Search Results
Search results 61-80 of 945.
-
ik speel vanilla op mijn desktop. Sinds een van de meest recente updates komt er een extra informatie box boven het voorwerp waar je overheen "hovert" die niet weg gaat als je naar boven gaat. Wat me nu veel gebeurt is dat ik geen hoeveelheden kan invullen bij de kleine en grote vrachtschepen doordat deze box het input veld blokkeert. Je gaat automatisch over de spio of recycler heen vanuit de verder knop. Het is gewoon irritant, ervaren mensen dit ook? Kan dit er weer uit gepatcht worden?
-
je laten crashen helpt inderdaad je alliantie goed mee! GL@RL
-
Inactivity script vragen
Spacefighter - - Algemeen
PostQuote from Bolder: “Het gaat tijd worden dat er onderhand eens iets anders gebeurd met DM. DM kopen en universeel beschikbaar maken, kies wat en hoeveel je naar welke server wilt overhevelen. ” is volgens mij al eens ergens langsgekomen. En met betaalde dm zou dit prima kunnen inderdaad.
-
elke turtle is het kraken waard. Moest echt 5x lezen om dat uit je ingewikkelde zin met dubbele ontkenningen te halen xD. Niet zo tof doen en gewoon bashen die handel
-
Ben je ooit weggeweest van dat account kookie? xD
-
wist niet eens dat het volgende boek op de planning stond. Vraag me af of dat nog wat wordt, vond het allemaal beetje vaag worden in boek 3. Maar we shall see. OT: def gl@rb
-
plopn00bje Wat doe je nu!!! Rebuilden die hap
-
heet je hoofdplaneet Camorr? XD Mooie slap man! Ga zo door
-
treurig weer het niveau in nl Wat doe je überhaupt op die maan met zo weinig deut? Als je dan eens uit vmode komt, probeer dan wel iets op te letten xD. Waarom anders uit vmode Lekker gespot, mooi afgemaakt Def gl@rl
-
moet je eens nagaan hoe weinig Jillian eigenlijk kan xD DM bestaat zodat n00bs zoals Jillian eindelijk ook eens kunnen ogamen
-
Aankomende update?
Post@Lange Giraffe Gewoon 3 allianties hebben. Met semi inactieve dummy account als alliantieleiders xD. En hoppen naar behoefte Ik voorzie totaal geen problemen
-
Aankomende update?
Postboard.en.ogame.gameforge.com/i…iance-update-coming-soon/ vraag me af of je ad-hoc kan switchen van class of niet. Anders even naar een klasse switchen als je onderzoekje wilt aanzetten, en direct weer terug. Even switchen als je een slag maakt, en weer terug
-
Inactivity script vragen
PostYou CAN choose, but its indefinitely loading. I don't see a token or something. The whole server is very laggy. It's just live ofcourse, but just checkin' if people know it's a bit laggy IMG-20210511-WA0001.jpg
-
Inactivity script vragen
Postnou. Het script heeft gewerkt voor een account van me. Ik heb nu 10 planeten en 10 herplaatsingen. Lijkt mij dat je beloont wordt voor het vakantiemodus staat met 240K dm per planeet? Klopt dit? Daarnaast zit ik dus nu in de graveyard. U300: 999 melkwegen met 999 zonnestelsels, maar ik kan er nog niet uit migreren. @Independence neem aan dat iedereen die daar zit nog niks kan, maar als je ergens zou kunnen checken? Fun times
-
Populariteit Ogame
Postheb niet alles gelezen nog, maar denk dat het bij Ogame heel erg stokt op de volgende dingen: 1. Slome engine en weinig mobiele toegankelijkheid. Zelfs op een pc klik je niet snel door alle dingen heen. Het verwerken van je verzoeken gaat naar mijn idee tergend traag om maar niet over mobiel ogamen te beginnen. 2. Low gain in het begin. Je klikt wat rond maar bent niet direct hooked. De "populaire" games hebben voor alles een nieuwe missie waar je best veel voor terug krijgt. Tutorial van Ogame …
-
Inactivity script vragen
Postklinkt echt vet goed doordacht
-
Ogame en politiek
PostQuote from Hysteria: “Als het team vergeleken word met de politiek, dan wil ik jou vergelijken met Rutte, weigert zijn zijn eigen bijdrage aan ellende te erkennen, en heeft daar doorgaans geen actieve herinnering aan. ” Bolder for president. OT: Bolder. Goed verhaal, lekker kort
-
het houdt niet op, niet vanzelf