Search Results
Search results 561-573 of 573.
-
Veilingmeester
PostQuote from dutchpride: “toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik.... ” Normaal gezien worden volgens mij alleen tools en script toegevoegd op deze lijst die het makkelijker maken om te spelen en dus niet om het makkelijker te maken om punten te behalen. Een tool voor aflopende veilingstijden lijkt mij dan ook niet toegestaan aangezien dit …
-
Rechten voor Likes
PostLikes kunnen nog steeds worden gegeven onder het topic van de introductie van GO's. Dus de comment van Rey klopt niet geheel.
-
Quote from Anuvinda: “Koloboten komen ook niet door de grote schildkoepel heen heb ik ondervonden. ” Moet je ook een keer wat anders bouwen om mee te raiden i.p.v. je kolobootjes
-
Account gezocht
PostHeb nog een mineraccount van alligenoot in uni wasat Staat onder de naam Zwarte Piet
-
Missie systeem
PostBen het eens met flugel, kan je net zo goed gewoon de hele dag i'tjes gaan farmen als de beloning niet hoog is
-
Wasat # 48 Miner
PostAccount is een miner plaats 48, 3 dagen in v-mode nu, is een account van iemand in de alliantie die gestopt is, Mijnen allemaal rond hetzelfde, samenstelling weet ik niet precies kan wel navraag na worden gedaan 7 planeten liggen in m3 in 3 verschillende stelsels naast elkaar op plaatsen 7-9 1 planeet in 1e Melkweg en 1 planeet in 2e Melkweg. Planeten in 1e en 2e Melkweg hebben een maan net zoals 1 planeet in Melkweg 3 Staat niet al te veel def 140mil (over alle planeten), zo goed als geen vloot…
-
Je moet echter ook rekening mee houden, dat als je vol fleet je normaal niet met 1 maan bezig bent maar met meerdere, zolang je goed en veilig saved is kans klein dat al je manen in 1 nacht worden vernietigd