Search Results
Search results 61-80 of 180.
-
Draadjes idee 3.0
Treinrek - - Ideas Planet
Postm.a.w. vwb vorm mag er tegenwoordig meer. Vwb inhoud mag je nog steeds niks zeggen omdat bepaalde personen getriggerd raken...
-
Draadjes idee 3.0
PostMaar je geeft dus aan dat je 1 speler zou kunnen bannen waarmee het draadje geen bijdehante personen meer bevat, waarmee het draadje open zou kunnen blijven. Maar dat dit dus het perfecte voorbeeld is voor het sluiten van draadjes. Daar ben je me kwijt. Kom graag een keer met je knikkeren.
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from Abremsev: “Amen. Als we het kunnen bewijzen, is het zeker meteen gebeurd. Dus hup, ga die whatsappgroepen en discord channels in, en regel die screenshots! Ik heb het eerder in dit draadje al gezegd, maar we krijgen 40 euro per 3 maanden. Althans, ik denk dat we allemaal het zelfde krijgen, en ik krijg d ” Ik denk niet dat jullie whatsapp of discord mogen gebruiken als bewijs... anders hadden jullie mij al een aantal keer moeten bannen.
-
[TOT: 537.434.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 110.688.000, V: 426.746.000)
Treinrek - - Rustplaats
PostMooie slag Jenske! Ik denk dat Buckert de blaaskaak is. Zo komt hij idd op mij over!! Wel grappig om te zien dat het niveau enorm is gedaald sinds de legendes zoals MrSaw en Monfy zijn vertrokken naar donkerdere universa. Wat mij in de paar dagen bij EOD is opgevallen is: 1) Ze zijn niet echt van gelijke rechten; 2) Het is er best gezellig; 3) Ze hebben geen idee wat pushing inhoudt; 4) Buckert is de aardigste van alle leden; 5) Ze zijn bang voor Bananananana 6) Ze dachten de uni op slot te gooi…
-
Draadjes idee 3.0
PostDag TDR, het feit dat je mij noemt in je post vraagt om een korte reactie. Als je kijkt naar mijn posts op dit board is hier niks getrolled. In april reageerde ik op een slag die gemaakt werd tijdens een aangekondigde attack ban. En daarvoor was mijn laatste post in november 2019. De laatste keer dat ik een warn heb gekregen? Geen idee. Jaren terug. Laatste keer dat ik een ban heb gekregen? Geen idee, jaren terug. Ik ben geen troll hier op het board. Ik zie mij dan ook niet als iemand die actief…
-
Draadjes idee 3.0
PostHet is weer alleszeggend dat het argument "jullie weten maar 10%" weer uit de kast wordt gehaald. WEES.DAN.EENS.TRANSPARANT. En wat maakt het uit dat een probleem of vete van 5 jaar geleden wordt besproken. Dat is juist levendig. Leuk en toont de lange geschiedenis van het spel. Anders dan dit board doet vermoeden draait Ogame al eventjes in .nl. Je joint het team omdat je de community wil helpen en volgt daarin de regels die gelden. Daarin moet je de balans zoeken. Wat me overigens wel interess…
-
Draadjes idee 3.0
PostIk dacht juist dat het ging over het nut en noodzaak van het board als de mods alles wat levendig is gelijk grondig verwijderen. Daarom opper ik ook voor het verwijderen van het board en alles wat nuttig is via ingame te laten verlopen. Regels -> ingame, slagen posten -> ingame. Er is ook een handelsmarkt die dat nut van het board heeft vervangen. Dat kan voor de andere dingen ook gebeuren.
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from Lord: “ Denk nu eens tien jaar terug, toen werden aanzienlijk meer topics veel sneller gesloten (ook relatief aan de activiteit) en meer waarschuwingen en bans uitgedeeld. ” Dat komt omdat als je nu zo snel banned als vroeger, dan is er helemaal niks meer over van het board. Ik heb dit board zien veranderen in een trieste bedoening. Sure niet alle mods zijn slecht. Maar het zijn voornamelijk mensen die hun "taak" iets te serieus nemen. Nogmaals mijn advies om het board te sluiten en h…
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from swami_dude: “Ik verzin maar wat he, ben niet opgeleid in modteksten. Anyways er zijn wel eens controversiële slagen of gewoon dingen die wat meer de aandacht trekken waarin mensen bijv. reageren met vaag gerelateerde zaken, oude vetes bijvoorbeeld, naar mij mening soms redelijk relevant voor het topic. Maarja gaat niet over de specifieke slag, dus offtopic. Als mensen elkaar al jaren niet moeten en begin te trashtalken in een topic is dat toch heerlijk. Dit zou zijn alsof je alle bomb…
-
Draadjes idee 3.0
PostMijn idee was meer om het board gewoon te laten sterven en alles ingame te laten gebeuren.
-
Draadjes idee 3.0
PostMooi om te lezen dat wc-eend nog steeds wc-eend adviseert. Dit board is te managen met ongeveer 5 mins per dag of 20 minuten als je wc-eend gelooft. Dit soort fora zijn ouderwets en werken niet meer. Het werk wat je doet is nutteloos. GF kan net zo goed een functie in ogame zelf inbouwen waarmee je je slag kan delen en vervolgens een ingame ranking van de slagen in de uni kan zien. Aangezien volgens Abrams dat het bijna het enige is wat er op het board gebeurd. Mocht GF deze functie daadwerkelij…
-
het lijkt erop dat dit een ogame-wide rollback gaat worden. En zoals iedereen weet heeft het ogameteam niet zo heel veel te vertellen bij GF... dus dat admin contacten zal niet zoveel helpen
-
Deze kan uit de pin. Wordt een rollback. Team kondigt aanvalsblokkade tussen 5 en 10 aan. Slag is tijdens "aanvalsblokkade" die GF pas om 7:45 aanzette.
-
[TOT: 550.104.000] Constable Omicron [HALEY] & Selly [HALEY] & Galadriel [HALEY] vs. Twisted [Bananana] (A: 95.137.000, V: 454.967.000)
Treinrek - - Rustplaats
PostZonde van het sourcen. Geweldige expeditievloten!!!
-
Opiniepeiling
PostQuote from Gorilla: “Quote from Treinrek: “Hoeveel dm coupons krijgt een teamler per hoeveel maanden? ” Daarvoor zou ik geen GO worden ” Ik ambieer ook geen GO positie, minimaal SGO of admin.
-
Opiniepeiling
PostHoeveel dm coupons krijgt een teamler per hoeveel maanden? @Lord, je mag mijn email zien al sollicitatie.
-
Wil je ogame leuk houden moet je trapsgewijs de eco en research omhoog gooien. Beginnen met x3 en dan per maand omhoog. Kunnen ze vast een leuke formule voor verzinnen bij GF.
-
[TOT: 906.017.000] Barcode [Playbook] vs. Neon [VVV] (A: 20.000.000, D: 886.017.000)
Treinrek - - Hall of Fame
Postkuch pushing kuch pushing kuch @Kaj Sorry, ben beetje verkouden. Mooie slag, jammer van de raketjes.
-
[TOT: 203.545.000] Barcode [iBroW] vs. ABOUTtoKILL [Playbook] (A: 44.320.000, D: 159.225.000)
Treinrek - - Hall of Fame
Postfleeten is voor noobs, iedereen weet dat minen the way to go is!