Search Results
Search results 61-80 of 275.
-
Handelaar
PostJammer voor je, moet je maar meer bieden in plaats van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
-
Quote from rcthans: “pff wat een geld, ik schrok al toen ik een nieuwe klasse kocht voor 25 euro. En het bleek dat ik de vorige klasse daarmee volledig kwijt was. Had verwacht dat je voor 50 euro alle drie de klassen kon hebben, en dan net als je nickname. 1x per week een wissel zou kunnen doen. Maar nee hoor, 500k DM elke keer. ” Kwestie van lezen en je had je de moeite en geld kunnen besparen
-
Wat nou droef, juist briljant. Hadden ze zelf maar voor het puin moeten zorgen Succes met rebuilden beiden maar
-
Ik kan het mis hebben @blaargh maar volgens mij deed een andere user met Antigame werken? Namelijk Tirnoch op .org: board.en.ogame.gameforge.com/i…orn-v7-feedback/&pageNo=1 @Hitsugaya Toushiro Je expeditiehandleiding gaat maar tot de 100 miljoen punten uitgaande van de nummer 1 Dat is niet echt van toepassing in Gemini, of geld het aantal punten daar hetzelfde voor boven de miljard
-
Werken padvinders wel?
Alpatsjino - - Spel
PostHeb al meerdere keren puinveldjes voorbij zien komen met over de 3 miljoen puin. Nog niet wereldschokkend maar ook niet weinig te noemen.
-
tooltips/popups
PostEn als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk de traagheid eens aanpakken, dat is ook om te huilen
-
tooltips/popups
PostAh ligt dus niet aan mij. Best hinderlijk inderdaad
-
Quote from JamesCameron: “Quote from Alpatsjino: “Grapje zeker. Dat is het bij lange na nog niet. Ze zijn voorzichtig op de goede weg, dat wel ” Ouwe zeur. De belangrijkste functies zijn er weer.Vind het al met al toch redelijk verlopen die update. Had veel erger verwacht. Bugs vallen mee, er moet her en der nog wat getweaked worden en ja de communicatie van GF was ruk. Maar ik vind de update inhoudelijk super! ” Nee de belangrijkste functies doen het nog steeds niet allemaal hoor. Ben al lang b…
-
Geen klasse keus
PostIk reken mezelf ook niet meer tot de jongste hoor
-
Geen klasse keus
PostDan moet je een klasse selecteren. Logisch dat je geen bootjes kan bouwen die toebehoren aan een klasse die je niet hebt toch
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
Alpatsjino - - Rustplaats
PostPunt lijkt me niet zo moeilijk toch. Het staat letterlijk voor jouw gearceerde stukje
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
Alpatsjino - - Rustplaats
PostLekker interessant over hoe wat waar en Trucker Vind het slim genoeg dat ie vriendjes zoekt met de sterkere gezien zijn gecrashed worden-verleden, grotere farms bestaan er bijna niet Mooie knal geworden wat zo te zien nog een staartje gaat krijgen aangezien er weer meer vloot bijkomt, maakt het weer leuk
-
Opiniepeiling
Alpatsjino - - Spel
PostDagtaak? niet zo overdrijven hoor, paar uurtjes per week max