Search Results
Search results 141-160 of 945.
-
Aanblijven "Beloningen"
Spacefighter - - Spel
Poststart van een uni levert het meeste geld op. En die Whales zitten niet in nl, maar in Rusland, Duitsland en .org. NL is sneue druppel op de gloeiende kookplaat als het gaat om dm inkomsten.
-
inner liggen bij een van de grotere fleeters van de uni is ook niet zo handig. Zou ik hebben vermeden in mijn save plaatsing
-
Quote from Mylife: “Mooi, kan men account eindelijk in de verwijdermodus in dit Pay-To-Win spelletje. Frappant ook trouwens dat ze dergelijke berichtgeving rondsturen: "Beste spelers, Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid... Groetjes Jullie Ogam…
-
Je hebt gewoon het lekkerste ding van Ogame gecrasht. Miss Ogame. Hoe durf je Ga je schamen met je lekkere winst Def gl@rb
-
Zo doe je dat. Lekker slagje James
-
niet vanzelf, het houdt niet op Yoda
-
Quote from Kikero: “inb4 spacefighter: "Het houdt niet op. Niet vanzelf." xD Dit maakt de rebuild wel wat makkelijker! huphup vooruit. ” ja dit dus Wordt echt een dagtaak zo
-
MiniMe
Postnu mag iemand anders de stront opruimen van GF terwijl er mensen aan het klagen zijn dat het stinkt. Volgens mij waren er genoeg mensen die het allemaal beter wisten, dus misschien zijn er wat fijne aanmeldingen binnen gekomen nu? Top werk geleverd Minime afgelopen tijd. We zullen je missen. Trek gewoon de stekker uit .nl en done Tot op de meet?
-
ik wacht vooral weer tot Azijnomei weet iets zegt. Like I said. NL is dood, het feit dat dit rendabel is zegt genoeg Ik heb fun met onze oosterburen
-
mmorpg-stat.eu/0_fiche_joueur.…t&univers=_136&statview=2 Je hebt inderdaad een moment wat langer actief voor O/N Maar het ziet er wel uit als hoppen voor het leven xD
-
Quote from Kikero: “Nog een knikkeraar :o Lelijke kleuren, mooie slag! Glrb Jelly! ” heb je wat tegen zwart ja. That's racist xD OT gl@rb def
-
Tucana.de
Spacefighter - - Algemeen
PostQuote from LoneRanger: “Jullie hebben wel een kleine achterstand op Mondmacher ” niks dat een beetje dm niet fixt hoor XD Maar Mondmacher bespioneert geen witte spelers en blaast ook geen random manen. Terwijl hij wel bereid is te halten met 40K Rips mocht het nodig zijn
-
Tucana.de
Spacefighter - - Algemeen
Posthi all, Veel geflame en gerage hier op het forum over lege universa, vmode hoppers en andere toxische dingen. Ik speel met een klein groepje een tijdje in Tucana.de. 8x Eco, 3x vloot. Lekker expos draaien in een volle uni We hebben laatst maatje overgehaald om daar te gaan spelen en diegene snel naar 500K+ gepulled. Lijkt het je leuk om in een actieve uni te spelen? Maak dan een accountje aan en kom bij ons in de ally. Zorgen wij er voor dat je in no-time van alles hebt. *spoiler* Boven de 500K …
-
Aanblijven "Beloningen"
Spacefighter - - Spel
PostQuote from BeLikeMe: “een reward systeem zoals deze beloningen werd toch als event gezien he reward event is starting in all live servers on Thursday 3rd of December at 2 PM server time. It will last for 2 weeks, ending on 17th of December at 2 PM server time as well zijn jou eigen worden (event|) dus een event is niet voor altijd dat van mij mag blijven is leuk maar is leuker dat het eens in de zoveel tijd er is ” of je beschrijft gewoon in je eerste post wat je bedoeld. Ik snap nu pas waar je …
-
Aanblijven "Beloningen"
Spacefighter - - Spel
Postgeen idee waar je het over hebt BLM Tritium was een onverwacht verrassinkje voor zowel ons als team 50% dm is net geweest. Met kerst. Eerstvolgende zal wel weer op een voor Duitsland relevante feestdag zijn. Pasen sowieso:)
-
classic klapstoel Hoe vaak ben je nu al in .de gecrasht sinds je daar speelt op dezelfde manier
-
En dan is de vraag: Wie is Pinky, wie is de Brain? Haha
-
Mag ik het zeggen, ja ik mag het zeggen: Het houdt niet op, niet vanzelf