Search Results

Search results 61-80 of 101.

• wat kun je beste op expeditie sturen

Trucker - - Spel

Resource find (max): Resource find (max): * Metal : Crystal : Deuterium : * 30.000.000 15.000.000 10.000.000 Volgens die tabel wat men hierboven aangeeft van de te vinden gs. Klopt eigenlijk ook niets (meer) van. Er zijn uitschieters van boven de 100mil (metaal) heb ik al gemerkt en ook ver boven de 30mil zoals die tabel aangeeft Je expeditievloot meldt de ontdekking van een gigantisch onbekend scheepswrak. Ze waren niet in staat om te leren van hun technologieën, maar ze waren wel in staat om h…

• 72698c47d553c8ead6bb0c897d37f8e7.png Als ik naar men alliantie ga, overzicht of interface, blijft dit maar draaien. Communicatie / Aanmeldingen / Klasse lukken wel

• Mobiel spelen naar de gadver

Trucker - - Klachten en bugs

Niet alleen mobiel, Je kan bij vlootverzending gewoon niet meer doorklikken door op enter te rammen in het 2de (en laatste vlootscherm) Expo sturen (bijvoorbeeld) kan je wel nog standaard missies aanklikken, (standaard) coords aanklikken om dan snel te kunnen versturen, nee, nu moet je met je muis naar STUUR VLOOT bewegen om verder te gaan. Stel, je word aangevallen en zou nog tijd hebben om snel weg te saven, dat zit er dus ook niet meer in. (wat kan mij het boeien dat ik 3sec langer bezig ben …

• Banners DM

Voor slechts korte tijd extra DM blabla. Allemaal goed en wel, maar ik heb commander, ik wil zonder die banner kunnen spelen. Niet dat die telkens verschijnt, andermaal nalatigheid van GF, ze maken meer en meer slechte beurten me dunkt. Trekken zich niks aan van wat er hier verteld/gevraagd wordt.

• Wat ben je toch allemaal weer aan het doen? Niet vergeten hé, wij zijn een mine... Ow shit, my bad. Mixers allie, just. Leuke slap, die andere ook, ga ze niet allemaal afgaan. (dat er nog vele mogen volgen 'fleatertje' )

• Lekker hoor Freakertje! Beetje jammer van de GS, maar dat mag de pret niet (al te veel) drukken. Doe maar wat leuks met de wel binnengehaalde puintjes!

• Net mijn planeet verzet, met lopende def, dus klopt wel. Bedankt voor jullie antwoorden. Slotje mag van mij.

• Ok, thx voor de antwoorden. Ik laat wel weten of het lukt vanavond.

• Deutjes, nomnomnom. (en de rest ook natuurlijk ) Klap, het was me een genoegen. Tot ziens maar weer. Back to V-mode! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [V-HOPPER] ________________________________________________ Kruiser 300.000 Slagschip 298.977 Interceptor 188.479 Vernietiger 99.585 _________________________________________ Verdediger Klapstoeltje [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachts…

• Zit met een (toch wel dringend) vraagje. Ik zou een planeet willen verzetten, maar op de bijhorende maan wordt nog def gebouwd (lekker rustig opbouwen die handel). Mijn verplaatsing is ingezet en er vloog nog een vloot naar de maan, dus alszo was de tijd die aangeeft wanneer de verplaatsing zou doorgaan ROOD. Nu is die vloot toegekomen en alles is netjes GROEN, maar nu vraag ik me toch af of die def niet gaat verhinderen dat de planeet verzet wordt. Ik weet (of heb van horen zeggen) dat er niets…

• Hmm, ondanks verwoede pogingen om de opdrachten van gisteren te volbrengen is me dat dus niet gelukt. (expo) @Independence bedank je GF ff vanwege mij? (ons?) Of ze moesten maar EENS een geste doen en al wie op het einde van de rit Tritium tekort komt dat maar even bij te passen.

• Quote from ExXx: “De aanvaller(s) hebben een totaal van 11.032.571.071 eenheden winst gemaakt. ” Meh... Valt wel mee, toch?

• Merci voor de update @Independence

• Nieuwe Beloningen = zelfde opdrachten die niet werken... GF leert precies niet van zen fouten. 4u expo, ondertussen al 16u gedaan totaal. Blijft onafgewerkt.

• Ik heb het ook 'vlaggen' Vond het al vreemd dat ik opeens met volle opslagen zat op men main. Dacht wel dat ik ze vergeten te legen was, zeer aannemelijk bij mij. Maar is nu toch alweer enkele keren dat ik ze zou vergeten te legen, dus even nagevraagd in de allie en daar stuurden ze me naar hier.

• Hmm ok, zover was ik nog niet gaan kijken. Idd wel handig zo. Tnx. Slotje mag van mij.

• Zoals de titel het al zegt, Anti Ballistische Raket kan niet afgebroken worden. Moest een IPR op iemand afschieten voor die leuke beloningen, maar ik had daarvoor geen ruimte in mijn silo, dus wou ik een raketje afbreken, dat lukt dus niet. Als je 1 of 5 of 10, whatever, indrukt in het in te vullen vakje gaat ie vanzelf naar 0.

• Account logt telkens uit

Af en toe cookies eens wissen is mij eens verteld. Lijkt, ik zeg wel, 'lijkt' bij mij te helpen Doe dat 1x per week, naarmate de week vordert, des te meer ik er word uitgesmeten. Dus elke zondag ff de cookies wissen. (of meerdere keren per week, dat hangt ervan af of je dat wel wil, je wordt overal uitgelogd en moet dan opnieuw op elke bezochte webpagina de cookies opnieuw aanvaarden) Je kan ook de cookies gedeeltelijk wissen en je ww etc behouden. (wat in mijn geval wel nodig is ) Ff een edit d…

• Quote from DingDongDing: “tucker zaga zou bug kunnen hebben ivm merge na .org toe ” Je bedoelt mij dan? TRucker is de naam en sta al sinds die 'failed merge' in vm, dus zou niet weten waarover je het hebt.

• Quote from ReWinD: “Quote from BeLikeMe: “exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken wel lachen al zijn fans in actie te zien of speelt er toch wel degelijk wat ? wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ? ” het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry. Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen ” Normen en waarden... Breek me de bek niet open.