Search Results
Search results 81-100 of 180.
-
hier de geconverteerde tweede wave Dan nu mijn verhaal hier maar, gezien ik overal direct van buitengesloten werd door Klapstoeltje hemzelf. Daar waar de geruchten over het stoppen van Klapstoel begonnen werd er al gouw gesproken van een overname. Dit werd echter niet binnen de groep gehouden, maar aan de vijand gegeven. Maar daar bleef het niet bij. Ook werd er bijzonder veel vloot gepompt, wat ondertussen al een #2 vloot was geworden. Inderdaad, Klapstoeltje 14 uur voor impact uit de vriendenl…
-
De tweede wave om toegang te krijgen tot de grondstoffen die er lagen. Omdat ik inner lag was ik de aangewezen persoon om het af te maken. Winst wordt uiteraard verdeeld met de mannen van de AGS, en zit ook al inberekend bij de winst en puin van de AGS, dit is dus niet extra winst. Het is gelopen zoals het gelopen is, ik zal wel uitleg geven in het originele dramatopic. Klapstoel, of rcthans, succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-08-2022 --:--:--, toen het tot een …
-
Vandaag een mooi vrachtvlootje gevonden. Dus ff ss en ic gesprongen en gevlogen... Was ik vergeten navi's te springen voor de naraids. Wachten op de spronger en een uurtje later alsnog de naraids gevlogen. Halverwege de naraids komt BOEMER online, maar er was weinig wat ie nog kon doen zonder zijn vrachtvlootje die ondertussen al gesloopt was. BOEMER GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] _______________…
-
Wie de kleintjes niet eert.. Wederom een spot, sim, fly GL@RB Lieutenant Fenrir De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Bommenwerper 7.000 Reaper 5.093 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Fenrir ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.014 Groot vrachtschip 14.499 Licht gevechtsschip 2.220 Zwaar gevechtsschi…
-
[TOT: 3.105.786.000] Governor Leto [B00m] vs. Dikzak [FUNFUN] (A: 697.002.000, V: 2.408.784.000)
PostVlootje gespot, gesimmed, recs bijgevraagd (wederom dank @martinus), en gevlogen Goed verhaal, lekker kort dit keer Dikzak GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 37.834 Zwaar gevechtsschip 23.316 Kruiser 19.328 Slagschip 9.548 Interceptor 8.464 Bommenwerper 7.681 Vernietiger 6.136 Reaper 2.898 Klein vrachtschip 10.267 Spionagesonde 49.1…
-
Prima winst zo zou ik zeggen, is toch weer 10x 5 miljoen
-
Vannacht een beetje rond lopen spioneren zonder echt een doelwit. Viel eigenlijk niet zoveel te halen. 2 andere aanvallen en wat raids uitgezet en mijn spioronde maar voortgezet met mijn 4 overige vlootsloten. Zo ook langs ronnie, niet eens met het idee dat er wat te halen zou vallen, want hij legt zijn vloot altijd netjes achter zijn verdediging en hij had nog activiteit. Klein uurtje later nog steeds nergens een interessant hitje, ik wilde al bijna bij Pop gaan kijken of er nog 5m op zijn pla…
-
Lol, als je goed gekeken had, had je gezien dat het puin van je satjes er nog lag, en ik daar dus niet op vloog. Als je 10m aan def hebt, dan kom ik al niet meer langs voor je 5m grondstoffen. dat is het hele idee van een anti raid defje. Zonder def ben je niet meer dan een itje wat mij betreft.
-
Wederom een spot, sim, fly. Wel mijn eerste solo top 10 hit. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 73.799 Kruiser 16.658 Slagschip 7.730 Interceptor 6.153 Bommenwerper 6.339 Vernietiger 4.635 Reaper 4.535 Klein vrachtschip 59.541 _________________________________________ Verdediger Madpilot [TRLC] ____________________________________________…
-
Mooie ninja inderdaad! Jammer sweex, volgende keer wat beter opletten
-
Volledige vloot op expo save vanaf de planeet. Was alleen hopen dat de expo niet een versnelling zou krijgen. GL@RB, en volgende keer geen expo doen vanaf je planeet zou ik zeggen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Bommenwerper 5.909 Vernietiger 4.183 Reaper 3.676 Interceptor 5.663 _________________________________________ Verdediger Chancellor Cetus _______…
-
Spot, sim, fly. De aanhouder wint! GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Kruiser 15.183 Slagschip 6.647 Interceptor 5.674 Pathfinder 13.133 _________________________________________ Verdediger Smokes [LMS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.002 Groot vrachtschip 18.657 Licht gevechtsschip 49.158 Zwaar gevechtsschip 2.255 …
-
winst is winst, de deut was toch al verloren Def GL@RB
-
Goed bezig geweest! Ga zo door!
-
[TOT: 959.412.000] Governor Leto [B00m] vs. Senator Flyby [DBS] (A: 113.281.000, V: 846.131.000)
PostWilde eigenlijk de 20m kristal die in eerste instantie op zijn maan lag meenemen, maar onderweg ineens activiteit. Ligt zn volledige vloot ervoor, maar geen spoor te bekennen van Flyby. Ik mijn vrachters terugtrekken, en maar vliegen op de vloot, Flyby bleef weg, dus hierbij deze net geen top 10 hit. Flyby GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Zwaar gevec…
-
Zag een lekker hapje kristal, ook maar gelijk meegenomen Succes met de rebuild, Cetus! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Governor Leto [B00m] ________________________________________________ Vernietiger 3.730 Reaper 3.170 _________________________________________ Verdediger Chancellor Cetus ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.311 Groot vrachtschip 3.960 Licht gevechtsschip 3.065 Zwaar gevechts…
-
Deze slag is medemogelijk gemaakt door..
-
Eerste Hof [TOT: 8.764.000] Proconsul Palma vs. hcsoldier666 [FUNFUN] (A: 1.022.000, V: 7.742.000)
PostLekker bezig! Ga zo door!
-
Waar zal ik eens beginnen... Het begon eigenlijk allemaal bij een nacht of 2 geleden waarbij ik even een spiorondje gedaan had. Hier zag ik 50m gs met wat vrachters liggen, in eerste instantie deze laten liggen maar later op nacht geen activiteit te bekennen, en zaten deze gs in mijn navi's. Blijkbaar was dit grapje niet zo goed gevallen, want nog geen halfuur later werd ik bekogeld met spio's, zo ook de volgende dag. Even met onze grote vriend overlegd, en ik zou een bait gaan opzetten. Gister…