten en op deze manier moet iedereen uit de exodus uni's …

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Quote from RastaMen: “Het zou prettig zijn als je van het ene doel universum naar een ander doel universum kan tijdens een merge. ” Deze had ik zelf ook al voorgelegd aan GF. Dat is niet mogelijk. De vraag of er compleet nieuwe uni's gemaakt kunnen worden zodat iedereen moet mergen staat nog open.

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Wat je ook in een merge kan meenemen is specs veranderingen. Ik zelf ben nooit zo een voorstander ervan om dat erna te doen, omdat men uiteindelijk voor bepaalde specs kies. Maar als het goed is, is het wel mogelijk de specs voor de merge te veranderen. Dus dat kan ook meegenomen worden in een overweging. Leeftijd maakt ook niet zoveel uit, alleen levensvormen uni's kunnen niet met uni's zonder.

  • merge maart 2023

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Beste Spelers, Gezien er in .US en .RU een merge gaat plaats vinden, komen wij misschien ook aan de beurt. Nu zijn wij erg benieuwd naar jullie ideeën voor een eventuele merge. Daar is in dit draadje ruimte voor. Ik wil ook even aangeven dat dit een plek is om ideeën aan te geven, maar deze niet perse ook zo gaan gebeuren bij een eventuele merge. Ik wil ook vragen om elkaars mening te respecteren, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, iedereen vind namelijk andere dingen belangrijk. Ook gee…

  • Ogame Mobile

    Hysteria - - Nieuws - Spel

    Post

    Hi Thursday, 12th of January, we will update OGame Mobile App with version 3.2.0 Changelog - Fixed broken fonts for various languages - Fixed missing or wrong translations in various languages - Fixed a bug that prevented you from sending discovery missions on colonies with a LifeForm other than humans - Fixed issues regarding saving in-game settings - Fixed a bug that results in an error on the alliance overview for members without any rights - The forum button now redirects you to the correct …

  • December Event 2022 foto topic.

    Hysteria - - Algemeen

    Post

    Beste Spelers, Erg leuk om te zien hoe een klein aantal van jullie de feestdagen hebben doorgebracht. De laatste foto was is een klasse keuze item waard! @Kamikaze @Freakertje @Emperor86 @The Wraith @the senator1 Willen jullie mij een board pm sturen met jullie keuze van klasse item (ontdekker, verzamelaar of generaal). Jullie ontvangen dit item dan zo snel mogelijk in jullie inventaris. Tevens winnen deze 5 spelers een coupon ter waarde van 10 euro omdat ze aan alle opdrachten hebben voldaan. D…

  • December Event 2022

    Hysteria - - Nieuws - Community

    Post

    Beste Spelers, Erg leuk om te zien hoe een klein aantal van jullie de feestdagen hebben doorgebracht. De laatste foto was is een klasse keuze item waard! @Kamikaze @Freakertje @Emperor86 @The Wraith @the senator1 Willen jullie mij een board pm sturen met jullie keuze van klasse item (ontdekker, verzamelaar of generaal). Jullie ontvangen dit item dan zo snel mogelijk in jullie inventaris. Tevens winnen deze 5 spelers een coupon ter waarde van 10 euro omdat ze aan alle opdrachten hebben voldaan. D…

  • December Event 2022

    Hysteria - - Nieuws - Community

    Post

    Ziet er allemaal lekker uit, de gerechten hebben allemaal een energiebooster van 60 voor 30 dagen verdient. De nieuwe opdracht heeft natuurlijk alles te maken met het laatste feest, oud en nieuw. De foto moet volgende week vrijdag uiterlijk 20.00 geplaatst zijn. Ik wil hierbij iedereen ook goed einde van het jaar wensen en dat het volgende jaar een goed jaar mag worden!