Search Results
Search results 61-80 of 127.
-
Voor zover ik weet krijgen de spelers die al in de doeluni zaten, helaas geen gratis verplaatsingen.
-
De update is nu inderdaad geweest en er zijn al spelers die hebben kunnen mergen! Hoera! Mocht het bij jou nog niet werken: 1. opnieuw inloggen 2. Andere browser proberen 3. Cookies en cache legen 4. Als dat allemaal niet werkt, ticket aanmaken met de vermelding dat je bovenstaande hebt geprobeerd.
-
De update is inderdaad geweest. Graag opnieuw proberen om de cookies en cache te legen. Een andere browser proberen etc. Als het lukt, geef dan even een gil.
-
Rond 21:30 uur vanavond zal er een bugfix zijn voor alle exodus uni's. Dit zou de gratis extra dagen van de officieren en de boosters bug moeten oplossen. De merge doet het nog altijd niet. Hier wordt nog aan gewerkt.
-
Merge 2020
Syrabi - - Nieuws - Spel
PostRond 21:30 uur vanavond zal er een bugfix zijn voor alle exodus uni's. Dit zou de gratis extra dagen van de officieren en de boosters bug moeten oplossen. De merge doet het nog altijd niet. Hier wordt nog aan gewerkt.
-
Dat zou ik ook heel erg graag willen weten.
-
Iedereen die een foutmelding krijgt bij het mergen en die onderstaande oplossingen heeft geprobeerd: graag een ticket sturen. Vermeldt hierin wat je spelersnaam is, om welke uni(s) het gaat en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Screenhots en dergelijke zijn ook welkom. Standaardoplossingen die wellicht kunnen helpen: - Het kan zijn dat het probleem met het kiezen van een universum kan worden opgelost door je cookies en cache te legen. - Opnieuw in en uitloggen kan ook helpen. - Eventueel een an…
-
Het kan zijn dat het probleem met het kiezen van een universum kan worden opgelost door je cookies en cache te legen. Opnieuw in en uitloggen kan ook helpen. Eventueel een andere browser proberen. Mochten de problemen nog altijd bestaan, hou dan even dit draadje in de gaten. Er wordt aan gewerkt.
-
Hier nog wat punten waar vragen over gesteld waren: 1. Je gaat alleen naar een kerkhofserver als je inactief bent tijdens de massamerge. Niet als je al 30 dagen inactief bent. 2. Het verplaatsingsticket in de kerkhofserver is altijd gratis. 3. Iedereen ontvangt ingame een bericht over de merge. Niet in de mail. 4. Er is maar 1 kerkhofserver en daar blijft je account staan zolang het betaalde DM heeft. Zodra je daar inlogt kun je dus gratis mergen. 5. Als je je verplaatsingsticket koopt en die be…
-
Merge 2020
Syrabi - - Nieuws - Spel
PostMomenteel zijn er problemen met het mergen. Hier wordt aangewerkt. Probeer in de tussentijd of het volgende werkt: - Opnieuw inloggen - Cookies en cache legen - Andere browser Werkt bovenstaande niet en kun je nergens naar toe mergen, stuur dan even een ticket. EDIT In tegenstelling tot wat eerder was gecommuniceerd, zal uni 3 gewoon haar 9 melkwegen behouden. Het aantal melkwegen kan niet naar beneden bijgesteld worden. EDIT 2 Zodra spelers zijn gemerged naar hun doeluni, kunnen ze daar opnieuw…
-
Er zijn op dit moment problemen met het mergen. Dit is inmiddels ook al doorgegeven.
-
Nog meer verduidelijking: Zodra spelers zijn gemerged naar hun doeluni, kunnen ze daar alsnog een ticket kopen om opnieuw te mergen. Spelers hoeven dus niet in uni 3 te blijven bijvoorbeeld.
-
Quote from Nocturno: “Quote from Syrabi: “"Inactieve accounts zullen samengevoegd worden in een kerkhof server met de optie om een doelserver te kiezen in welke community dan ook, indien ze terug actief worden." Geen idee of het ook geldt voor account die na de merge actief worden. ” Dus spelers die nu inactief zijn in een exodus uni kunnen, indien ze opnieuw actief worden, "gratis" kiezen om naar eender welke community te verhuizen, voor spelers die actief zijn wordt er 500k DM aangerekend.Of b…
-
Quote from Bolder: “Quote from Bolder: “Dus, als het zo uitkomt dat er 3 acca's in zagadra komen. 2 in vmode en op een spelen, klopt? Dus ook dat in vmode, en vervolgens een ander in de zelfde uni uit vmode halen en verder spelen??? ” Kan iemand hier nu iets over zeggen aub? ” Ja. Je kunt met meerdere accounts in dezelfde doeluni terecht komen. Echter mag je er maar eentje tegelijk bespelen. De rest zal in vmode moeten blijven staan.
-
"Inactieve accounts zullen samengevoegd worden in een kerkhof server met de optie om een doelserver te kiezen in welke community dan ook, indien ze terug actief worden." Geen idee of het ook geldt voor account die na de merge actief worden.
-
Quote from gambit: “Degenen die mergen, gaat dat account dan eerst automatisch 24 uur in v mode ? ” Ik weet wel dat het account NA de merge automatisch in vmode staat. Ik denk niet dat het voor die tijd al in vmode gezet wordt. Log je na het mergen in, dan verdwijnt je vakantiemode ook meteen. Je staat dus na de merge niet verplicht 24 uur in vakantiemode.
-
Nog enkele punten: - De merge zal starten op maandag 31 augustus om 10 uur in de ochtend. - Donkere materie verplaatst ook mee.
-
Quote from Zodiack: “Ik ga er vanuit dat als je in een doeluni zit, je daar als je niks doet gewoon blijft zitten waar je zit? ” Correct
-
Quote from DingDongDing: “Ik heb Pegasus,gemini, zaga en uni3 een account. Wat gebeurt er dan mee. Pegasus en gemini na uni3? Ook al beland mijn gemini dan in de top 20? ” Je zult altijd een uni hebben om naar toe te verhuizen. Afhankelijk van de voorwaarden kun je wel of niet kiezen in welke uni je komt. Pas je volgens de voorwaarden nergens, dan pas je tegelijkertijd ook overal. Ik plak even wat tekst uit de post: "Indien je in de top 20 van elke mogelijke server zou belanden, kan je alle serv…
-
Quote from Woozy: “Ik lees eens terug want gisteren was het allemaal in paniek , door geruchten zonder feiten. en ik zie : * Exodus Groep 1 * Gemini * Pegasus * Xalynth * Doeluni: uni 3 * Exodus Groep 2 * Wasat * Izar * * Doeluni Eridanus * Exodus Groep 3 * Fidis * Ganimed * Kallisto * Doeluni Japetus Uni Zagadra wordt een tweede doeluni voor groepen 1 en 2. De uni specificaties blijven hetzelfde. Quote from Syrabi: “Quote from Woozy: “Ik zit met een probleem ik speel voornamelijk in UNI 3 , maa…