Search Results
Search results 41-60 of 389.
-
Afgelopen week al een paar keer gekeken, maar hij liet niets slingeren. Vanavond nadat hij offline was, nog maar een keer gekeken. Daar lag een mooi vlootje met een mooie hoeveelheid gs. Eerste aanval gelukt en beide na-raids ook binnen. Daarna nog even de bezem over de stoep gehaald. GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-02-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bellatrix van Detta [DoH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 250.000 Lich…
-
Als je nu eens het hele verhaal zou vertellen en het zou kloppen dan zou ik zeggen prima. Maar niet de helft van een verhaal neerzetten. Als ik op iemand jaag en jij word nadat hij jou pakt ineens vriendjes met hem. Nadat jij hem even duidelijk hebr gemaakt wie jij wel niet bent en bla bla. Dan is het nogal logisch dat ik de online tijden uitzet. Ivm mogelijke voorkennis delen van online tijden. Als ik je had vertrouwd dan had je alles nog kunnen zien. Maar dat stukje vertrouwen heb je zelf de v…