Search Results

Search results 181-200 of 662.

• Server Onderhoud 04-09-2018

Wish2Die - - Archief

Beste spelers, Volgende week dinsdag, 4 september, zal er tussen 10:00 en 10:20 onderhoud plaatsvinden op de verschillende servers waar Ogame op draait. Het kan dus voorkomen dat je kort even niet in kan loggen en opnieuw in zal moeten loggen wanneer het onderhoud gedaan is. Geschat wordt dat het maximaal 5 minuten zal duren. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team

• Lord

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Gefeliciteerd Lord!

• Mogelijk bug?

Wish2Die - - Klachten en bugs

Gebruik je eventuele addons die je vliegsnelheid zouden kunnen beïnvloeden, zoals bijvoorbeeld AntiGame? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het spel zelf je vliegtijd ineens aanpast. Het klinkt (en gezien wat ik zie bij jouw account) dat er op bepaalde vluchten bij het versturen voor een ander vliegpercentage wordt gekozen. Kun je eens goed nagaan wanneer je opnieuw je expo's verstuurt dat op het vliegsnelheden scherm er niet 90% of lager gekozen wordt?

• Nieuwe GO's gezocht

Wish2Die - - Nieuws - Community

Quote from Wish2Die: “Beste spelers, Ik geef dit topic een licht bumpje, daar er nog altijd meer dan genoeg ruimte is in het GO team voor enthousiaste spelers die graag een bijdrage willen leveren aan de handhaving binnen het spel en het helpen van spelers met hun vragen en problemen. Interesse? Mail Queen_Sylvia of mij (Wish2Die) met je motivatie en wie weten kunnen we je binnenkort in ons knusse team verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Het Admin team ” Bovenstaande is nog altijd van toepass…

• Beste spelers, Gezien we zitten in de vakantieperiode, laten we de topics nog eventjes een weekje openstaan voor eventuele discussie. De week erop zullen we de algemene consensus in de uni's doorgeven en overleggen met onze CoMa, om zo te kunnen beginnen met de ingame polls. We zullen jullie natuurlijk hiervan op de hoogte houden en de procedure beschrijven wanneer daar meer duidelijkheid over is. Bedankt voor jullie input tot dusver! Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team

• vlootsnelheid Eridanus

Wish2Die - - Klachten en bugs

Net even gekeken, vlootsnelheid staat inderdaad op 1x in plaats van 3x. We hebben gelijk GF even aan de mouw getrokken dat het fout zit, nu is het aan hen om het aan te passen. s131-nl.ogame.gameforge.com/api/serverData.xml

• Ogame 6.7.2 en Lobby 1.1.0

Wish2Die - - Archief

Beste spelers, Op woensdag 15 augustus zullen de speelservers worden bijgewerkt naar versie 6.7.2 en wordt de lobby bijgewerkt naar versie 1.1.0. Een exacte tijd is helaas (nog) niet bekend. Het kan zijn dat deze update ervoor zorgt dat je uitgelogd raakt en opnieuw moet inloggen. In deze update worden onderstaande bugs verholpen: Quote: “Lobby: - [Feature] Universa kunnen sorteren op datum van uitkomen in spelaccount overzicht en accountsitoverzicht. - [Feature] De ranglijst in het overzicht wo…

• Aanpassing specs universa

Wish2Die - - Spel

Quote from Flugel25: “Ik snap je punt Wish, maar je mist een belangrijk argument. Ik speel Taurus door zijn heerlijke features en door het feit dat ik hier vanaf het begin alles zelf heb opgebouwd. Ik kijk allang niet meer naar de stats in mijn server maar meer naar de stats van heel OGame.nl om nog iets van uitdaging voor mezelf te houden. Wanneer dan de vraag komt welke specs we in onze servers willen dan kijk ik niet enkel naar mijn eigen server maar ook naar de servers waar ik mee concurreer…

• (Hele) oude slagen bekijken...

Wish2Die - - Algemeen

Helaas wel. Ik kan me voorstellen dat Odlaw Jr. I, Odlaw Jr. II en Odlaw Jr. III (ik ga uit van 3 voor het gemak) een zware jeugd tegemoet gaan als ze dat niet kunnen lezen, dus wellicht is het een goed idee om in het heden je flame en fleet kunsten nog maar een keertje te tonen. Ik kan me niet voorstellen dat je het verleerd bent.

• (Hele) oude slagen bekijken...

Wish2Die - - Algemeen

Met de migratie naar het nieuwe forum is er ontzettend veel qua gearchiveerde draadjes en oude troep geschoond van het forum. Dit omdat het anders weken zou kunnen duren voordat de migratie klaar was. Plus dat, hoewel het voor ons natuurlijk heel leuk is om once in a blue monday te gaan zoeken naar oude forumdraadjes, elk oud forum topic natuurlijk wel ruimte inneemt op de servers van GameForge zonder echt veel gebruikt te worden. Als je het draadje niet kunt vinden dat je zoekt, dan kun je er v…

Wish2Die - - Spel

Mijn persoonlijke mening, als speler zijnde niet als admin, is eigenlijk dat ik helemaal niets zie in de aanpassing van vlootsnelheid. Ik ben heel eerlijk, ik kies daar mijn uni's op. Ik hou niet van uni's met een snelheid groter dan 2x en eigenlijk vind ik 1x dan nog het fijnste. Dat is dan vaak de reden dat ik die uni uitkies. De grote sprongen in eco hebben ook niet mijn voorkeur. Een stap vooruit in alle uni's lijkt mij zeker wenselijk, maar ook niet al te extreem (max 2x misschien erbij). N…

• Beste spelers, Een tijdje terug is er een discussie opgeworpen door jullie met betrekking tot het aanpassen van de specificaties van bestaande (wat oudere) universa (zie: Aanpassing specs universa). Deze discussie is gestart doordat het in .org daadwerkelijk heeft plaatsgevonden (met positief resultaat en tevreden spelers als gevolg) en er binnen onze community ook interesse voor is. Na intern overleg en overleg met onze Community Manager is besloten dat wij op .NL ook de mogelijkheid krijgen om…

• queen sylvia

Wish2Die - - Ex teamleden

Happy birthday Queentje. Maak er een gezellig dagje van.

Wish2Die - - Spel

Quote from DJ Tiësto: “Quote from DJ Tiësto: “Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen. Polaris From Eco x5 to Eco x7 Vega From Eco x2 to Eco x6 From 0 to +25 fields Izar From Eco …

• Nieuwe SGO - Knigge

Wish2Die - - Archief

Beste spelers, We hebben zoals beloofd een nieuw overzicht van het game-team: * Universum * GO * * SGO * * Universum 3 * - * - * Hysteria * Hysteria@ogame.nl * Draco * - * - * Queen Sylvia * Queen_Sylvia@ogame.nl * Gemini * - * - * Minime * Minime@ogame.nl * Pegasus * DutchPride * DutchPride@ogame.nl * Hysteria * Hysteria@ogame.nl * Quantum * Knigge * Knigge@ogame.nl * RoadRunner * RoadRunner@ogame.nl * Rigel * Yoshi * Yoshi@ogame.nl * Minime * Minime@ogame.nl * Sirius * Kevin87 * Kevin87@ogame.…

• Beste spelers, Zoals jullie weten is Knigge het SGO team komen versterken. In verband met zijn aanname als SGO zijn er wat verschuivingen geweest in de verdeling qua uni's en GO's/SGO's. Tevens hebben Kevin87 en Dutchpride een tweede uni op zich genomen en heeft Fearlessz zich aangemeld als nieuwe trial-GO van Zagadra! Leer haar kennen via haar voorsteldraadje, welke je hier kunt vinden: Fearlessz. Met vriendelijke groeten, Het Game Team

• Fearlessz

Wish2Die - - Ex teamleden

Welkom terug Fearlessz. Ik moet gelijk weer aan de uni17 tijd terugdenken. Veel plezier en succes met je trial.

• Ogame 6.7.1

Wish2Die - - Archief

Beste spelers, Op woensdag 1 augustus tussen 13:00 en 15:00 zullen de speelservers worden bijgewerkt naar versie 6.7.1. Het kan zijn dat deze update ervoor zorgt dat je uitgelogd raakt en opnieuw moet inloggen. In deze update worden onderstaande bugs verholpen: Quote: “ - [Bug fix] Energie wordt soms niet correct weergegeven. - [Bug fix] Tooltip van energie in combinatie met ingenieur werkt niet naar behoren. - [Bug fix] Lange servernamen waren niet volledig zichtbaar. - [Bug fix] Er komt geen f…

• Beste spelers, Zoals de meesten van jullie al weten (en gemeld hebben), werkt het buddy-systeem en het verkrijgen van vriendschapspunten al sinds enkele updates geleden niet helemaal lekker. GameForge heeft aan ons gevraagd om door te geven dat het ze op de hoogte zijn van de problemen maar dat ze niet op hele korte termijn deze zullen verhelpen, daar ze plannen hebben om dit systeem in de toekomst om te bouwen. GameForge biedt haar excuses aan voor het eventuele ongemak. Hopend jullie hiermee v…

• Nieuwe SGO - Knigge

Wish2Die - - Archief

Beste spelers, Helaas blijft het aantal universa binnen onze community maar groeien en groeien en helaas is er nog geen sprake van een komende merge. Gezien we wel een extra paar handen op SGO niveau kunnen gebruiken, zal Knigge ons gaan ondersteunen als SGO! Zoals altijd brengt een dergelijke promotie natuurlijk wijzigingen met zich mee wat betreft de GO bezetting en helaas hebben we deze nog niet 100% uitgewerkt. We hopen echter binnen enkele dagen het volledige overzicht qua GO's en SGO's wee…