Search Results
Search results 41-60 of 68.
-
Mooi aantal ictjes heb je al. Goed gesloopt en op naar de volgende.
-
Dat is nog eens een dikke winst, netjes gedaan. Met al die deut kun je misschien een paar keer op de gok vliegen.
-
Quote from Flairrr: “Quote from LoRdVaDeR: “Quote from Flairrr: “Netjes heren een AGS top 10! En nu verwacht ik wel van jullie dat je wat aan die oorlog gaan doen want dat stelt tot nu nog niet heel erg veel voor ” welke oorlog? oh wacht, is ook zo Prussia, mooie slag, goed om te weten dat de bootjes in mw2 liggen! ” Je moet wel goed lezen whoopie ze hebben een melkweg overgestoken ” Ik lig gewoon in mw1 hoor, maar van maandag t/m vrijdag doe ik eigenlijk niks anders dan saven. tongue.png Maar a…
-
Klasbak, pure winst is altijd fijn
-
Gisteravond kwam ik weer eens uit een van mijn lange saves. Toen ik arriveerde bleek dat von Stauffenberg ook bijna uit save kwam en dat hij op de vrijdagavond een keer thuis was i.p.v. in de kroeg, dit was een unieke kans voor een relletje. In mw1 had iedereen netjes gesaved, dus hebben we maar besloten om fullfleet op 100% een melkweg over te steken voor een slorige 5mil deut. Na een klein uurtje wachten bleek ook een Belgisch Nederlandse coalitie niet bestand tegen het machtige Prussia. De vo…
-
Quote from Atoompje: “Jullie willen zo nodig een war, en het eerste wat je aanvalt is de zwakste speler in de ally. Jullie laten wel zien dat het menens is hoor, chapeau. ” Hem raiden we al dagelijks, dus waarom zouden we daar nu mee stoppen? Het zegt meer over jullie dat jullie een zo goed als inactief alliantielid hebben en dat jullie hem direct kicken nadat wij hem 3x geraid hebben. Als jullie alle leden die een warhitje tegen krijgen zo snel kicken hebben we deze oorlog binnen een week gewon…
-
Hey von Stauffenberg, blijf eens van mijn favoriete farm af.
-
Waar haal je vandaan dat 20 mensen je gerapporteerd zouden hebben? Dit lag er zo dik op dat de GO er zonder melding ook wel bij uit zou zijn gekomen. Als je denkt dat mensen bang voor je zijn heb je last van zelfoverschatting, je hebt nu 1 slag gemaakt en dat was nog eens een opgezette slag ook. Aan de hand van informatie die ik van een betrouwbare bron heb ontvangen kun je nog veel leren en mag je jezelf in de handjes wrijven dat je nog niet in een ninja bent gelopen. Dat de rest Pudel niet kon…
-
Quote from straatveger: “Maak jullie maar geen zorgen hoor, de oudgedienden van Prussia verliezen zeer snel hun interesse in dit soort praktijken en de oorlog zal snel doodbloeden in een koude oorlog De eerste die een Hofje maakt tegen Von Bismarck krijgt 2 maankansen van mij, ik moet alleen het account nog maken ” Dit ga je niet geloven, maar er vliegt hier een speler rond die het voor elkaar heeft gekregen om voor het eerst sinds 10 jaar een Hofje tegen mij te maken.
-
~HT | Oorlog langer dan 30 dagen inactief. Per definitie is de oorlog opgeheven. Het heeft dit universum eventjes geduurd, omdat ik tijdgebrek heb en von Stauffenberg zoals altijd niks uitvoert, maar we zijn vandaag tot overeenstemming gekomen dat het verklaren van de oorlog aan BSG75 onvermijdelijk is geworden. Ondanks dat wij onderdeel van de EU zijn kunnen wij in dit soort gevallen wel snel en daadkrachtig handelen, Trumpiaans zullen we maar zeggen. Wij verklaren BSG75 de oorlog vanwege de vo…
-
Quote from Flairrr: “Quote from Nevermore: “Beste ogamers. Ik denk dat de leden van TNO een beetje jarloers zijn! I think the people of TNO are a littlebit jealous! Ze zeggen ook ongeveer allemaal hetzelfde ik zou het bijna als spam zien! ” Nou het zijn niet alleen TNO leden die er zo over denken hoor je hoeft echt geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te zien dat dit afgesproken werk is ” Vanuit Prussia vinden we dit ook erg verdacht. Waarom zou iemand een maand in vmode staan eruit kome…
-
Een investering van 35 miljoen voor deze ene specifieke slag is inderdaad de moeite waard, ik ben helemaal overtuigd!
-
Hey hij weet wat vertragen is. Mooi gedaan, maar wanneer pak je zijn main eens?
-
Fenomenale klapper Terra, na al die pogingen is het dan toch gelukt. Hopelijk bouw je wat meer vloot, zodat je die prutser binnenkort kunt crashen.
-
Quote from Von Stauffenberg: “Ik kom er wel bovenop hoor straat, alhoewel ik blijf pleiten voor een aanvalsstop in de nacht van donderdag op vrijdag. Iedereen weet dat op de donderdagavond als heersers gepilst dient te worden ” Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat von Stauffenberg weer als de koning der Pruisen heeft lopen pilsen gisteravond. Keurig gedaan koffie, op deze manier haal ik von Stauffenberg tenminste in zonder actief te spelen. Mag ik vragen hoeveel koffie je nodig hebt om zo'…
-
En jij hebt 59mil verdediging op je maan en 4k zgtjes, tja... Ontopic, leuk gedaan. Turtles verdienen het nu eenmaal om gesloopt te worden.
-
Tja als ze het je al zo aan huis komen brengen.... Netjes afgestraft, veel plezier met het uitgeven van de winst.
-
Quote from straatveger: “Ik dacht al, Otto aan de slechte kant, wat gaan we nu meemaken Maar je hebt het weer professioneel opgelost zoals altijd. Samen met die vlootkerkhof nog een mooie winst denk ik zo ” Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat mijn vlootkerkhof verdwenen is zonder dat ik iets heb gedaan. Het zou 3 dagen daar moeten blijven, maar goed. Rebuilden is ook niks voor mij he.
-
Zoals eigenlijk elke dag had ik mijn werfproductie naar een van mijn manen gesaved, zodat deze net voor mijn slagvloot aan zou komen. Toen ik op de terugweg naar huis in de trein eens checkte of alles normaal verliep zag alles er rustig uit. Na een fietstocht waar Contador trots op zou zijn zag ik dat Terra nog 15min vloog om wat werfproductie van me te slopen. Helaas wat dit te kort om de mannen op te trommelen, maar mijn dramatische slagvloot kwam wel vlak voor impact uit save. Na snel even si…
-
Netjes gedaan, mooie slag. Doe zo verder. Edit: Waarom is er geen Savenisvoorwatjes?