Search Results
Search results 121-140 of 301.
-
Merge van Fidis
PostQuote from Storozhevoy: “ik gister ochtend om 07:00 met 0 active spelers als enigste actief, meestal zijn er een stuk of 7-9 gasten online. ” als dat langer zo doorgaat kan je wel 1e worden
-
Natuurlijk zijn er weinig nieuwe spelers die het wat langer vol houden. Maar de motivatie om te rb is er bij de meeste spelers echt niet als er over 2 weken een nieuwe uni begint. En als er bv maar 1x per jaar een nieuwe uni start zullen er of zijn die permanent stoppen en er zijn er die vol gaan rb,en nu hoop ik altijd dat de laatste groep het grootst is.
-
De eigenlijke fout van de leegstroom ligt natuurlijk wel bij GF.als die niet om de 2 maanden een nieuwe uni opent dan heeft stoppen nadat je gecrasht ben niet heel veel nut aangezien het te lang duurt voor je weer kan beginnen . Nu is het max 2 weken wachten en je kan weer beginnen om te proberen op 1 te komen,helaas lukt dat dan weer niet voor de meeste en kunnen ze het binnen no time weer proberen. Dus of ze moeten niet te snel nieuwe unis openen of meer 1e plaatsen maken
-
Eigenlijk is het voor GF wijzer om juist niet te mergen,dan zijn jullie verplicht om wat extra dm te kopen om de achterstand te verkleinen Maar eigenlijk ff simpel samengevat,je wil mergen omdat jij/jullie de skills niet hebben om er 2 bij te houden. Best wel een goed punt,dus ik ben tegen. En dan nog maar te hopen voor je dat je servers krijgt die minder dan die van jullie zijn anders hou je het probleem.
-
Lekker man,mooie winst haal je daar weg
-
Lekker bezig Patje,ga zo door
-
[TOT: 906.539.500] Spacefighter [n00dles] vs. Kamerplant [SSA] (A: 0, V: 906.539.500)
discordia - - Rustplaats
PostIk ben eigenlijk wel benieuwd wat kamerplant dan een turtle vind in deze uni. Ontopic,alles weer lekker om geknikkerd space,ga zo door.
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.402.491.000] Terra [TNO] vs. Nelly [Watjes] (A: 240.444.000, V: 1.162.047.000)
discordia - - Rustplaats
PostLekker man,ziet er hier nog beter uit dan op de rgp Nelly succes met rb
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Robbendinho: “Ben ik mijn accounts voor niks kwijt ” Nouja. Is wel fijn voor alle andere mensen. Die hebben nu namelijk ook weer kans om 1e te worden. ” Zekers daar heb je een punt je zal maar een account in gemini van hem krijgen rang 174 of xalynth rang 100,dan redt je het wel alleen hopen dat het spel dan nog wel jaren door gaat Ik zit het zelf eens terug te lezen,maar best wel zonde robbendinho om deze top account zo maar weg te geven voor een 1 april grap.
-
Wat raar dat had toch niemand verwacht dat het een 1 april grap is,ik gok dat Treinrek wel een rollback wil hebben Dat zo'n pro speler zo genaaid word,nu maar hopen dat hij niet gaat delete,iemand moet GF in leven houden nl. Aan gezien ik er geen cent aan uitgeef hoop ik dat treinramp het wel blijft doen.
-
Quote from Treinrek: “#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE Ik kom al deut tekort.... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen... deutboertjes kunnen ook hogere prijzen vragen... GF JULLIE MAKEN FLEETERS VOLLEDIG DOOD ZO!!!!!! GEFELICITEERD MINERS EN TURTLES!!! Als ze dit dooevoeren gaan mijn accounts in delete. Geen DM inkomsten meer van mij zo. REEEEEEEEEEEEE ” Je ben een man van je woord dus
-
Kaas
PostTenenkaas ?
-
Quote from Treinrek: “Als andere fora het niet melden en dus die update niet krijgen en NL WEL.... gooi ik 100% mijn accounts in delete. F*CK DAT! Ga vanaf nu wel in .fr spelen. Niet dood en blijkbaar misbruikt GF die server nog niet om fleeters te pesten... ajuus en TOT NOOIT MEER IN .NL UNI ” Man wat zit je nu te zeuren je sponsort die gasten al heel lang en nu gaat het iets meer kosten ga je lopen piepen.Je hebt niet de x-factor toedeledokie