Search Results
Search results 141-160 of 317.
-
Quote from Bolder: “Quote from Barney stinson: “sorry kan je dit vertalen in abn? zoals je zelf ook altijd vraagt of het in het algemeen beschaafd nederlands kan. ” Tja, dan is er weinig hoop voor je.... Verder met vliegen en raiden en what ever. ” grappemaker
-
Quote from Bolder: “Quote from Barney stinson: “sorry kan je dit vertalen in abn? zoals je zelf ook altijd vraag of het in het algemeen beschaafd nederlands kan. ” En dit is abn??:) Lekker door vliegen, leven in de ogame soep. GL@RB wel meer abn dan waar me antwoord voor was. ja oke geen tekens enzo ” Quote from Plofkop: “ Quote from Barney stinson: “trots wezen op je 11 mil verliezen slag wauw te triest rewind vlieg op je nog voor winst maar agh maak je jezelf maar sneu ventje ” Mooi dat iemand…
-
zag hem aankomen en toen was het hopen op dat ie door zou vliegen en dat was het geval alleen 1 nadeel kon niet alles reccen ivm te weinig recs en dus was er ook een puindief aanwezig wel veel kunnen reccen met 5 recs en ff later iets meer maar heb winst en me eerste hof in de uni. glrb en bedankt voor de sportieve reactie On 10-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker HostBilly45 [TUD] ________________________________________________ Battlecruiser 100 Large Cargo 100 _____…
-
ah nice 27k deut winst ga zo door rewind def glrb
-
[TOT: 2.718.998.000] Barney Stinson [Playbook] vs. Contractor (A: 387.226.000, D: 2.331.772.000)
PostQuote from Takeoff: “Huh, maar dit is toch een account van Playbook? ” je ben zelf actief zoek het is op zou ik zeggen. het is een oude account uit bro
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “trots wezen op je 11 mil verliezen slag wauw te triest rewind vlieg op je nog voor winst maar agh maak je jezelf maar sneu ventje ” pff op een slag nacht door halen voor paar mil winst pannekoek op paar spalers verlies slagje niks mis mee slag staat damge dubbel en dik - winst! ” sorry kan je dit vertalen in abn? zoals je zelf ook altijd vraag of het in het algemeen beschaafd nederlands kan.btw he…
-
[TOT: 2.718.998.000] Barney Stinson [Playbook] vs. Contractor (A: 387.226.000, D: 2.331.772.000)
Posteen Hartelijke welkom voor de nieuweling. me vloot wou op pad. On 08-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 600.000 Cruiser 168.848 Battleship 100.000 Destroyer 20.000 Battlecruiser 40.000 _________________________________________ Defender Contractor ________________________________________________ Recycler 11.000 Espionage Probe 311 Bomber 150 Deathstar 1 Rocket Launcher 288.994 Ligh…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “trots wezen op je 11 mil verliezen slag wauw te triest rewind vlieg op je nog voor winst maar agh maak je jezelf maar sneu ventje ” pff op een slag nacht door halen voor paar mil winst pannekoek op paar spalers verlies slagje niks mis mee slag staat damge dubbel en dik - winst! ” sorry kan je dit vertalen in abn? zoals je zelf ook altijd vraag of het in het algemeen beschaafd nederlands kan. btw het blijf een verlies slag al is de damage groot ma…
-
agh fire wie heeft eerder een begeleider nodig als ik zo lees en wie zoek nou aandacht van me ingame ugh zeg maar niks verder want het is te grappig van jou en takeoff dat jullie denken dat je me zwart kan maken xD
-
trots wezen op je 11 mil verliezen slag wauw te triest rewind vlieg op je nog voor winst maar agh maak je jezelf maar sneu ventje
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Nu snap ik wel waarom je anoniem wil blijven ” tissue nodig takeoff?mooie slag rewind glrb plof maar dat lukt je vast wel gok zelfs al dat het al klaar is ermee ” Aandacht nodig? glrb Plof, niet omdat het veel is maar gewoon rotwerk hahah ” ik heb geen aandacht nodig zoals jij dat nodig heb.
-
Quote from Takeoff: “Nu snap ik wel waarom je anoniem wil blijven ” tissue nodig takeoff? mooie slag rewind glrb plof maar dat lukt je vast wel gok zelfs al dat het al klaar is ermee
-
Quote from Takeoff: “Volgens mij weet Playbook intern niet eens hoe en waarom Trucker is gejoind, de verhalen verschillen nogal van de verschillende leden. Maakt ook niet uit, het is natuurlijk niet Trucker zijn schuld maar gewoon zielig van Playbook dat ze zelf niet konden winnen En Independence we proberen Playbook af te leiden zodat Plof ze stiekem terug kan pakken, ssssssshhhh!!! En Alpatsjino wij waren aan de winnende hand totdat Playbook Trucker erbij haalde en flink DM ging inslaan om onz…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Supermercado: “Heel simpel: bij de vorige hit op plof hadden we trucker nodig. Daarna was het vreemd om hem te gaan hunten dus hebben we allemaal besloten dat we hem gaan vragen om in de ally te komen. En sindsdien zit hij bij ons als een playbooker ” moet je er ook bij vertellen dat trucker eigenlijk xali wilde joinen maar dat ht en de playboys hem hebben gedwongen om te merge naar zaga inzane19om een nieuwe uni10 tekrijgen als trucker xalynt was gejoint waren j…
-
Quote from Takeoff: “Mooie slag, lekkere winst ook wel Plof heeft agility level 100 denk ik, hij is gewoon niet te stoppen hahah Ik wil er niet veel woorden vuil aan maken (zonde van de thread) maar niet liegen Super, ik heb het verhaal gehoord over hoe Trucker bij Playbook is gekomen haha. Voordat hij bij jullie kwam hielp hij ook ons met reccen toen we Klapstoeltje hadden gepakt. ” oh hoe is jou verhaal dan hoe trucker bij ons kwam?? wie a zeg moet ik ook b zeggen ja toen ie jullie hielp met r…
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Lekker hapje @Barney stinson waarom zo weinig deut bij je subs Of is deut schaars bij playbook nu Rewind 1,1 miljard deut is kwijtgeraakt door een prachtige save ” wat heeft mijn deut te maken met rewind zijn deutverlies??alsof ik mijn deut haal bij rewind om te kunnen saven.misschien heb jij zo'n rare constructie maar ik niet. en ben aan jou totaal niet verplicht om te vertellen waarom bij me sub er zo weinig deut lag. of ben…
-
Quote from Takeoff: “Lekker hapje @Barney stinson waarom zo weinig deut bij je subs Of is deut schaars bij playbook nu Rewind 1,1 miljard deut is kwijtgeraakt door een prachtige save ” wat heeft mijn deut te maken met rewind zijn deutverlies?? alsof ik mijn deut haal bij rewind om te kunnen saven. misschien heb jij zo'n rare constructie maar ik niet. en ben aan jou totaal niet verplicht om te vertellen waarom bij me sub er zo weinig deut lag. of ben je gewoon op zoek naar een andere topic waar j…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Supermercado: “Quote from BeLikeMe: “Quote from JamesCameron: “@BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes ” Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukttiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker! ” HT de baas? mo…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from JamesCameron: “@BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes ” Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukt tiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker! ” en toch heeft ie jullie in vmode gekregen waardoor je nu nog …
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Deze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah) board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/ ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs! ” en dan loop je nu te janken dat het gebeurd bij jou? zakdoekjes zijn heel goedkoop behalve als je er een geurzakdoekje wil Quote from fire rain: “takeoff laat die kneusjes er valt niet mee te praten of te discuteren het is een vies tries…