Search Results
Search results 21-40 of 115.
-
[TOT: 649.796.000] TooRooie [TCC] vs. Niettestoppen [CCG] (A: 16.128.000, V: 633.668.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostBlijkbaar is hij wel te stoppen. Mooie hit! GLRB
-
[TOT: 268.773.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 22.145.000, V: 246.628.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostZow, je blijft maar gaan. LEKKER hoor! DEF GLRB
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Ik geef complimenten op slagen, niet op skills. Als er een slag is met miljarden winst dan is dat mooi en dan zijn ze goed bezig met mensen afstraffen die roekeloos met hun vloot omgaan, dat hoort gewoon bij het spelen.. Maar niet omdat ze v-hoppen, want dat vind ik zelf niet leuk. Maar jij zegt er continue iets over dat het niet eerlijk is en dat gs verdwijnen, enzo terwijl GameForge er niets iets aan gaat doen. Het genereert namelijk geen inkomsten en…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp waar toch niks aan zal gebeuren? ” Jij noemt het continue klagen, ik noem het niet meedoen met het hele "v-hoppen is super skills" complimenten clubje.Complimenteer iets wat complimenten waard is. Niet de "wij v-hoppers gebruiken de pay-to-win elementen van dit spel dus als iemand onze slagen niet leuk vindt nemen we dat heel serieus want het kost geld" lapzwansen die elkaar op de rug…
-
Quote from JamesCameron: “Ben ik de enige die de moeite van Azenomei waardeert? Dat die in een quote piramide Bolder verandert naar Trolder? Ik heb het idee dat inmiddels zo'n 1/3 van alle forum activiteit bestaat uit de eeuwige strijd tussen die 2. Ik snap wel dat Azenomei inmiddels ook vmode staat... Waar haal je anders net als Bolder de tijd vandaan om al die comments op het board rond te spreiden? ” Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp waar toch niks aan zal …
-
Edit: mag weg onzinnige reactie.
-
Quote from Bolder: “Quote from Eclipse: “Of zijn er al manen geblazen in Polaris? ” Ja, ik heb via "beloningen" een flesje tipp-ex gekregen... dus er gaan binnenkort wat manen "verdwijnen" ” Haha, hopelijk wis je de planeten en de namen ook niet mee
-
Quote from Jillian: “Dit maakt echter maanvernietigingen in beginnende uni's weer "enorm duur" ” Is het in beginnende uni's sowieso niet duur om sterren te bouwen en manen te blazen. Heb nog niet vaak gehoord over een maanvernietigingen in beginnende uni's. Of zijn er al manen geblazen in Polaris?
-
Quote from JamesCameron: “Beide partijen hebben naar mijn mening gelijk. Ja, je moet in principe onvoorspelbaar saven en plaatsing helpt ook. Maar zeker met verhoogde puin percentages, extra vlootspeed en verhoogde inkomsten door expo is de waarde van een maan gekelderd en gaat die veel te makkelijk neer met weinig moeite. Opzich ben ik wel voor een aanpassing daarin, lastige is hoe dan (halveren vernietigingskans stelt het probleem enkel uit). ” Ze zouden net zoals bij expedities de kans op ver…
-
Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “Als een uni oud is en alle topspelers opeens bij elkaar in de ally gaan of de andere partij hebben weggespeeld krijg je vaak het "wij willen de de uni domineren" Als jij nu in Zagadra gaat spelen en je vliegt met meer dan 2 miljard winst rond (80% puin) ben jij gegarandeerd je manen kwijt ” ik vlieg in japetus rond met 20 miljoen punten aan vrachters, geen gevechtsvloot meer, en een hele alli die min of meer in vmodes staat, gestopt/gesloopt is... J…
-
Quote from Azenomei: “Je kan altijd nog gaan v-hoppen. Dat vind iedereen de beste speelstijl. Af en toe uit v komen, slagje maken, posten, veren in je reet krijgen van de andere losers. En onkwetsbaar tegen maanvernietiging. Win-win. ” Das een GEWELDIG idee, maaar ... nee
-
Quote from Robbendinho: “Leuke grap dat plaatsen veilig saven is... het is allang bekend dat fleeters tools gebruiken voor terugtimen dus die vlieger gaat niet op. En dan het punt dat je je vloot terug moet trekken... dan ben je eigenlijk de hele dag in save en heb je niks aan die vloot en kan je hem net zo goed gelijk omzetten. ” Zo is het maar net en als je plaatsingsmissie wordt teruggetimed of gephalanxed en je komt online, dan hangt het van de aanvaller af of die al dan niet wilt terugtrekk…
-
Ik denk dat je niet alles las. Hij verloor 100 miljoen gs, ik 1,4 miljard. Dat haal ik niet snel via expo's, duurt langer dan 2 weken. Maar als ze al manen poppen en ik save op plaatsing en ik kom een keer paar minuten na de plaatsing online kunnen ze mij ook crashen. Je kiest namelijk niet wanneer je plaatsing aankomt en das het grote nadelen. En voor de 100e keer: het gaat mij NIET om de crash of dat ik gecrashed ben, want das zijn verdienste. Tis de manier waarop het veel te makkelijk gebeurd…
-
Quote from Independence: “Meh. Ik was die domme geluksvogel Ging om 600mio (6x10 Rips..) Heeft me wel die eerste 10 gekost dus 100mio weg. Affin, netto 1,4 miljard is dikke prima. En ter verdediging van de fleeter, je zat altijd op dezelfde maan met dezelfde ritme etc. Easy peasy lemon sqeezzzie! ” Je had meermaals al gevlogen op mij en kon mij nooit pakken omdat ik altijd online was. En dan blaas je mijn maan en haal 1,3 miljard winst op. Das wel heel makkelijk en snel verdiend En je verliest m…
-
Quote from Jillian: “Quote from Eclipse: “Ik ben net gecrashed door een grote speler via maansvernietiging waarbij de aanvaller maar 6 waves van 10 sterren stuurde en na de eerste was de maan al vernietigd. Ook al lagen er 500 ionkanonnen en 200 plasma's. Gameforge moet echt iets doen aan het feit dat 10 sterren genoeg zijn om een grote maan van meer dan 8500 km te vernietigen. Spelers worden alsmaar groter en kleine spelers moeten zich kunnen beschermen tegen maansvernietigingen. Dus ze zouden …
-
Ik ben net gecrashed door een grote speler via maansvernietiging waarbij de aanvaller maar 6 waves van 10 sterren stuurde en na de eerste was de maan al vernietigd. Ook al lagen er 500 ionkanonnen en 200 plasma's. Gameforge moet echt iets doen aan het feit dat 10 sterren genoeg zijn om een grote maan van meer dan 8500 km te vernietigen. Spelers worden alsmaar groter en kleine spelers moeten zich kunnen beschermen tegen maansvernietigingen. Dus ze zouden de kans moeten verkleinen dat een ster daa…
-
[TOT: 2.467.298.000] Jechr vs. Courage (A: 2.456.900.000, V: 10.398.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostMooie ninja!
-
Wat een mooi aantal RIPS, jammer dat de verdediger de gs veilig stelde. Def GLRB