Search Results
Search results 141-160 of 262.
-
Lekker Monfy, leuk dat je hier toch speelt! Def gl@rb
-
Hierbij bied ik mijn verzamelaars account in Libra aan, Het account heeft 9 planeten, waarvan 1 nieuwe. De planeten zijn redelijk verspreid over de melkwegen , minstens 1 planeet in elke melkweg. Er zijn 2 manen aanwezig in mw1. Geen sprongpoorten, wel lanx 7 en 3. Moet nog veel gebeuren aan t account maar de basis is er. Geen noemenswaardige vloot aanwezig, elk paar honderd bw/vern en wat vrachters. Stuur maar berichtje voor meer info.
-
Haha extra puin is nooit verkeerd! Leuke slag Jens!
-
Jeejz waar vindt je die lekkere hitjes?:P Def gl@rb
-
Haha gefeliciteerd met je eerste HoF in de uni! naast de expos toch nog een leuke bij verdienste
-
Lekkere winst Yorick!
-
Lekkere hit, jullie zijn allemaal druk bezig zeg :p Hf met de gsjes alligenoten! def succes
-
Waardige nieuwe nummer 1 en netjes getimed, gefeliciteerd mannen. Jammer @King maar t rebuild en gaat vast en zeker goed komen
-
Lekker aantal ss en ic al Def gl
-
Lekker bezig Ind0! Veel plezier met de gsjes
-
Hele mooie slag Kikker! Winst is ook echt lekker. Khalculator succes met de Rebuild!
-
Haha rest van zijn vloot gevonden, netjes
-
Leuk om je hier eens in actie te zien Buckert Altijd lekker zo'n turtle slap
-
Netjes Badgast! leuk dat je ook besloten heb om op t forum te komen Magel Succes met rebuilden
-
Jullie laaste bezoekers hebben t volgens mij geen dag volgehouden in jullie alli, dus ik denk dan dat t toch bij jullie binnen in t probleem zit :p
-
Haha altijd makkelijk als je t aan huis geleverd krijgt Veel plezier met de gsjes
-
Lekker bezig Ind0! Jammer deze wel op een alli maat maar wel een hele lekkere slap zo! Veel plezier met de gsjes! Atlas komt goed!
-
Haha lekkere weer! Leuk gespot mannen. Gefeliciteerd met de nieuwe top 1. Def succes met rebuild
-
Quote from Obi-Wan Kenoobi: “k bn het mt q eens 1) de vloot verliest zijn vloot van 500k en 24u latr stijgt unleasher met 300k (toegetsaan want unleasher staat lager). Was 100% geen mrktplaats anders ware punte gelijk bij overdrcht. 2) Debby Ryan vrliest zijn vloot tegen unleasher in mw4, puin ligt minstens 2 uur voor de deur ondnks da hij gwn on was. terwijl unleash dr aanvalt in mw4, viel q dr aan in mw1, en daar transporteerde hij wel grondstoffe weg ... maar in mw4 leek eht afgesproke. dr st…
-
Quote from QTEKK: “Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat gebruikt wordt in expedities. Mooi verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Want ja, volgens OGame mag dat gewoon ” Haha heel t leven is een complot theorie! Ik heb Jenske ook betaald zodat hij in mijn alli zit. Dacht dat is wel lekker veilig! Jenske lekkere turtle slap! Lekker die 7 R…