Search Results
Search results 61-80 of 206.
-
om nog ff terug te komen op de ripjes die expres kapot gingen laatstik kom uit vmode en aangezien de dames zo bang zijn dat ik weer acties ga spelen in zagadra stuurden ze zoals altijd binnen 3min gelijk moonblows mijn kant op waar mn vlootje ligt had de ripjes laten liggen om de moonblows te slopen maar de dames waren te bang om een ninja dus hadden de 3 moonblows in 2sek getimed en een vlootje erachter gestuurd paar sek erachter zodat ik geen ninja zou doen maar lekker boejend die moonblows ga…
-
20x per dag uitgelogged worden op de tel elke x foutmelding als ik vlootgebeurtenissen aanklik dan krijg ik de mainpage in de mainpage maar natuurlijk niet de lijst met vloot datails dus geen savetijden geen info wanneer iets terug komt die freaking grote bagger banner met inloggen de godganse tijd zoon info bubbel als ik over een planeet heen ga ipv dat ik op de planeet kan klikken krijg ik die schijt irritante info bubbel pal over de plane fucked dat hij stopt maar hoe ken men zo werken en ver…
-
Haha mooi zo maat kunnen we samen om hem lachen
-
ik ook actie reactie dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen maar als er 1 vervelend doet kan de ander best meedoen
-
kansloos aanvallen voor een paar mil is prima maar dan kan die reactie verwachten dus 11mil verlies dikke prima punt is gemaakt ik tolereer deze shit niet
-
takeoff niet reageren of barney zn begeleider is er niet bij dus niet opletten wat hij zegt is toch allemaal poep rewind tot de volgende x geweldige slag ben trots op je wat een monster slagen maak je hier allemaal pfieuw zaga trilt op zn serverroom
-
doordat rewind het leuk vindt om voor een halve dag productie mij aan te vallen moet ik natuurlijk ff duidelijk maken dat dit niet getolereerd word als hij dom loopt te lullen en voor winst is winst vliegt prima ik zag dat ik 1mil kristal (winst) kon maken komt dat net goed uit dat ik om kristal verlegen zit rewind door dat trieste gevlieg van je op mij en mn bro's is dit actie reactie On 07-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] __________________________…
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
fire rain - - Rustplaats
Postmooi gedaan plof en erg lekker dat je weer gaat fleeten kunnen we samen weer is vliegen @ pb hf met de winst we komen het vast nog wel is terug halen
-
takeoff laat die kneusjes er valt niet mee te praten of te discuteren het is een vies trieste slag en sommige mensen kunnen een banaan recht praten maar daar is playbook niet 1 van lekker laten wezen wij staan boven hun
-
pff wat is dit nou dan kon je niet ff ingame zeggen dat je gaat stoppen echt jammer dat je stopt jij bent de enige in playbook die respect van mij verdient je bent een erg goede speler en ondanks geen nap altijd netjes de spios thuis gelaten om wederzijds respect de eerlijke strijd op de veiling ga ik missen maat ik wens je het beste toe met alles jij bent de meest sympathieke speler die ik ken lekker tijd doorbrengen met het gezin en schaken op zn tijd ik wens je al het geluk van de wereld het …
-
On 22-11-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender Barney Stinson [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 10.001 Espionage Probe 1.000 _________________________________________ After the battle ... Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Battlecruiser 1.000 ( -0 ) ______________…
-
spot sim fly On 05-11-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Battleship 50.000 _________________________________________ Defender Bou [VVV] ________________________________________________ Small Cargo 2.827 Large Cargo 4.983 Light Fighter 95 Heavy Fighter 82 Cruiser 47 Battleship 24 Colony Ship 6 Recycler 4.375 Espionage Probe 174 Bomber 11 Destroyer 25 Deathstar 1 Battlecruiser 16 Rocket Launcher 23.333 Light …
-
spot sim fly gsjes vergeten mee te saven? glrb emperor On 31-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 10.000 Cruiser 15.000 _________________________________________ Defender Emperor Nova [Campina] ________________________________________________ Rocket Launcher 15.505 Light Laser 12.155 Gauss Cannon 708 Ion Cannon 191 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 ________________________________________…
-
zag gisteren ineens zijn vloot pal naast me liggen even gesimt en gelijk gevlogen jammer genoeg kwam hij 1 min voor inpact online hele tijd in de gaten gehouden keek even in mijn inbox kijk weer en puin weg blijkbaar net te laat want had het zo goed en kwaad als het wou erachter gehangen maar blijkbaar had ik de puin save net iets te laat gezien dus kon hij ontkomen vandaag ineens weer act op de zelfde maan pal naast me spio erop en gaan want er was nergens anders act ik wist dat ik hem niet he…
-
spot sim fly On 30-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker fire rain [SpG] ________________________________________________ Small Cargo 10.000 Battlecruiser 5.000 _________________________________________ Defender de eagel [TFL] ________________________________________________ Small Cargo 6.029 Recycler 22 Espionage Probe 100 Rocket Launcher 1.000 _________________________________________ After the battle ... Attacker fire rain [SpG] _______________________________________…
-
zag dit vlootje liggen vlak naast me maar met het spio rondje zag ik ook zijn ripjes liggen in een ander mw dus voor de zekerheid maar met wat meer gevlogen meneer is altijd binnen een min online na de start van de aanval dus ben gewoon gaan vliegen met act blijkbaar werkt dat wel want wonder boven wonder bleef boutje een x lang genoeg afwezig On 30-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Cruiser 100.000 Batt…
-
spot sim fly On 28-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fire rain [Bro] ________________________________________________ Battleship 25.000 _________________________________________ Defender JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 5.000 Rocket Launcher 12.500 Light Laser 3.829 Heavy Laser 2.000 Gauss Cannon 500 Plasma Turret 200 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle …
-
heerlijk eindelijk 2 mensen die deze slag echt verdienen compenseert de deut een btje die je al die keren voor hem verbrand hebt hf met de winst gambit en bou tja ..
-
[TOT: 8.525.218.000] JamesCameron [Playbook] vs. Bou [VVV] (A: 1.618.316.000, V: 6.906.902.000)
PostKijk dat is nog is een x nuttig lekker geprakt HF met de winst