Search Results
Search results 21-40 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
-
[TOT: 566.486.000] drunk pirate vs. bigfoot (A: 11.560.000, D: 554.926.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “Owww de "piraatfanclub" is ook weer aanwezig. weten we ook gelijk welk konijnenhol je in gedoken bent ” Oww, beter als je zelf GOD noemen En vergeet niet : jij begon met comment te geven stuk chagrijn !
-
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “top 5 tegen rang 50. stoer. ” Zeker !! Stoer doen net als jij is fail...Stoer zijn is in !! Pakken die top 50 GL@RB
-
[TOT: 5.654.465.000] Akaza vs. Kerstlampjes (A: 117.555.000, D: 5.536.910.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from StewieGriffin: “@Piraat, jij bent ook zo. Daarom word je uitgekotst in meerdere uni's. ” Net als jij, overal Leuke slap GL@RB
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostDie is de rommel van ajax op aan het ruimen.. Non-Ex
-
Bolder - - Hall of Fame
PostWeinig act dus Gaaf.
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostDat watje ?? Non-Exieris ?
-
[TOT: 11.417.060.000] Kenny McCormick & Banhammer [OKK] & Primoz Roglic [OKK] vs. onvriendelijk [SCL] (A: 1.077.393.000, D: 10.339.667.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Willy: “Al snel kwam hij op ons lijstje door wat irritant gedrag ” Daarom dat irritant stukje ? GL@RB Piraat
-
[TOT: 6.892.922.500] Proconsul Piraat vs. GolfSlagBad (A: 2.193.585.000, D: 4.699.337.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostSow iss da.. ( carnaval )
-
Quote from Trucker: “Wel grappig dat ze hun daarvoor excuseren. Ben er vandaag al 4x uit gesmeten. Gisteren 4x en de dag ervoor 5x (zonder dat er een update was, heb de versie telkens opgeschreven) Dat ze daar eens iets aan doen ipv updates door te voeren waar er geen veranderingen (zichtbaar) zijn. Blijft een oud zeer blijkbaar, dat uitgelogd worden zonder aanwijsbare reden. ” Och, ze maken in elk geval een Engelstalig excuus voor de NL site...
-
[TOT: 293.567.018.000] Xerjoff vs. Piraat (A: 69.938.849.000, D: 223.628.169.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from StewieGriffin: “Kan nog wel een groter verhaal typen met wat leuke details van een vakantie, of de prep, maar niemand staat daar meer op te wachten. Men wilt cijfers zien. Mooie ronde cijfers. ” Ja, cijfers ! Hoeveel DM heeft het gekost ? 200 euro ? Leuk slapje GL@RB
-
Ticket
PostQuote from Anuvinda: “Verder is discord geen officieel kanaal van GameForge, dus daar kunnen verder ook geen rechten aan worden ontleend ” Het gaat niet over rechten en over GF, het gaat over discriminatie en dat is wat anders. 2 jaar geleden ook een zaak aangespannen door een Duits kantoor tegen GF. En dat heeft uitstekend uitgepakt Niet geschoten is altijd mis en ik betaal voor mijn rechtsbijstand, dus ....
-
Ticket
PostUpdate Verzekering is akkoord met inschakelen advocaat, Duitsland. Nu alles scannen en doorsturen. Ook advies gekregen om meldpunt internet discriminatie om advies te vragen. Kijken wat het gaat opleveren. Wss einde ogame, maar er zijn wel andere dingen in het leven waar je je zelf kunt zijn zonder je vrijheid van meningsuiting op te offeren en je de mond gesnoerd word. Word vervolgd..
-
[TOT: 512.758.000] Shozeman vs. brammerdude (A: 8.416.000, D: 504.342.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from SHozeman: “PS; jammer dat het forum dusdanig weinig gelezen wordt / actief is dat ik mij afvraag of het nog zin heeft om te posten... ” Zeker jammer, oorzaak en gevolg zijn bekend Leuke slag. GL@RB
-
Ticket
PostQuote from Anuvinda: “"Beste <naam admin> Het is inmiddels 6 maanden gelden sinds mijn ban met open einde, vandaar dat ik deze mail ook stuur. Ik wil graag terugkomen en zal me gedragen. Gedaan ! Ik snap dat ik fout zat en heb er van geleerd. Als je niet fout zat maar puur een ban krijgt omdat je Bolder heet dan valt er niets te leren Hooguit dat je leert om geen kritiek te hebben en eigenlijk je mond dicht moet houden want vrijheid van meningsuiting geld hier dus beslist niet!!! Graag zou ik me…
-
Ticket
PostUpdate ::) Hallo Bolder! Normaal gesproken hebben spelers de mogelijkheid om hun ban na een tijdje (minstens 6 maanden, maar kan oplopen tot een jaar) te laten verwijderen op onze communicatieplatforms, maar het is onderhevig aan beoordeling en de speler moet een verzoek indienen waarin we kunnen zien wat ze begrijpen van wat er is gebeurd, waarom ze zijn verbannen en bereid zijn om hun wangedrag te corrigeren. In dit geval hebben we uw verzoek beoordeeld en vonden we het niet goed genoeg om tot…
-
Ticket
PostQuote from StewieGriffin: “Jij hebt ook geen functie hier op ogame. De enige functie waarmee jij bekent staat is zeuren. Iets wat je hier wederom weer laat zien. ” De duit van stewie mag in het zakje waar jillian ook in zit