Search Results
Search results 41-60 of 112.
-
wat een farm is dat zeg. helaas geen goodies zo te zien maar prima winstje (y)
-
Een lekker hapje zo in de nacht. Goed gedaan gents.
-
Expeditie handleiding
Doc Holliday - - Algemeen
PostQuote from Gorilla: “Is er een samenvatting? ” JamesCameron is in 2019 aangekomen. Nee, prima uitleg hoor. Bedankt
-
Quote from Plofkop: “Quote from Doc Holliday: “Quote from Plofkop: “Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach. ” Omdat je je vloot laat liggen. ” Fijn dat je probeert mee te denken, maar blijkt niet je sterkste kant te zijn. ” Zegt degene die net gesloopt is.
-
Quote from Plofkop: “ Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach. ” Omdat je je vloot laat liggen.
-
En zo krijgt een slag met 200 miljard+ schade amper aandacht het kan verkeren..
-
Ogame weer opstarten
Doc Holliday - - Algemeen
PostQuote from noad: “Dames en heren, Na een heel aantal jaar gestopt te zijn komen tijdens deze quarantaine tijd toch weer de kriebels om ogame op te pakken. Ik kom nog uit het ogame tijdperk zonder alle ‘verdubbelaars’ of hoe ik het ook moet noemen Toevallig zag ik dat ik nog een accountje had in uni 3. Maar mijn vraag aan jullie is nu: wat is momenteel het actiefste uni om te spelen? Ik hou wel van wat tactisch spelen met een vlootje. Moet ik maandag beginnen in het nieuwe uni of zijn er leukere …
-
Mijn verhaal
PostBlijkbaar belangrijk om even te vermelden of er telefonisch contact is geweest. Nee geen telefonisch contact gehad, maar na je nieuwe ban hadden we het wel zien aankomen natuurlijk. Tot snel.
-
Quote from Spacefighter: “denk dat Smeagol en Nettenboer hier niet goed over gecommuniceerd hebben, want dit kan natuurlijk niet Lekkere slag ” De vloot lag er al dagen maar durven het niet meer aan
-
Quote from Simba: “Quote from Alpatsjino: “Kleine kans aangezien we het wel over Trucker hebben, hij is meer expert in gecrashed worden, dan zelf crashen ” HEERLIJK DEZE MAN! ” Dat valt tegen..
-
Het is gewoon een enorme slag om niet trots op te zijn. Het is waarschijnlijk ook meer de toon die de muziek maakt in de startpost van dit topic. Zo van; dit hebben we toch even mooi gedaan en iemand zijn lesje geleerd. Nee jullie hebben iemand genaaid die op een andere manier waarschijnlijk lastig(er) te pakken zou zijn. Het is wel part of the game natuurlijk, dit soort streken horen ook bij OGame. Normaal gesproken kan de verliezer van de slag zich schamen, in dit geval mogen de aanvallers dit…
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Call of Duty: “Dus vlak voordat je gaat vliegen kick je Trucker uit je ally? misschien dat Trucker niet helemaal goed bezig is geweest met de ninja etc.. maar dit is gewoon keihard backstabben.. zou ik niet trots op zijn als ik jullie was! ” een koekje van eigen deeg noemen we dat.. hij zet een ninja in op een allymaatje, dan crashen wij dat allymaatje terug.. karma ” Zou er ook niet overdreven trots op zijn over deze handelswijze. Het is gebeurd maar de mani…
-
Wat een slag zeg en wat een berg puin & winst.
-
Mooie slag hoor kan niets anders zeggen, netjes uitgevoerd verder. Welkom terug.
-
Doc Holliday
PostMet pijn in mijn OGame-hart moet ik helaas het team alweer verlaten uit eigen overweging (en ga hiermee op voor het kortste teamlidtopic ooit ) Een korte periode waarin veel gebeurd is, zowel in OGame-land als persoonlijk. Ik wens het team het allerbeste voor de toekomst. Als speler zal ik nog wel wat aanrommelen tussendoor. Bedankt.
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostMooie hit Nick, have fun with the goodies. Lijkt me niet dat dit ten koste kan gaan van de aanvaller als hij er echt zo strak opzat.
-
Vechio
PostSterkte met je trial, het zal niet meevallen om in de voetsporen te treden van je legendarische voorgangers.
-
Quote from Independence: “Quote from Doc Holliday: “Ik schrok al, een GO die iemand prakt.. dat is een zeldzaamheid. Gelukkig was het een stand-in. ” Oh? Moet je eens in de top 10 al kijken @Doc Holliday :-)Des al niet te min mooie slag! ” Ik bedoel niet een GO die wordt geprakt, die zag ik inderdaad al staan in de top 10
-
Ik schrok al, een GO die iemand prakt.. dat is een zeldzaamheid. Gelukkig was het een stand-in.