Search Results
Search results 121-139 of 139.
-
Lekker winstje zo in een paar dagen
-
Dikke hit en mooi verhaal. Mijn speelstijl zou het ook niet zijn.. Geniet van de winst BLM en co.
-
Zoek account in Gemini
ExXx - - Account gevraagd
PostHeb vernomen dat Alpa wilt stoppen. En anders kan je ook altijd de nr2 een berichtje doen.
-
[TOT: 424.374.000] the_mk [SpG] vs. L3XX666 [DLT] (A: 10.750.000, D: 413.624.000)
ExXx - - Hall of Fame
PostWat een vriendelijk reacties over en weer van NBAM en SPG, zie dat ik niks mis in het ooit zo leuke Gemini. Succes met de RB.
-
Zieke hit, jammer Bosko maar dit was vragen om problemen natuurlijk. Ik weet niet wat ik meemaak, Saxxer die achter zijn def vandaan durft te komen. Aanvallers goed gedaan, en bedankt dat ik niet meer de nr1 hit van ogame.nl ben
-
[TOT: 2.020.324.000] Paragon [300] vs. Khan (A: 2.000.000.000, V: 20.324.000)
ExXx - - Hall of Fame
PostDit kan niet, moet een bug zijn!
-
Wat een gezeik allemaal, wacht gewoon af wanneer de poll er is.
-
Wat een drol.
-
Quote from Blackduck: “De goede discussie begon elders maar oke, de reden dat ik het idee hier neergooide was dat er in het Quantum draadje kort maar positief op werd gereageerd. Daarom tilde ik het even hiernaartoe omdat dit over de totale aanpassing van Ogame.nl gaat. Dat we dan gezamelijk kinderachtig beginnen te doen is niet bepaald mijn bedoeling geweest. Vind mijn idee nog steeds niet waardeloos, achterlijk of ruk zoals u wilt Ex, grote jongen. Amen en tot ziens. ” Mijn hemel, wat zal jij …
-
Quote from Blackduck: “Quote from Flugel25: “Quote from Blackduck: “ ” ” Dat jullie fijn op één lijn liggen vind ik ook plezierig benoem ik jullie vanaf nu tot FlexXel25. ” Ah gossie meid gaat het? Ik wil natuurlijk niet dat je je buitengesloten voelt, dus je mag best met ons meespelen hoor in de zandbak, maken we er toch FlexXelduck25 van? Toch blijft je idee ruk.
-
Quote from Blackduck: “@ExXx bedankt voor je constructieve reactie na 12 jaar. ” Die geef ik alleen als het de moeite waard is, jouw idee is dat dus niet. Dank je Flugel.
-
Quote from Blackduck: “In de Quantum server-spec afdeling heb ik het volgende voorgesteld rondom de ecospeed: ''Waarom niet de speed aanpassen naar rangen en standen. Hoe lager je rank hoe hoger je eco speed om de verschillen tussen de top en subtop kleiner te maken. Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is, maar het maakt het voor nieuwe/lagere spelers wel aantrekkelijker.'' ” Dit is wel serieus het slechtste idee wat ik in 12 jaar voorbij heb zien komen zeg, hoe verzin je het.