Search Results
Search results 21-40 of 681.
-
Wie reageert er na jou?
Anuvinda - - Thuisplaneet
PostNeen! Unleasher?
-
Wie reageert er na jou?
PostAI ai captain!! Unleasher dan maar?
-
Wie reageert er na jou?
PostJa Kami weer (ik zie dat je online bent)
-
Wie reageert er na jou?
PostGewaagd. Straatveger?
-
Wie reageert er na jou?
PostAls jij mij roept kom ik altijd Unleasher!? Unleash jezelf
-
Wie reageert er na jou?
PostU riep? Ik zie dat je zelf ook on bent Unleasher. Dus terug naar jou
-
Wie reageert er na jou?
PostNee Anu 3 2 1 Mattieboy
-
Ticket
Post"Beste <naam admin> Het is inmiddels 6 maanden gelden sinds mijn ban met open einde, vandaar dat ik deze mail ook stuur. Ik wil graag terugkomen en zal me gedragen. Ik snap dat ik fout zat en heb er van geleerd. Graag zou ik met U afspraken willen maken over de ophef van mijn ban met open einde. Hoor graag van U Met vriendelijke groet, Bolder"
-
Ticket
PostQuote from Bolder: “ Wat ik natuurlijk nu wil weten van andere ( grove) overtreders is : wat moet je in godsnaam doen om een verzoek te doen wat acceptabel is ? Een foto bijvoegen waar ik een diepe buiging maakt, of op je knieen zit met je neus op de vloer en handen geheven naar degene die de ban heeft gegeven ?? Graag tips, wel van weldenkende leden!!! ” U riep? Ik vind mezelf geen grove overtreder, maar ik heb wel ooit een perma op het board gehad en na 6 maanden mag je dan inderdaad een beroe…
-
Wie reageert er na jou?
PostVooruit dan maar. Kami next?
-
Quote from Trucker: “Quote from Anuvinda: “Je bedoelt 1x eco en 1x vloot speed in een niet circulaire uni met 9 melkwegen met max 9 planeten? ” Ik bedoel een ogame van voor die f*cking lifeforms.Trekt op niks meer, ene foutmelding na de andere bij het klikken van eender wat. Dat bedoel ik. En als dat 1x eco is en 1x speed, ja. Graag. ” Nouja je hoeft niet te investeren in lifeforms. Kom spelen in Galatea. Dat is 1x eco en 1x vloot en je mist echt niets als je niets uitgeeft aan lifeforms
-
Quote from Trucker: “Doe maar een uni waar men heen kan gaan waar GEEN levensvormen zijn. Specs : don't care. Maakt niet uit welke speed het is, maakt niet uit welke eco, gewoon, lekker simper OGAME zoals het was. Dank. ” Je bedoelt 1x eco en 1x vloot speed in een niet circulaire uni met 9 melkwegen met max 9 planeten?
-
Wie reageert er na jou?
PostJezus, 2 maal mijn cue gemist Mod Kami dan maar?
-
Wie reageert er na jou?
PostSinds wanneer reageert Mattie hier dan? Bellatrix?
-
[TOT: 93.404.000] Diefje niet stelen & Engineer Leto vs. BigBoss25 (A: 9.040.000, D: 84.364.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostOmdat hij moet werken zodat hij meer vloot kan kopen
-
Wie reageert er na jou?
PostIk zit hier al een tijdje te azen tot iemand mijn naam noemde zodat ik hier op kan reageren, maar helaasch. Ik zet mijn geld in op Piraat
-
Zolang een van de target uni's maar een uni is waar 1x warspeed blijft. Geen zin om opeens mijn ritme aan te moeten passen aan ogame omdat de warspeed opeens van 1 naar 4 moet
-
[TOT: 16.090.500] Engineer Leto & Senator Independence vs. Onlydata (A: 886.000, D: 15.204.500)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostEerlijk: Ik vind deze slag eigenlijk niet postwaardig, maar als je het crashen van een itje gaat posten, dan kan dit ook wel On 06-01-2024 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Engineer Leto [MiC] ________________________________________________ Light Fighter 838 Heavy Fighter 745 Cruiser 186 Espionage Probe 1 Bomber 105 Destroyer 73 Reaper 31 _________________________________________ Attacker Senator Independence [MiC] ________________________________________________ Light Figh…