Search Results
Search results 161-180 of 190.
-
Mooi gedaan. Ik maakte jullie het weer lastig, maar deze keer hebben jullie het mooi afgemaakt. Zoal ik al gezegd had voor de slag, had ik een voorgevoel dat ik in een val aan het vliegen was, vooral door de manier waarop je mijn aandacht getrokken had met een spio. Maar goed, na een ban van meer dan een jaartje, maakt het me uiteraard nog weinig uit. De achterstand was te groot geworden, dus het was alles of niet. Erin of eruit met een klapper Jammer genoeg gaat mijn vlootje deze keer door de m…
-
Toevallig maantje gespot met een half uurtje op, waar een vrachtvlootje bleek terug gekomen te zijn. Nergens geen activiteit te bespeuren, dus maar even een poging wagen. Mijn vlootje terug beetje aanspijzen Succes met de rebuild @verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Nexon [REP] ___________…
-
Spot & fly. Nooit gedacht dat die zou lukken, meer dan een uur vliegen, maar verdediger bleef gelukkig lang genoeg offline. Nieuwe deutjes zijn altijd welkom De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Klein vrachtschip 35.000 Interceptor 7.500 _________________________________________ Verdediger Henk0 [DEDEUT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1…
-
Toen ik een uurtje later opnieuw keek na het spotten van Gekkie zijn vloot was er geen activiteit meer te bespeuren, maar zijn vlootje lag te rusten op zijn maan. Dacht even dat mijn kans al verkeken ging zijn, kans dat hij nog langer offline zou blijven daalt over de tijd, maar toch nog even een poging gewaagd. Niet verwacht dat dit ging lukken, waardoor ik de naraid pas verstuurd heb na de eerst slag en bijgevolg ook te laat. Verdediger kwam kort erna online en geen risico meer genomen. Succes…
-
Zucht, daar gaat een mooi hapje. Lekkere winst, doe er iets leuks mee
-
Quote from Spacefighter: “Quote from Mighty-Me: “tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP ” waarom mag hij de gs niet houden dan? Hij heeft gehalt bij een itje, niks illegaals aan toch? Jammer van de sterre…
-
Quote from Wil-Krikke: “ben je al afbetaald ?? aan de Go's door die spio fout ? lekker gedaan trouwens! ” Work in progress
-
Die vervelende sterretjes, kosten zoveel en soms vragen we ons af wat we soms met die ondingen moeten doen ... Bij deze, probleem opgelost whistling.png (Voor adama, shelby en die straatveger: nee dit is geen uitnodiging om ze weer op mijn manen af te sturen ) Sportieve reactie gehad van de aanvaller. Succes met de rebuild @PresentDanger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [GZV] ____________________________________…
-
Na meer dan een jaartje afwezigheid, toch even terug voor wat sloopwerk in Xalynth Naraids jammer genoeg op niets uit gedraaid, een sterretje de aanval overleefd terwijl de sim anders aangaf Succes met de rebuild @verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Vernietiger 35.000 Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdediger Stinkzwam [TnT] _____…
-
De kans dat jullie had al door gingen hebben was behoorlijk groot. Ik had ondertussen toch al heel wat teruggetrokken plaatsing achter de rug, dus de kans was wel groot dat jullie al eens 1 opgemerkt hadden en niet gevlogen hebben. Als je dan uiteraard later opnieuw 1 opmerkt, dan heb je misschien wel iets in het snotje. Of misschien had je het meteen wel in het snotje van de 1e keer dat het mogelijks geen foutje was ... Wie niet waagt, niet wint hé Had gehoopt dat je er ging intrappen, was een …
-
Vonhazespace, stop met spelen aub ? Anders kunnen wij hier beter stoppen precies ...
-
Mooi gedaan, stevig verlies voor de aanvaller toch. Was al een mooi aantal bommers. Zover voor dat buigen voor die koning motu dus Dan nu maar een stemming om die koning te degraderen naar het eenvoudige voetvolk zeker?
-
En nog eentje om de dag af te sluiten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Interceptor 1.500 _________________________________________ Verdediger Leo [DBD] ________________________________________________ Kruiser 6 Slagschip 364 Kolonisatieschip 4 Recycler 34 Spionagesonde 26 Bommenwerper 55 Vernietiger 31 Interceptor 77 _________________________________________ Na het ge…
-
Ook nog eens eentje gevonden waar de winst nog eens het vliegen waard was De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Slagschip 3.000 Spionagesonde 2 _________________________________________ Verdediger Viceregent Corvus [HBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 265 Slagschip 5 Kolonisatieschip 1 Recycler 64 Bommenwerper 102 Ver…
-
[TOT: 267.203.000] Middnight vs. King Leonidas (A: 55.965.000, V: 211.238.000)
Middnight - - Rustplaats
PostNa allerlei ontelbare mislukte pogingen in de laatste weken (op allerlei targets), dan toch eens 1tje die gelukt is ... Succes met de rebuild @ verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Licht gevechtsschip 40.000 Kruiser 6.000 Slagschip 4.000 Interceptor 1.500 _________________________________________ Verdediger King Leonidas ________________________________________…
-
[TOT: 116.145.000] Middnight [TFST] vs. MR-X [Lms] (A: 422.000, V: 115.723.000)
Middnight - - Rustplaats
PostOok nog eens iets kunnen vinden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [TFST] ________________________________________________ Slagschip 2.500 Interceptor 1.500 Spionagesonde 2 _________________________________________ Verdediger MR-X [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.225 Groot vrachtschip 2 Licht gevechtsschip 4.884 Zwaar gevechtsschip 460 Kruiser 955 Slagschip 160 Recycler 542 Sp…
-
Zie ik plots enkele personen in de ranking omhoog schieten (wss een ban) .. Sharing is caring De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [TFST] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.650 Kruiser 2.250 _________________________________________ Verdediger Livv [HBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 31 Groot vrachtschip 450 Licht gevechtsschip 3 Zwaar gevechtsschip …