Search Results

Search results 161-180 of 662.

• Account trade sectie

Wish2Die - - Algemeen

Quote from fire rain: “dat scheelt al een stuk maar hoe kan een site of spel de optie om email of ww te veranderen verwijderen daar kan ik echt niet bij ” Die optie is er ook gewoon nog, ik denk dat er hier sprake is van een misverstand. Het lobbysysteem koppelt al een speler zijn speeluniversa aan elkaar tot 1 lobby. Dat houdt in dat je vanuit één centrale plek bij al je accounts kan. Van dit lobby account kun je vanuit de lobby zelf ervoor kiezen om je wachtwoord of emailadres te veranderen, d…

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

Wish2Die - - Spel

Quote from Malle PietJe: “maf je het nou wel of niet gebruiken waar kan je een ban op ontvangen ?? staat bij op eigen risico wat moetn we doen voor dat risico met die addon /?? ” Ik weet niet precies hoeveel duidelijker je het wilt hebben. Volgens GameForge is AntiGame niet meer toegestaan en afgeraden, omdat er geen garantie is dat er niet eventuele wijzigingen in de addon komen die druisen tegen de regels in. Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan functionaliteiten zoals automatisch raiden of…

• Beste spelers, Ogame wordt maar liefst 16 jaar en dat moet gevierd worden! announcement_ogame_en_7fbc0e62f874cc9a98b7483d4ea8936c.jpg Als onderdeel van de viering zullen er van 5 tot en met 19 oktober in 6 verschillende communities Event Servers geopend zijn. Deze universa hebben unieke instellingen en door in deze universa te spelen maak je kans op enkele leuke prijzen. Communities De communities waar deze Event Servers geopend worden zijn de volgende: Quote: “ - Duitsland (.DE) - Engeland (.OR…

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

Wish2Die - - Spel

Antigame Origin (AGO) tool/addon

• Antigame Origin (AGO) tool/addon

Wish2Die - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Zoals sommigen van jullie reeds gemerkt hebben is er momenteel nogal wat gedoe rondom de AGO tool die vele van jullie gebruiken. Blijkbaar is er een juridische strijd tussen twee van de ontwikkelaars, waardoor de tool (tijdelijk) door GameForge aangemerkt is als een 'niet getolereerde tool'. Dat houdt in dat GameForge het gebruik van deze tool voorlopig niet meer ondersteund. Tools die 'getolereerd' worden, zijn door GameForge getest en als niet conflicterend met de huidige regelg…

• Merges en specs doel unis

Wish2Die - - Algemeen

Quote from Cryptus: “Betreffende alinea 1, zo denken er ook veel spelers over teamler's (zo noemen jullie jezelf toch?) die altijd lopen te zeuren over hoe moeilijk en zwaar het wel niet is terwijl het toch echt een vrijwillige keuze was. Das bepaald niet motiverend om het ook te gaan doen, laat staan begrip te hebben voor de gemaakte keuzes, Gameforge enforced of niet. ” Ik ben de beroerdste niet om toe te geven dat de sfeer de laatste tijd beide kanten op niet bepaald ideaal is. Maar mijn inst…

• Merges en specs doel unis

Wish2Die - - Algemeen

Ik zit op mijn werk dus kan helaas niet een lange, inhoudelijke post maken. Maar ik vind het wel erg spijtig om te zien dat er na zoveel gedoe en vragen over wanneer er nou eindelijk eens een merge komt, het eerste draadje dat gemaakt wordt wanneer deze merges eindelijk echt aangekondigt worden direct zo'n negatieve insteek en bijsmaak heeft. Dat is niet bepaald motiverend voor degenen die (geheel op vrijwilligersbasis) proberen zaken op .NL in goede banen te leiden. Laat ik heel kort en eerlijk…

• account weggeven/ruilen

Wish2Die - - Spel

Nog niet helaas, maar dubbele accounts per uni dankzij de merge zou geen probleem mogen zijn. Zolang je er maar op 1 speelt en de ander in vakantiemodus zet en laat na de merge, zou je deze altijd wanneer deze feature er wel is dat account alsnog door kunnen geven.

• Server Merges

Beste spelers, Het is eindelijk zover, merges komen er weer aan! Server_Merge_Board.png GameForge geeft aan dat ze er de laatste tijd hard aan hebben gewerkt en dat ze bijna zover zijn dat er daadwerkelijk weer merges kunnen plaatsvinden. Hou het forum in de gaten voor meer informatie, de merges staan namelijk voor oktober waarschijnlijk al in de planning! Een exacte datum houden jullie van ons tegoed en zullen we delen zodra dit bekend wordt gemaakt, alsmede informatie over het verloop van de m…

• Wish2Die

Wish2Die - - Ex teamleden

Thanks jongens, wat was het leven zwaar zeg de gehele dag in de zon liggen en zwemmen in de zee, ik ben alweer toe aan vakantie. Alle gekheid terzijde, ik ben inmiddels weer aanwezig.

• Wish2Die

Wish2Die - - Ex teamleden

Beste spelers, ik ben de komende twee weekjes op vakantie in het buitenland en dus tijdelijk niet bereikbaar. 27 september ben ik weer terug, in de tussentijd kunnen jullie altijd bij mijn collega's terecht.

• Aanpassing specs universa

Wish2Die - - Spel

Normaliter zou ik het met jullie eens zijn, maar de achterliggende reden is voor zover ik weet wel legitiem en zou zeker kruisen met deze polls, vandaar ook dat het tijdelijk on hold staat. De CoMa had dat ook niet kunnen voorspellen, GameForge is ook niet altijd even transparant naar hun CoMa's toe.

• Beste spelers, Helaas heeft onze Community Manager aangegeven dat deze plannen tijdelijk op pauze staan, daar ze voor nu met andere dingen bezig zijn. Wanneer ze hiermee klaar zijn dan zorgen wij ervoor dat ze deze specificatie wijzigingen gewoon weer oppakken en er verder mee gaan. Helaas dus niet het nieuws waarop velen zitten te wachten, maar we kunnen er helaas niets beter van maken dan dit voorlopig. We houden jullie natuurlijk op de hoogte. Met vriendelijke groet, Jullie Admin Team

• Spelbederf

Wish2Die - - Algemeen

Quote from Naatee: “Wild idee: Wat als er een GO/SGO/MOD/SMOD/COMA (wie dan ook) zich bereid stelt zijn postvak als verzamelpunt in te zetten. Een ieder die een mening heeft over wat in zijn/haar ogen spelbederf is stuurt naar dit teamlid een ticket die door dit desbetreffende teamlid verzameld worden. Na het verstrijken van de deadline worden deze antwoorden verzameld, gebundeld en hier ergens gepost. Dan is er een overzichtelijk beeld van wat wij als community onder spelbederf verstaan, welke …

• Spelbederf

Wish2Die - - Algemeen

Swami, ik heb meerdere van je posts hier gelezen maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt waarom de post is gemaakt. Het gaat niet om gevallen waar je als speler gewoon normale winst maakt op een speler die mijnproductie achterlaat. Als er een hoge eco is, dan is een wat mindere actieve speler natuurlijk al snel opnieuw een leuk target. Zo'n speler kiest ervoor om in een snellere uni te spelen, dus moet dan ook beter op zijn grondstoffen letten. Het wordt een ander verhaal wanneer je elke dag …

• Forum dood maken??

Wish2Die - - The Docks

Quote from Lord: “Quote from Bolder: “Quote from Alpatsjino: “Het forumgebruik lijkt me gelijk aan het spelgebruik. Daalt het aantal actieve spelers, dan daalt het aantal actieve forumgebruikers ook ” Daar doel ik dus op.Je zou verwachten dat 'ze' dan niet zo streng zouden zijn,,,,mja, trollen is dus nog steeds not done. ” Volgens mij zijn "we" ook wel redelijk wat milder geworden door de jaren heen. Ik kan mij herinneren dat ik een instant ban had omdat ik een van mijn eerste vijf posts in een …

• Maankans Eridanus

Wish2Die - - Spel

De stand van de maan (ja de echte maan ja) heeft invloed op de maankansen. Eigenlijk een feature waar GameForge ons heeft gevraagd iedereen het zelf uit te laten zoeken en er niets over prijs te geven, maar gezien het zo lang geleden inmiddels al is kan het vast geen kwaad. Zie ook: Verzameldraadje Updates (Ogame versie 6.2.0 - "Ruimtewerf" en hoger)

• Forum dood maken??

Wish2Die - - The Docks

GO's zijn niet verantwoordelijk voor de forums Legend, GO's gaan over ingame, MOD's zijn de verantwoordelijken voor het forum. Als je een specifiek geval hebt waar volgens jouw gevoel wellicht een andere manier van handelen beter had geweest Bolder, dan zou je altijd eens met de betreffende MOD of zelfds de SMOD in PM een gesprek aan kunnen gaan en dit op een volwassen manier met diegene kunnen bespreken, dat zou nog best eens wat op kunnen leveren. Een 'klachtentopic' zoals deze gaat ben ik ban…

• Spelbederf

Beste spelers, De afgelopen tijd hebben wij ontzettend veel vragen en klachten ontvangen omtrent de definitie van spelbederf. Helaas wordt er heel snel gegrepen naar dit woord, terwijl er in het grootste deel van deze gevallen hier geen echte sprake van is. Ook wij hebben ons hier wel eens schuldig aan gemaakt en situaties ingeschat onder de noemer spelbederf terwijl in de praktijk dit wellicht in andere communities niet gedaan zou zijn. De grootste oorzaak hiervoor is dat we behalve het simpelw…

• Aanpassing specs universa

Wish2Die - - Spel

Ik zou wel iets meer geduld waarderen jongens. Ik snap dat jullie graag dit zo snel mogelijk doorgevoerd zien, maar we zijn hiervoor nogal afhankelijk van GameForge. De resultaten van de discussietopics zijn opgestuurd, zodra we meer weten horen jullie dat echt, beloofd.