Search Results
Search results 61-80 of 180.
-
[TOT: 508.892.561.000] goodbye [DTH] vs. Meneer Zwart [RGB] (A: 96.418.410.000, V: 412.474.151.000)
PostHeerlijke klapper hoor, Succes met de rebuild mocht het zover komen Meneer Zwart. En DDD veel plezier met de mooie winst!
-
[TOT: 1.459.337.000] Fokke [fdm] & Tripeltje vs. Lord Leto [B00m] (A: 383.664.000, V: 1.075.673.000)
PostBlijft een nette winst die er mag wezen. Rebuild gaat goed komen, zeker nog niet klaar om op te geven Have fun met de winst heren!
-
Mijn gameavondje werd abrupt onderbroken door een belletje. Er werd mij verteld dat ik absoluut niet mocht inloggen, want ik zou aangevallen worden. Ik had natuurlijk allang ingelogd bij het belletje... Gelukkig had Hans niks door, dacht dat het een terugkerende vloot was. Er was op dat moment nog niks onderweg, echter had ik nog 1 mogelijkheid om te checken, want ik had nog een terugkerende vloot. Deze mogelijkheid gebruikt en de aanvalstijd gezien. Halts waren geregeld, en dit is het resultaa…
-
Weekendje vrij kan goed gebruikt worden op deze manier. Def GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [B00m] ________________________________________________ Slagschip 501 Interceptor 884 _________________________________________ Verdediger Stadtholder Wezen [fdm] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.680 Groot vrachtschip 1.873 Licht gevechtsschip 82 Zwaar gevechtsschip 55 Kruiser 54 S…
-
Onverwachts kwamen we de resten tegen van een oude verloren gegane expeditie. Onze technici weten niet wat er precies gebeurd is. Ze waren niet in staat om te leren van hun technologieën, maar ze waren wel in staat om de schepen op te delen in haar basisonderdelen en hebben er bruikbare grondstoffen van gemaakt. Er is Metaal 16.608.408 buitgemaakt. Er is Kristal 18.093.656 buitgemaakt. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord L…
-
Nog maar eentje dan. Foutje gemaakt bij het versturen door mijn kv niet mee te sturen als fodder. Hierdoor wat meer verliezen en een deel van de buit moeten missen. Def kwam voor de laatste naraid online en had zijn waardevolle kristalletjes en deutjes al weggehaald. Moongiver bedankt voor de sportieve reactie, en veel succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [B00m] __________________________________…
-
Helaas nog niet de grootste tot nu toe. Maar desalniettemin een mooie winst. Dragoneyes GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [B00m] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 8.833 Zwaar gevechtsschip 3.736 Kruiser 3.003 Slagschip 502 Interceptor 886 Vernietiger 262 Reaper 145 _________________________________________ Verdediger Dragoneyes [Fanatics] _____________________________________…
-
De eerste fles olie is leeg. Het vuur wakkert aan. Mooie hit zo hier, en dat er nog vele mogen volgen Geniet van de winst
-
spam maar verder wel HF spending en def: GL@RB
-
Vlootje op de lanx gespot. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [B00m] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 1.714 Kruiser 289 Slagschip 218 Interceptor 120 Reaper 41 Pathfinder 471 _________________________________________ Verdediger xMultyCaPx ________________________________________________ Klein vrachtschip 644 Groot vrachtschip 374 Licht gevechtsschip 1.390 Zwaar gevechtsschip 109 Kr…
-
Lekker hit, have fun spending!
-
Lekker bezig King Geniet van de winstjes
-
Gisteren had Taurus een klein subje van mij te pakken. Vandaar dat ik vanmorgen mijn verliezen gelijk maar heb terugverdiend. Taurus GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [B00m] ________________________________________________ Kruiser 274 Slagschip 196 Interceptor 118 Bommenwerper 127 Vernietiger 64 Reaper 34 Pathfinder 437 _________________________________________ Verdediger Geologist Taurus _____________________…
-
Hele mooie slag. Beiden zullen veel moeten rebuilden, succes! Al zal dat wel goed zitten voor DDD met die winst.
-
Ik zal het spits afbijten met het eerste HoFje van deze uni. Na de launch kwamen er wat expo's terug waardoor ik er niet in 1x meer doorheen kwam. Toch ervoor gekozen om door te vliegen en nog een tweede wave te launchen, winst werd er immers alleen maar groter van. Tweede wave een kwartiertje later ook ingeslagen en de winst was daar. Def GL@RB, en veel succes met de maan die ontstaan is! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lo…
-
Heerlijke knaller, pay2win even bestraft... Lekker bezig!
-
Quote from Jillian: “Quote from mattieboy: “Het praten over 1b uit expo en mijnes zijn onzin argumenten natuurlijk.. het is slopen of gesloopt worden.. thats the game.. de manier waarop is daarin niet belangrijk. ” winst is uiteraard winst. Maar er zijn bepaalde overtreffende stappen op moraal niveau die je niet doet. Dan is de hoeveelheid winst die gemaakt is uiteraard relevant, gezien in feite het wederzijdse respect wat we voor elkaar hadden niet eens een 5 euro waard was ” Dit is niet mijn q…
-
Moet je mij toch echt even vertellen waar ik had moeten lezen dat je weg zou gaan en vmode zou gaan, kan dat toch echt niet terugvinden in de enige appgroep waarin ik dat eventueel gelezen zou kunnen hebben. Als jij mij een vieze speler vind, prima dat is dan jouw mening, blijkbaar hecht jij enorm veel waarde aan die 24 uurs regel. Ik denk dat je genoeg kans gehad hebt om actie te ondernemen tegen het eventuele gevaar.
-
Ik heb zeker wel een reactie geplaatst op het bericht dat jij uit de ally gezet was, en samen met het verwijderen uit de vriendenlijst had je de conclusie kunnen trekken. Daarnaast is je argument van 24 uur ook waardeloos, want je zou komende nacht je vloot net zo hard hebben laten liggen, dat weet jij net zo goed als iedereen hier. En of je nu 14 uur of 24 uur weet dat de NAP over is zou geen verschil moeten maken. Als ik je nu om 2 uur snachters eruit gegooid zou hebben, a la, dan had ik begre…
-
Nergens gezegd dat ik er trots op ben