Search Results
Search results 101-120 of 192.
-
[TOT: 959.573.500] davy [n00dles] vs. Saintrelic (A: 159.049.000, D: 800.524.500)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @29-10-'19 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Met Saintrelic heb ik wel eens deut getrade en dacht dat hij een miner was. Tot verbazing gisteren bij het spioneren erachter gekomen dat hij toch wel een flink vlootje achter defence had liggen. Even gewacht en een melkweg overgevlogen. On 15-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] _________________a_______________________________ Small Cargo 59.904 Light Fighter 246.168 Heavy Fighter 10.000 Cru…
-
[TOT: 516.780.000] davy [n00dles] vs. TheBunny [FREE] (A: 106.780.000, D: 410.000.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @27-07-'19 ~8:30 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Zag wat knikkers van konijntje liggen dus kon die niet laten liggen! On 13-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Battleship 1.950 Destroyer 1.925 Battlecruiser 1.713 _________________________________________ Defender TheBunny [FREE] ________________________________________________ Deathstar 41 _________________________________________ After…
-
[TOT: 501.213.000] L3XX666 [LEEUW] & Gier [GZV] & Octo Tentakel [T10] vs. INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] (A: 96.699.000, V: 404.514.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post1. Ik speel wel in deze uni 2. Je begint zelf over je stoere avontuur met drank en je ... 3. Ik heb wel gezien wat je net zei en weghaalde De mods hebben ook weekend dus zal ze verder met rust laten. Hopelijk kan je wat minder praatjes hebben, daar ben je niet goed in. Laat maar eens echt wat zien!
-
[TOT: 501.213.000] L3XX666 [LEEUW] & Gier [GZV] & Octo Tentakel [T10] vs. INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] (A: 96.699.000, V: 404.514.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from INSIDIOUS: “denk ik dan ” Kan je denken? Duurde wel erg lang voordat je daarop kwam. Je begon overigens zelf over je vrouwtje *knip* ~HT | Check een paar posts omhoog.
-
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from INSIDIOUS: “valr rueze mee davy XD dit was me eerste ful fleet crash XD ach na zoveel jaar mag het wel keertje raak zijn !! suc6 met de grondstoffe jullie hadde het juiste moment was dronke en druk bezig met vrouwtje kwam net telaat on anyway ik ga gewoon rustig verder haha ” Dronken en druk met het vrouwtje, pff wat een stoer en zwaar leven heb je. Straks ga je ook zeggen dat je druk was met werk en zo. Oh nee dat had je niet zei je hmm. Maar hoe kom je dan aan het geld voor drank en…
-
Quote from INSIDIOUS: “hahaha ikweet hetniet hoor maar ik speel niet in hyp meer XD weet niet wat jkij gedronke heb maar ut zal wel haha izar tja was een mooie hit aleen jij moet is niet zo naast je schoenen gaan lopen ” Dus er is nog iemand die net zo’n analfabeet is als jij en op exact dezelfde wijze typt? Als je denkt dat het niet erger kan...
-
Quote from INSIDIOUS: “gahahahah doe je dat toch xd davy vliegt niet lang meer in hyp hoor haha en l,os van dat speel ik daar toch niet meer XD je loopt beetje naast je schoenen jij wrm liegen over de antares nak xd je was daar een multi farm man XDXDXD ” nee moet ik stoppen dan? Of ga je vooot bouwen? Had je beter meteen vloot kunnen afkopen i.p.v. die 50k rl op je maan. Maar je weet dat je dan weer neergaat net als eerder en zojuist in Izar...
-
davyyyh - - Rustplaats
PostWow, deze jongen blijft ook maar gesloopt worden maar toch grote praatjes houden. Nette hit!
-
[TOT: 637.273.000] davy [n00dles] vs. Dragonnl [ANC] (A: 94.527.000, D: 542.746.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from Abremsev: “Quote from davyyyh: “Quote from Abremsev: “Quote from Spacefighter: “ik blijf me verbazen over het feit dat mensen zich laten crashen met 1x speed. Je moet echt een halve dag offline liggen om gecrasht te worden xD ” Neejoh gewoon op puin saven hahaha ” Jij vergeet wat te doen hihi ” Niet mijn uni als mod, ik mag niet meer buiten mijn wijken werken van grote baas HT Gelukkig ben ik badass joh! ~Abremsev [11-07-19][21:17] Klabamn! Vast plakken op de troon die knallers! ” Heb…
-
Quote from Abremsev: “Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden. ” Moet ik veren tellen?? ” Ik kom zelfs op google niet tegen wat dit zou moeten betekenen. Als je spreekwoorden gebruikt, zorg dan in ieder geval dat het alom gebruikt word. ” Meneer bedoelt dat je veel veren in HT's kont hebt gestoken; vanda…
-
[TOT: 264.722.000] wolverine [LOT] vs. renegade vesta [BIRDs] (A: 40.793.000, D: 223.929.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostMooie slag hoor! Quote from Independence: “Lekkere slag! Mooie winst! @renegade, wat doe je nu?!?! ” Bij mij was die zondag ook offline dus wellicht even wat anders te doen dan ogame. Al savede die überhaupt niet meer in Hypie.
-
Kaj
davyyyh - - Ex teamleden
PostKaj mag ik bij jou solliciteren
-
[TOT: 637.273.000] davy [n00dles] vs. Dragonnl [ANC] (A: 94.527.000, D: 542.746.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from Abremsev: “Quote from Spacefighter: “ik blijf me verbazen over het feit dat mensen zich laten crashen met 1x speed. Je moet echt een halve dag offline liggen om gecrasht te worden xD ” Neejoh gewoon op puin saven hahaha ” Jij vergeet wat te doen hihi
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik begrijp niet echt waarom er na zoveel jaren gejankt gaat worden om een postcount. Bij eerdere upgrades is dit al eens voorgekomen, dus het is niet echt wat nieuws voor de meesten in dit topic die al een poosje op het forum rondhangen. ” Kijk eens naar de bijschrift wat ik onder mijn plaatje heb staan en dan het aantal posts wat ik heb. Er klopt iets niet denk ik dan Nu zal ik alleen een reputatie hebben om mijn geweldige ogame slagen en skills ipv wat ik op het…
-
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @27-07-'19 ~8:30 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Op Dragonnl gisteren gevlogen op een subvlootje maar dat puin ruimde die zelf, vandaag wat meer geluk. On 10-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Light Fighter 133.132 Heavy Fighter 38.982 Cruiser 15.767 Battleship 2.219 Battlecruiser 1.722 _________________________________________ Defender Dragonnl [ANC] __________________________________…
-
Quote from INSIDIOUS: “btw had het bniet berkeend was gewoon op de gpok haha nou en dan mis geen 6 miljard vloot maar wel 2de plaats duss alsnog killer hahah waaar was jijn in antares XD denk even na voor je feedback ghehe ga vloot pompen XD ” maar ben jij nu mijn farm nu Dex weg is dan
-
Ja op je main 1 keer gevlogen. Kijk dat het 1x speed is zorgt er ook weer voor dat mensen minder opletten, vandaar dat hits denk in 1 keer lukken. Er zijn echt weinig op wie ik meer dan 2x heb gevlogen. Op puin saven kost trouwens meer moeite hoor elke keer een puinveldje spotten of zelf moeten aanmaken. Met een koloboot kan je gaan en staan waar je wil. En tja, je zei dat ik maar 3 dagen had!