Search Results
Search results 1-20 of 115.
-
[TOT: 18.181.893.000] Sexxie Exxie [Next] vs. Ruimtevaarder [DEMA] (A: 5.695.000, V: 18.176.198.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostEffe 5 mio ic'tjes over en weer laten vliegen, waarom ook nie Geniet van je winst en hopelijk ist nie te snel op! Ruimtevaarder GLRB
-
[TOT: 21.054.620.000] Klapstoeltje [TCC] vs. Skilz [CCG] (A: 4.800.675.000, V: 16.253.945.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostZo zie je maar dat je een Bidoof met een mes in z'n bek niet mag onderschatten! Doe wat lekker met de winst en op naar de volgende. Skilz GLRB
-
[TOT: 16.436.401.000] Zippp vs. Lord Beelzebuth [ShadowRe] (A: 18.839.000, V: 16.417.562.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostKun je wel een tijdje mee voort denk ik, goed bezig! Def GLRB
-
[TOT: 853.354.000] Zippp vs. Lord Beelzebuth [ShadowRe] (A: 20.046.000, V: 833.308.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostMooi hoor, goed bezig! Def GLRB
-
[TOT: 1.841.072.000] Fonzy [TCC] vs. Ziggy [D-Sky] (A: 188.506.000, V: 1.652.566.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostDe aanhouder wint, mooie hit! GLRB
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Ik probeerde hem gewoon te helpen ” Geloof je het zelf? Jij wou alleen zeuren over dat ik zogenaamd je woorden aan het verdraaien was en de quasi interessante jongen uithangen in andere topics. Dat je bijval krijgt van hypocriet nummer 1 verbaasd helemaal niemand.Nietjes plaatsen zegt de v-mode saver. Klinkt aannemelijk. Als hij in je uni speelt kan hij namelijk midden in de nacht uit v komen om ze te pakken. Save goed (dus niet maan -> puin) en maak ni…
-
[TOT: 2.016.528.000] Zippp [Next] vs. Stoelpoot [JIGSAW_1] (A: 156.825.000, V: 1.859.703.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostNette hit, hier heb je tenminste geen last van klagers die negatieve ervaringen niet kunnen loslaten. GLRB
-
Quote from Bolder: “Quote from Eclipse: “Ik heb je mijn excuses aangeboden in de eerste zin, dus ik geef toe dat ik fout was. En waarom ben je zo geobsedeerd bezig met v-hoppers? Heb soms het gevoel dat je er jezelf een beetje in verliest (no offence) ” Quote from Azenomei: “e excuses maken en daarna hypocriet zitten doen maakt de excuses weer een beetje nutteloos, niet? En die hypocrisie is precies waar de hoppers ook in uitblinken. Niets meer, niets minder. Misschien moet je je minder druk mak…
-
Het is mooie winst, maar dan ben je toch bijna niet online als ze je kunnen aanvallen met sterren, denk ik dan Ik zou alle gs naar een plek sturen en van daaruit saven. Geen gs is geen raid. GLRB
-
[TOT: 18.769.258.000] Zippp vs. Dikkertje Dap [ShadowRe] (A: 2.257.345.000, V: 16.511.913.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “"leuk" resultaat hoor. Wat "mooi". "Goed bezig" etc. etc. En de voor jou zo belangrijke "sportieve reactie". ” GLRB en wat hij zegt
-
Quote from Independence: “Nee hoor, vernietigers laat ik liggen ” Als je 33 rips kapotschiet, dan zul je zeker de nietjes niet laten liggen
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je ze…
-
[TOT: 915.807.000] Zippp vs. Governor Genesis (A: 9.435.000, V: 906.372.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostNette hit, waauw dat heb je echt goed gedaan. GLRB Quote from Azenomei: “Applaus voor weer een "prachtige" slag iedereen. Clap, clap! Bravo!! "mooi" en "goed bezig". GL@VM ” Waarom is hij een v-hopper? Hij post al meerdere dagen achter elkaar slagen. Of spaart hij de rapporten op? (oprechte vraag) Moest het eerste zo zijn, dan worden de gs niet uit de uni gehaald en kan iedereen hem pakken. Niet genoeg vloot hebben om hem te prakken, kan hij toch niks aan doen. Als je hem echt wilt afstraffen zo…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf !ciao ” Woow, twas maar een sarcastische…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf !ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor.Niet al te serieus …
-
[TOT: 83.854.916.000] Zippp [Next] vs. ressiv [Lucille] (A: 12.719.816.000, V: 71.135.100.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostDaar kun je een heel eind mee! GLRB
-
[TOT: 1.725.171.000] Zippp [Next] vs. Bassie [U.F.F.] (A: 128.964.000, V: 1.596.207.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostSerieuze knal! GLRB
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf !ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor.Niet al te serieus nemen, vroeg enkel verduidelijking ” Trolde…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Quote from Trolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes !En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf ! ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor.Niet al te serieus nemen, vroeg enkel verduidelijking ” Trolder is alleen maar aan het laten zien hoe al…
-
Quote from Bolder: “Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes ! En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf ! ciao ” Woow, twas maar een sarcastische opmerking van hem hoor. Niet al te serieus nemen, vroeg enkel verduidelijking