Search Results
Search results 141-160 of 230.
-
[TOT: 114.864.000] BlackHawk [Playbook] vs. Steve [Kittens] (A: 22.888.000, D: 91.976.000)
Anonymous - - Rustplaats
Postwat jij zegt klopt helemaal niet. Als zen vloot automatisch zou weggestuurd worden met weet ik veel wat , dan zou die de met je vertraging toch ook automatisch worden weggestuurd? Gewoon een foutje van steve denk ik Quote from Hitsugaya Toushiro: “Das wel een erg fijne winst. Het blijft toch raar dat ze toch steeds die act houden he, maar niet onmogelijk als je een paar dedicated spelers hebben die niks anders willen doen. ” Die activiteit houden waar jij over spreekt is echt niet moeilijk als j…
-
[TOT: 137.123.000] Monfy [DaS] vs. Baco (A: 20.650.000, V: 116.473.000)
Anonymous - - Rustplaats
PostEn direct een grote Baco gl@rb
-
Het mentale niveau gaat hier weer serieus de hoogte in Motu gedraag je eens voor één keer en gl@rb zodat we het weer eens kunnen komen halen
-
Vloot laten liggen achter deff is nooit een goed plan... Ghoul stop deze keer alles in vloot en laat die deff voor wat het is On 10-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Bomber 139 Destroyer 57 Light Fighter 7.135 Battleship 560 Battlecruiser 618 Cruiser 2.045 _________________________________________ Defender Ghoul ________________________________________________ Small Cargo 73 Large Cargo 82 Light Fig…
-
lekker ! Zal ze leren al die deff.. Justinus gl@rb en stop het deze keer enkel in vloot
-
zit ik al een week achter... telkens ontsnapte zen vloot met die kutdeff van hem.. Hf met de winst zippy
-
Lekker, hij ligt al lang zo achter zen deff.
-
Lekker! je hebt al aardig wat xx's rondvliegen zie ik
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
Anonymous - - Rustplaats
PostRaar dat jullie zo 'weinig' verlies hebben het rapportje klopt niet echt jongens Nu terug DM pompen voor jullie vlootjes terug te hebben he!
-
Lekker hoor zippy , het grappige is dat deze persoon dan nog over andere durft zeggen dat ze moeten leren saven
-
dikke slag man
-
Dieje founder vind wel veel targets seg
-
On 02-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Large Cargo 10 Cruiser 680 _________________________________________ Defender Shoq ________________________________________________ Light Fighter 987 Solar Satellite 2 Rocket Launcher 300 Light Laser 40 Heavy Laser 55 Gauss Cannon 4 Ion Cannon 7 Plasma Turret 6 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle …
-
Eerste hof van 2019. Helaas een heel sportieve reactie mogen ontvangen, deze ga ik hier ook onder plakken in de hoop dat hier iets mee gebeurd! *knip* On 01-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker King Leonidas [HBS] ________________________________________________ Battleship 590 Battlecruiser 233 Espionage Probe 1 _________________________________________ Defender Emperor Darique [CCA] ________________________________________________ Light Fighter 185 Heavy Fighter 15 Cru…
-
Helaas zal dit ook met een alli lid van jullie gebeuren
-
jongens dit is geen hof. Een hof is 20%. Maar toch een mooi winstje
-
Captain knulletje gaat weer neer mooie winst zippy
-
persoonlijke farm gevonden?