Search Results
Search results 441-460 of 573.
-
Alleen bij mergen is gebleken dat het maar een tijdelijke boost geeft, maar als je nou in plaats van een tijdelijke een permanente verandering geeft (de speeds aanpassen) geeft dit misschien een ander resultaat. True we weten niet of dat zo is en dat zal blijken. Dat spelers die niet kunnen wennen aan verandering van speed blijf je houden, of dit nou mergen is of speedaanpassing, daar is niet zoveel aan te doen. <--- slaat op oude uni's De specs aanpassen is voor mij geval zoals ik al genoemd ha…
-
Flugel, Je plan kan ook op de schop als je uni wordt gemerged met andere speed uni, dus daarvan zie ik het probleem sws niet in. Wanneer er dan wordt gemerged neem ik ook aan dat je wat anders gaat doen dan niet saven en gs sparen zoals het nu in een dode uni kan gebeuren. Daar zitten dan al 2 punten in waarom je savegedrag/speelgedrag wordt veranderd zonder dat de speed van de desbetreffende uni wordt aangepast(de speed van de doeluni wordt namelijk niet veranderd). Het 1x eco speed verhogen he…
-
Dus basic waar iedereen mee in zou stemmen is: Ecospeed met 2x(of meer ofc.) verhogen voor elke uni, nieuwe uni's uitgesloten(aangezien hiervoor al speciale specs zijn gemaakt). Fleetspeed alleen verhogen voor uni's vanaf 2x/3x speed? Met 1x speed? Het nut van vliegkosten percentage omlaaghalen zie ik het nut niet van in, dit geeft alleen de fleeters een boost om meer deut te kunnen besparen bij vliegen. Ik ben zelf voor de punten.
-
Het jammere van het idee is alleen, dat alleen de actieve, grote spelers hiervan profiteren als er geen aanvaller is geregeld om de satjes voortijdig te komen bashen. Het idee is dan voor mijn mening alleen uitgedacht voor eigen profijt. Als er dan nog een tegenprestatie komt om ook de defender te compenseren op een zodanige manier dat de winst van de attacker minder groot is door bijvoorbeeld de satjes ook in de ruimtewerf te verwerken. Anders krijg je namelijke alleen maar een grotere kloof tu…
-
mwa, geen tijd meer voor komende 2 maanden, geef het dan liever weg dan het in vmodus weg staat te rotten, wel een beetje serieus iemand ervoor Momenteel al weekje in vmodus Account details of Tinker Bell uni s126 generate the May 13 2018 by InfoCompte v3.12.26[/center] .:: Empire's total points - Points in Mines: 1.728.634 ( 57.8 %) - Points in Other Structures: 627.148 ( 20.9 %) - Points in Defences: 209.119 ( 6.9 %) - Points in Technologies: 272.869 ( 9.1 %) - Points in Fleet: 150.637 ( 5 %) …
-
Wish2Die
Yoshi - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd lieve Wish
-
Quote from Flugel25: “ Het is een account in het universum Taurus binnen de alliantie TBP. TBP is de enige alliantie die nog actief is in Taurus waardoor je niet zal hoeven saven met dit account. (zelfs de 5 sterkste gestopte mensen met vloot buiten de alliantie kunnen je met AGS niet aan.) Wat zoeken we? - Iemand die in TBP blijft. (kleine hechte alliantie met spelers die elkaar echt kennen en waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt) - Iemand dus rustig verder wil en kan mijnen. - Iemand die ger…
-
WW130 STEMTOPIC
Yoshi - - RP & WW Archief
PostQuote from straatveger: “Quote from Yoshi: “Je kan het gewoon niet hebben Straatveger dat je niet hebt gewonnen Slechte verliezer XD ” Jij moest gewoon blijven leven en de baddie-kant kiezen ” Dat was niet mijn schuld en dat weet je :), Je had me ook gewoon een pm'tje kunnen sturen met teksten van Willy dat ik naar de Baddie-side moest gaan
-
WW130 STEMTOPIC
PostJe kan het gewoon niet hebben Straatveger dat je niet hebt gewonnen Slechte verliezer XD
-
WW130 STEMTOPIC
PostLynch 1 op 1 is dus 1 stem op beiden, maar space is BM dus space lynched jou Straatveger
-
WW130 STEMTOPIC
PostNee, lynch is voor lunch
-
[TOT: 575.899.000] Peter Pan [KDB] & vangrai [KDB] & Zelda [KDB] & renederoij [KDB] vs. Primal Fear (A: 113.150.000, D: 462.749.000)
Yoshi - - Afscheidsslagen
PostEn deze discussies kan je voeren met de desbetreffende GO van de uni
-
Quote from Wish2Die: “Quote from Yoshi: “Quote from Wish2Die: “Zegt degene die mij al wilde lynchen/lunchen voordat er uberhaupt rollen uitgedeeld waren xD ” Dat maakt niet uit Wish, mijn onderbuikgevoel zei mij dat jij een baddie was, maar als je een goodie bent waarom teamde je dan niet met me ” Omdat jij niet kan weten wat ik ben en je naar mij komt met, ik ben neutraal, team met mij. xD Dat is niet logisch. Jij kan met de winnende partij meelopen. ” Ja natuurlijk wil ik weten wat jij bent, j…