Search Results
Search results 121-140 of 190.
-
Laat dat stoeletje maar dicht. Volgens mij is unleasher de volgende
-
Inde ligt te slapen ... De kapitein maar dan?
-
Goeie gok ... Het schaap vervolgens?
-
Vlootje gespot van Roles010, moest een lange vlucht maken, even getwijfeld, maar toch maar een poging gewaagd met het idee van wie niet waagt, niet wint De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 15.230 Reaper 2.455 _________________________________________ Verdediger Roles010 [SOA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.233 Groot…
-
Activiteit gespot op een maan van Kayleth terwijl er nergens anders enige activiteit was. Was een verre vlucht, niet gedacht dat die ging lukken dus geen puinruimers meegestuurd. Toen het bleek dat deze wel een succes was, de puinruimers pas verstuurd voor een heel lange vlucht maar gelukkig toch nog heel klein beetje kunnen ruimen voor de verdediger alles opgehaald had. Succes met de rebuild @verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam…
-
Hier is hij dan, de nieuwe nummer 1 van Izar ... Gisteren toen ik toevallig eens op de phalanx keek bij Phoenix (de nummer 3 vloot van de uni), zag ik 6 expedities vliegen met elk 80 tot 85k lichte gevechtsschepen in. Nou, ik was even verbaasd toen ik dat zag, maar het was avond en ik was moe, dus ik dacht ik hou het later even in de gaten, misschien komt er wel een mooiere expeditie voorbij ... Nou maar even in de gaten gehouden de dag erop en opnieuw zie ik 2 expedities uitvliegen 's morgens, …
-
[TOT: 344.170.000] Middnight [GZV] vs. Ontzettend moeilijk [Peanuts] (A: 24.588.000, V: 319.582.000)
PostDe naam van de verdediger op zich is al een uitdaging ... Het puin heeft de verdediger, had de recs niet eens verstuurd. Zijn hoofdvloot lag op een ander maantje te rusten, dus ik wist dat die sowieso al te laat gingen komen. Terug beetje brandstof kunnen binnen halen voor mijn bootjes De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 15.000 Klein vrachtschip 25.000 …
-
Quote from Independence: “Heya daar istie dan! @Middnight jij had ook kans gehad! Mooie slag ” Potverdikke ...
-
[TOT: 1.583.791.000] Middnight [GZV] vs. Proconsul Neso [Zen] (A: 252.649.000, V: 1.331.142.000)
Middnight - - Rustplaats
Post~HT @06-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar de Rustplaats. Had Proconsul Neso zijn vloot gespot rond de middag, maar er was overal activiteit, dus hij leek me online te zijn. Eventjes vergeten op te volgen en toen ik opnieuw keek, zag ik een 45 min timer op zijn maan en op alle andere planeten en manen geen activiteit noch timers meer. Dus dacht dat zijn vloot wel in save zou zitten, maar toen ik even keek bleek ze wel nog op zijn maan te liggen ... Vlug de bootjes uitgestuurd en gelukkig…
-
[TOT: 1.741.948.000] Middnight [GZV] vs. Roles010 [SOA] (A: 323.839.000, V: 1.418.109.000)
Middnight - - Rustplaats
Post~HT @15-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Had al paar keer enkele sterretjes gespot van Roles, maar vanmorgen spotte ik plots voor de eerste keer de volledige vloot met een timer op zijn maan. Hij was ondertussen al stevig sterretjes aan het bouwen, dus ik dacht ik geef het maar even een poging. Niet gedacht dat het zou lukken, dacht ik al te laat vertrokken was, maar het geluk stond toch aan mijn zijde De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-12-2019 --:--:--, toen het …
-
De deutraidjes zijn toch de leukste De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnightie [GZV] ________________________________________________ Kruiser 30.000 Bommenwerper 750 Vernietiger 500 Reaper 682 Groot vrachtschip 5.000 Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Engineer Starburst ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.120 Groot vrachtschip 8.903 Recycler 516 Spionage…
-
Quote from fearlessz: “Quote from TerrorSkop: “Netjes gedaan. Ik ben echt helemaal klaar met deze update. Het zit compleet vol met bugs. Dat gekke kleurenbalkje met vluchtsnelheden verspringt uit zichzelf. De werf blijft extra schepen bij bouwen (had gisteren ineens extra vrachtschepen uit mijn werf). Ik heb de bootjes weggestuurd op 10% en zou dus aan moeten komen over een dikke 5 minuten. Helaas bedacht het spel dat ik for some reason 20% heb aangeklikt en kwam het al om 06:15 uur vanochtend t…
-
Accountje gezocht
PostNee, niet meer nodig. Heb al accountje in Izar ondertussen. Mag slotje op ~HT | Closed
-
[TOT: 1.114.199.000] Middnightie [GZV] vs. Kayleth [AFTER] (A: 138.540.000, V: 975.659.000)
Middnight - - Rustplaats
Post~HT @01-02-'20 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Toevallig activiteit gespot op een maan, nadat ik zat rond te neuzen bij zijn buur. Lag er toch een mooi vlootje, dus vliegen maar Meteen een knaller om binnen te komen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnightie [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 185.000 Kruiser 32.500 Slagschip 7.250 Interceptor 4.000 Reaper 700 Spionages…
-
Eindelijk een eerste winstje kunnen pakken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnightie [GZV] ________________________________________________ Kruiser 2.500 Klein vrachtschip 5.500 _________________________________________ Verdediger TerrorSkop ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Groot vrachtschip 3.087 Licht gevechtsschip 4.000 Recycler 1.000 _________________________________________ Na h…
-
Accountje gezocht
PostOp zoek naar een eenvoudig accountje in een van de oudere uni's. Liefst iets die wel al een basis heeft, zoals planeten en manen. Als je accountje niet meer wil, neem ik het graag over.
-
Ik had al gemerkt dat jullie allemaal actief waren rond dezelfde zone toen ik de sterretjes gespot had, maar Director had ondertussen ook al meermaals zijn sterretjes veilig laten uitvliegen, dus wat was de kans dat jullie dan nu net allemaal zouden liggen wachten . Even getwijfeld en dan toch maar gegaan met het idee van wie niet waagt, blijft maagd ... Had beter toch mijn buikgevoel gevolgd, maar ik ben net een klein kind die een snoepje ziet en er moet proberen afblijven ... Lukt me nooit Ah …
-
Account heeft mooie mijntjes voor wie terug iets wil opbouwen. Vloot werd door de gehaktmodel gehaald en het wordt tijd dat ik maar eens met pensioen ga na mijn geknutsel Jammer genoeg heel weinig resterende spelers in universum. Lijkt me ideaal als miner of turtle. Hoef er niets voor terug. Middnight