Search Results
Search results 81-100 of 192.
-
Beste wolverine, als een ervaren en actieve fleeter snap ik dat je veel spioneert; dat doe ik zelf ook in bijvoorbeeld Hyperion. Wat ik echter niet snap is dat je mij dertig tot veertig keer op één maan daarvoor moet spioneren, waarbij je steeds spioneert als er activiteit is wat gewoon de activiteit is die jij zelf gemaakt hebt. Dus kan je daarmee stoppen anders gooi ik een headhunt op je. Of IPR, ik heb gelezen dat jij dat zelf al doet maar geloof me ik ben daar beter mee.
-
Lord, ik was het eigenlijk eens met andere postende teamlers in dit topic maar vind jouw reactie vrij zwak. Dus je wist al maanden van het hele board gebeuren, maar je licht de community niet in? Dat is dan jouw keuze, maar die keuze was fout. Wat je ook had kunnen doen was niet de community inlichten maar wel een topic maken met welke threads wij als community belangrijk vinden en die dan zodoende proberen te bewaren of voor mijn part extern ergens onder weten te brengen. Dan had je niet doorve…
-
[TOT: 486.740.000] Vice Ragazzi vs. Kale [F-E-L] (A: 77.209.000, V: 409.531.000)
davyyyh - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “het houdt niet op, niet vanzelf @davyyyh doe je ook mee of @Jillian alleen maar taggen ” Bij mij kwam die online
-
Solo top 10 [TOT: 247.387.000] Abremsev [BIRDs] vs. Sprint [LEEUW] (A: 31.085.000, V: 216.302.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostLekker hoor, is die nu wel gelukt;) En hoe kom jij aan zo’n opgebouwd vlootje...
-
Ik wilde @Lord nog pm'en hierover gisteren maar zijn inbox zat vol; wilde hem nog wel mailen maar thanks dat jij dit topic al aan hebt gemaakt tuin Die slagen maken me niet zo veel uit, maar vooral de topics over mensen die zijn gestopt of er niet meer zijn. Als Gameforge niks doet zou ik graag het team willen oproepen zich hard te maken om een universum te vernoemen naar Pikachu; ik weet al dat dat het plan was en dat dat niet mocht maar als ze ook al de topics hier verwijderen zijn ze toch wat…
-
De speler Kale begon bij laatste tijd nogal te irriteren aangezien hij elke keer dat ik op hem een poging waagde een recycler of RIP op 10% naar mij stuurde. Melding van gemaakt bij de GO maar vond het geen spelbederf, dus deed ik het maar terug in de hoop ook dat hij een keer niet door had dat ik echt op hem vloog Ik kreeg ook te horen van andere spelers dat hij ze bashte in de nacht voor weinig gs en dat zijn ally IPR schoot op andere spelers, dus voordat ik Bunny en Overkill gisteren crashde …
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from JamesCameron: “Aan de reactie van bolder te zien heb ik een voltreffer gemaakt en zoals ik zei davy, ik vind je veel minder knap dan de vriendjes van @INSIDIOUS Stel ZIJ vragen mijn snap dan krijgen ze die (en veel meer) natuurlijk wel on: bolder wolverine is een zielepoot ” Ik had jou moeten crashen toen je met mij in de alliantie zat. Geef me de kans om je ergens anders flink te pakken.
-
Sinds afgelopen maand savede Bunny niet echt lekker meer, althans hij moest inmiddels gaan saven omdat ik wat groter aan het worden was en zo nu en dan een subje van hem pakte Anyway, laatste paar weken was hij wat inactief, wat ook logisch is tijdens deze periode. Inmiddels had ik flink wat fodder gebouwd waardoor ik door zijn vloot met winst kon komen. De vlootjes in Hyperion waren nogal afgenomen waardoor ik ook niet meer echt fanatiek spioneerde, ik heb gewoon een lijstje met 15 spelers die …
-
[TOT: 240.593.500] Babbel vs. Stardestroyer [SIC] (A: 48.262.000, V: 192.331.500)
davyyyh - - Hall of Fame
PostOké deze had ik even gemist, netjes
-
[TOT: 1.241.463.000] davy [n00dles] vs. Overkill [FREE] (A: 217.552.000, D: 1.023.911.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from Overkill: “Mooie slag jmmr dat het mijn vlootje is. Zoals online al aangegeven, door een misverstand en een ander probleem heb ik dit helaas niet kunnen voorkomen. Succes verder ” Had je reactie ingame niet ontvangen dus daar is helaas wat mis gegaan. Succes in ieder geval!
-
[TOT: 1.241.463.000] davy [n00dles] vs. Overkill [FREE] (A: 217.552.000, D: 1.023.911.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @ 27-11-'19 ~16:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Overkill spotte ik een paar weken geleden zonder activiteit op zijn maan maar helaas kwam hij toen kort voor tijd online. Vandaag wat meer geluk. Succes met de rebuild! On 29-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 16.500 Light Fighter 259.229 Battleship 4.955 Battlecruiser 2.283 _________________________________________ Defende…
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from Bolder: “Quote from JamesCameron: “ik snap niet waar je je druk om maakt @INSIDIOUS je hebt toch een vriend en ook een paar toyboys waar je in het weekend mee kunt dollen? Laat davy lekker, die is veel minder knap ook dan die lekkere vent die nu naast je ligt zou ik zeker geen moeite voor doen! Aan die selfies op snapchat en grinder te zien kom jij echt niks tekort. On: wolverine is een zielepoot ” Wow, wat een held die James!!!Beetje een denigrerend bericht, suggestief, en beledigend…
-
davyyyh - - Rustplaats
PostWel gewoon mooie slag toch of niet
-
davyyyh - - Rustplaats
PostWat een speler die wolverine, lijkt @INSIDIOUS wel...
-
NINJA [TOT: 170.599.000] wolverine [LOT] vs. Terra [GZV] (A: 137.433.000, V: 33.166.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostZijn spio's zijn er in ieder geval niet minder op geworden
-
Respect, echt een heerlijke knaller
-
[TOT: 860.678.000] davy [n00dles] vs. Barney Stinson [TRC] (A: 99.712.000, D: 760.966.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @29-10-'19 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Van Barney Stinson wist ik wel dat hij een leuk vlootje had. Ietwat uit balans en met wat matige techs waardoor hij toch wel lekker winstgevend zou zijn. Echter nog nooit op hem gevlogen omdat ik hem ietwat te actief vond. Maar ja, vandaag weer eens gespot en toch maar gevlogen. Helaas had hij op het verkeerde moment een rookpauze genomen. Je weet wat ze over roken zeggen On 15-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: At…