Search Results
Search results 121-140 of 945.
-
hoeveel deut was dit? Is dit nog de moeite waard zo?
-
Zo ken ik Mattie weer Te veel ToS gespeeld vannacht? XD
-
Update itjes script
Spacefighter - - Spel
Postdus inactieve accountjes, zonder vmode, met gekochte dm gebeurt dus niks mee?
-
Update itjes script
Spacefighter - - Spel
PostQuote from Independence: “Hoi! Vanaf morgen 13:00 is er een fix aan een script tbv Inactives over zetten. Wat houd dit in? Vanaf de merges zijn er talloze Inactives die overal nog rond zweven. Deze worden door de script op gepakt en naar een Graveyard server geplaatst. De script is nog niet actief. Betreft enkel dat deze geïnstalleerd word op de server. Groetjes ” @Independence Ik had vernomen dat het om inactieve vakantie modus accounts ging die langer dan 28 dagen inactief waren. Is dit dat sc…
-
als teamlers het voorbeeld moeten geven in een uni en die teamler ook nog mattie is, dan weet je dat de uni diep gezonken is Nee hoor mattieschattie, je bent een toppertje
-
Onderzoeks- en vlootpunten
Spacefighter - - Spel
Postdef telt deels als eco. Vrachters tellen deels als eco De optelsom klopt in the end dus voor geen meter. Weet niet hoeveel precies
-
pro move Alles in 1 slot op 100%?
-
150K ss? Wat is dat voor prehistorische vloot samenstelling dan? Azenomei, mensen zoals jij maken het dus rendabel hè voor de vhoppers
-
Die vlootontsnapping is er alleen tot 500K punten. Als je voor dat punten aantal wordt aangevallen door iemand voor wie jij oneervol (wit) bent, dan kan de vlootontsnapping getriggered worden bij een verhouding hoger dan 5:1 (of hoger dan 3:1 als je zelf officier hebt) Er komt dan een auto-save, die wel iets deut kost (zelfde locatie puinsave) en je vloot, minus spionagesondes en RIPS redt van de aanvallende vloot. Je bent je grondstoffen en verdediging dus wel deels kwijt, maar je hebt je vloot…
-
toegevoegd daaraan: Vrachters hebben weer een andere vlootwaarde voor die vergelijking volgens mij. Correct me if I'm wrong Het beste is om een goede sim te vinden en hier kijken wat er uit komt. Edit: Als ik snel op trashsim kijk en 5000 lg op 1000 lg laat vliegen, dan is de vlootwaarde 5:1 EN de ontsnappingsratio 5:1 Als ik 5000 lg op 1000 kv laat vliegen, dan is de vlootwaarde ook 5:1, MAAR de ontsnappingsratio is 20:1 Vrachters wegen dus 4x minder zwaar.
-
Kaj
Postheb je ook nog ergens een speelaccount of ben je met denkbeeldige virtuele plasmakannonnetjes aan het spelen?
-
Aanblijven "Beloningen"
Spacefighter - - Spel
PostJoepie
-
Zo wil ik ook wel hoppen. Je weet toch dat je meer kan ophalen dan 2 dagproductie in een paar uur :D. Gl@rb DDD
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
Poststel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting: 400K dm Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket. Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben
-
ik.moest wel even gniffelen om de alliantie naam Tsja. Gewoon dom DDD, wordt direct afgestraft Gl@rb
-
Rebuild gaat lekker klap
-
miljardje winst, matig
-
MiniMe
Postmeet is uitgesteld tot een nader te bepalen datum. Dus er is nog hoop Stefan